Elke foto met Murray is een kotsfoto.quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef XL het volgende:
[..]
intel, misschien kun je die kotsfoto van Murray naast jouw user-icon zetten....
Je bent alleen voor loting aan de speler gekoppeld he. Zodat ik de loting niet kan beinvloeden. Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgenquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
We moeten normaal toch ook gewoon elke dag voorspellen. Nu kun je toch gewoon elke dag alle partijen die er zijn voorspellen.. En voor goede een aantal punten krijgen.
Nu moet je met iemand tegen iemand spelen ofzo![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ligt aan je presteren Bruce, zo snel is ze niet tevreden.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgen
Niemand heeft meer iets met Nadal te maken aangezien hij heeft afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent alleen voor loting aan de speler gekoppeld he. Zodat ik de loting niet kan beinvloeden. Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgen
Meisjes houden van jongens met lang haarquote:Op zondag 2 november 2008 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De indeling voor de Masters Cup:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat ik erin kom met Simon?quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit houdt dus in dat TheGeneral er uit ligt?
Nu heb je Roddickquote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meisjes houden van jongens met lang haarbedankt
Nu even de rest van de regels lezen
quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit houdt dus in dat TheGeneral er uit ligt?
Hier heeft ie net te horen gekregen dat hij nu aan je gekoppeld is:quote:Op maandag 3 november 2008 19:04 schreef APK het volgende:
Bugger, dan krijg ik Murray.
Dat Tsjernobyl-hoofd bij Intel verzacht het leed natuurlijk wel enigszins.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier heeft ie net te horen gekregen dat hij nu aan je gekoppeld is:
[ afbeelding ]
en dan zo'n reactie
Waaromquote:Op woensdag 5 november 2008 17:12 schreef Adothehague het volgende:
Dat schema ziet er goed uit.
Ambrosius![]()
![]()
Als ik XL goed begrijp, krijg je in totaal 1 punt per gewonnen wedstrijd. Dus als jij in de eerste ronde bijvoorbeeld 3 wedstrijden goed voorspelt en TheGeneral maar 2, dan krijg jij in totaal één winstpunt en TheGeneral niets. Wat de onderlinge punten zijn voor de juiste winnaar en het juiste aantal sets, is me nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel punten krijg je bij welk scenario? Winnaar goed 1, sets goed 2, zoiets?
Ziet er erg gaaf uit met die UI's!
Omdat ik je lief vind en je werk als moderator erg waardeer. Ik wist niet hoe ik je dat duidelijk kon maken want ik zag er geen topic voor.quote:
Ja, dat lijkt me handiger inderdaad. Dan lijkt het me ook handiger als iemand anders die verzameltquote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het geen PM werk, die voorspellingen?
Je hebt nou wel genoeg uitgerust inderdaadquote:
Ik snap die verborgen boodschappen toch niet, dat weet jequote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wilde gewoon even gedag zeggen, intel. Snap dat dan.
Nou, ik had dat dus eerst zo staan, maar toen zei Bruce117 dat dat niet klopte. En daar zag ik toen de logica wel van in, maar ik kan nu niet meer bedenken waarom ik het eerst anders had.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel, hoor ik niet met Tsonga te spelen door het afvallen van Nadal?
Sowieso stoer hoor, dat schema.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:58 schreef Nalbandian het volgende:
Tof schema Intel....jammer dat ik niet meer mag meedoen...![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik je lief vind en je werk als moderator erg waardeer. Ik wist niet hoe ik je dat duidelijk kon maken want ik zag er geen topic voor.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef APK het volgende:
Ik moet mij helaas wegens een blessure terugtrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Niet heel praktisch inderdaad, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef APK het volgende:
En sorry Ifpuffidfidellity dat je het schema moet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |