Bohli is best okee op hardcourt, Acasuso vervloekt het nog steeds...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef dekouwe het volgende:
Waat hoe kan Acasuso nou verliezen *vloekt*
Ik snap de Nieminentrein niet helemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef XL het volgende:
Die Petzschner wordt gekozen alsof hij zijn hele leven in Basel woont? The Fly is toch juist weer challengers aan het winnen en op eigen kracht door het kwalificatietoernooi? Bovendien speelt hij graag tegen dommige hardhitters......
Rare keuze, alsof iedereen echt alleen maar de rest volgt
Dat dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef XL het volgende:
Die Petzschner wordt gekozen alsof hij zijn hele leven in Basel woont? The Fly is toch juist weer challengers aan het winnen en op eigen kracht door het kwalificatietoernooi? Bovendien speelt hij graag tegen dommige hardhitters......
Rare keuze, alsof iedereen echt alleen maar de rest volgt
Nieminen is al een tijdje klaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Baghdatis er ook uit. Flinke bijltjesdag vandaag, als Nieminen er ook nog uitvliegt, dan loop ik weer lekker in
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap de Nieminentrein niet helemaal.
Niet zo gaan doen, hèquote:
!
Ach meer geluk dan wijsheid hier hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen, hè [ afbeelding ]!
Ik vind Nieminen al tijden zijn niveau niet halen en Schwank had nog van Simon gewonnen twee weken geleden.
Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik het een stuk beter zou doen als ik puur op namen zou kiezenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach meer geluk dan wijsheid hier hoor
Hoe doen jullie het danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik het een stuk beter zou doen als ik puur op namen zou kiezen!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik het een stuk beter zou doen als ik puur op namen zou kiezen!
Het is natuurlijk niet de bedoeling na een jaar keihard knokken jij ff mijn 8e plek inneemtquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zat nog te twijfelen om voor Bolelli te gaan
BVO moet nog kiezen trouwens.
quote:
Als Blake van King Oscar verliest op deze baan kan ie maar beter stoppenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:46 schreef XL het volgende:
Wat een knurft, die Blake. Met zijn lelijke kutkop
Ja hoor, we gaan dingen van jou aannemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef Adothehague het volgende:
Petzschner en Baghadtis helden![]()
![]()
Safe bestaat niet, leer dat nou eens jongens.
Ik heb even in de editgeschiedenis gekeken en er stond inderdaad eerst Nieminen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar stond eerst Nieminen hoop ik dan maar. Anders ben ik flink scheel
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb even in de editgeschiedenis gekeken en er stond inderdaad eerst Nieminen.
Ik wil Pukkie inhalen dus dan maar via Del Potro en Federerquote:
fail.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik wil Pukkie inhalen dus dan maar via Del Potro en Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |