quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Dag 5: Blake
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als Tsonga vandaag wint, heb je voor morgen Davydenko of Nadal en als Blake dan wint van Tsonga, kan je hem in de finale zetten![]()
Je zou eventueel morgen Blake kunnen kiezen en dan op de laatste dag de winnaar Nadal of Davydenko als die van Nalbandian weten te winnen. Opties te over. Of ik zie iets over het hoofd.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 6: Winnaar van Federer - Blake
(indien ik dag 5 overleef)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef Adothehague het volgende:
Waarom ben ik uit het spel gegooit?
Heeft Murray soms verloren?
Je hebt niet meer gekozen na Murray.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef Adothehague het volgende:
Waarom ben ik uit het spel gegooit?
Heeft Murray soms verloren?
Laat maar jonge, dit is een kk spel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]![]()
Volgens mij snap je de regels nog steeds niet.
Flikker toch op, kutkneus. Bij deze verzoek ik om Adothehague te schrappen uit het klassement.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat maar jonge, dit is een kk spel.
Ik word er voor niks uitgegooit.
Ik word niet eens gepmt om mijn keuze bekend te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Flikker toch op, kutkneus. Bij deze verzoek ik om Adothehague te schrappen uit het klassement.
We kunnen niet met iedereen rekening houden die een verstandelijke handicap heeft. Gelukkig kunnen de meeste mensen nog wel het onderscheid maken tussen de J en de A.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik word niet eens gepmt om mijn keuze bekend te maken.
Bovendien koos ik Murray die volgens JULLIE schema eergister zal spelen maar hij heeft nooit gespeelt.
Dus kk zelf op kneusje.
Kun je 't voor de zekerheid niet nog een keertje uitleggen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
We kunnen niet met iedereen rekening houden die een verstandelijke handicap heeft. Gelukkig kunnen de meeste mensen nog wel het onderscheid maken tussen de J en de A.
De J wordt gekenmerkt door een lang, recht stokje, met aan het eind een halve cirkel die naar links afbuigt. De A bestaat alleen uit rechte lijnen, waaronder twee stokjes die tegen elkaar aan leunen. Ze worden gedeeltelijk uit elkaar gehouden door een dwarsliggend streepje, op ongeveer eenderde van de hoogte van de rechte stokjes (van onderaf bezien).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kun je 't voor de zekerheid niet nog een keertje uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |