Vind ik eigenlijk wel lekker rustig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Colplay het volgende:
Ik ben op zich wel een voorstander van iets meer toernooien als dit mogelijk is. Nu hebben we rond de OS en na de US Open twee keer bijna een maand geen toernooi gehad volgens mij.
Nog meer toernooien vind ik zelf ook niet zo'n strak plan, ik vind het nu soms eigenlijk al wat druk met meerdere toernooien rechtstreeks na elkaar. Het moet wel leuk blijven, geen verplichting (al kan je natuurlijk kiezen om een toernooi over te slaan, maar dan ben ik weer zo fanatiek dat ik de punten niet wil laten liggenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een voorstander van iets meer toernooien als dit mogelijk is. Nu hebben we rond de OS en na de US Open twee keer bijna een maand geen toernooi gehad volgens mij.
Je zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om in de weken dat er geen Master of GS is een toernooi te kiezen voor de optionals. Mensen die het programma te druk vinden kunnen dan een week overslaan en het geeft anderen de mogelijkheden om eens een andere tactiek of zo te gebruiken. Ik weet niet wat voor programma er gebruikt wordt voor de punten, maar zo heel moeilijk moet dit denk ik niet zijn.
Dit volg ik nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:12 schreef XL het volgende:
Per volgend seizoen kan de stand anders zijn door punten correctie. Ik haal denk ik ongeveer 400 punten van een grandslam af en 125 van de masters.
Lekker debuut voor mijquote:
Na de masters pas ik de nieuwe puntentelling op het huidige seizoen toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |