Heel vreemd iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Vreemd dat iedereen Lopez kiest.
Melzer is IMO een meer solide keuze.
Dat snapte ik. Wat die zin concreet inhield niet. Zeker aangezien de puntentelling juist omhoog gaat. Ik ben vooral benieuwd naar je nieuwe puntentelling voor GS en overige toernooienquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Na de masters pas ik de nieuwe puntentelling op het huidige seizoen toe.
Soms denk je als je een post leest dat dat misschien nog wel eens leuk kan wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Vreemd dat iedereen Lopez kiest.
Melzer is IMO een meer solide keuze.
Je houdt de punten die je dit jaar hebt gehaald, net als bij de echte ranglijst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:03 schreef kleinzusje het volgende:
Help me out![]()
Begint iedereen wel weer met 0 punten in januari
Thx !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je houdt de punten die je dit jaar hebt gehaald, net als bij de echte ranglijst.
Volgend jaar moet je die punten dus verdedigen door minimaal even ver te komen bij de toernooien, anders valt je puntenaantal lager uit.
Eitjequote:
Maar wel kwijt voor de rest van het toernooiquote:
wim tankt zelf ook...verbaasde me al dat hij niet afzegde voor dit toernooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, dat is wel een domper wim. Even een halt aan je opmars.
Ik vind dat hij volgend jaar met een achterstand moet beginnen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wim tankt zelf ook...verbaasde me al dat hij niet afzegde voor dit toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is volgens mij dit jaar ook al met een achterstand begonnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef Nalbandian het volgende:
Ik vind dat hij volgend jaar met een achterstand moet beginnen...![]()
Waardoor ik uiteindelijk de Masters ga missenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is volgens mij dit jaar ook al met een achterstand begonnen.
Ik heb zijn geboorte-akte opgezocht en zijn officiële naam is Marcos ''Never in doubt'' Baghdatis.quote:
Lag jij er niet al uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
In mijn ogen de meest logische keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Lag jij er niet al uit?
Bungel jij niet ergens onderaan de ranglijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de geboorteakte van zijn moeder staatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb zijn geboorte-akte opgezocht en zijn officiële naam is Marcos ''Never in doubt'' Baghdatis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |