Had ik er maar pic van, was toen allemaal nog niet zo met die camerafuncties en zoquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Victoria Koblenko weleens oraal gedaan.
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaaktquote:
Nee ik kwam haar tegen in de kroeg en ze begon tegen me an te lullen. Van het 1 kwam het ander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
En hoe ging dat dan in zijn werk? Je kwam haar tegen op straat en dook onder haar rokje?
Gelukkig nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Better-Catch het volgende:
[..]
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaakt
Toen werkte ze nog als Bulgaarse straathoer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
En hoe ging dat dan in zijn werk? Je kwam haar tegen op straat en dook onder haar rokje?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Posdnous het volgende:
Tegenwoordig speelt elke simpele stoephoer al mee in een soap of reality-bagger en is dus al een BN'er dus die kans is tamelijk groot.
Best knap voor een Oekrainsequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Toen werkte ze nog als Bulgaarse straathoer.
en je had haar zeker op TMF chat ontmoet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Wie heeft er weleens sex in de breedste zin van het woord (bedoel ik mee, hoeft niet per se neuken te zijn) gehad met een bekende Nederlander? En zo ja, wat en wie?
Ik heb toen ze nog niet zo bekend was Victoria Koblenko weleens oraal gedaan.
Soitquote:
Ik weet niet of ik daarover zou opscheppen als ik jou was...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Wie heeft er weleens sex in de breedste zin van het woord (bedoel ik mee, hoeft niet per se neuken te zijn) gehad met een bekende Nederlander? En zo ja, wat en wie?
Je had haar ook op zijn russisch moeten doen.(als dat al mogelijk is bij haar)quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Better-Catch het volgende:
[..]
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaakt
er was eens een topic van een jankert, het is uit met zijn chick en hij zat hier te huilen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Zo wilde ik ook zeker niet overkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarover zou opscheppen als ik jou was...
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3465566f673d3d&playzideo=6c4971596e46383dquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je had haar ook op zijn russisch moeten doen.(als dat al mogelijk is bij haar)
Yep maar dat was ver voor dit voorval hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
er was eens een topic van een jankert, het is uit met zijn chick en hij zat hier te huilen...
toen kwam haar nieuwe vriendje online om hem te waarschuwen haar met rust te laten.....
jij bent dat nieuwe vriendje toch?
Het is een actrice, dat moet je even niet vergeten...quote:
das toch dezelfde die ook bezopen de vecht in crost met zn bolide?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef agter het volgende:
Geen BN-er gehad...maar ken wel verhalen...
Bijv. ene Ron B. die een voorliefde voor golden showers zou hebben...bevestigd gekregen uit meerdere bronnen hier in Loenen a/d Vecht.
Nog meer verhalen iemand?
Hij laat ze wel lachen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef agter het volgende:
Geen BN-er gehad...maar ken wel verhalen...
Bijv. ene Ron B. die een voorliefde voor golden showers zou hebben...bevestigd gekregen uit meerdere bronnen hier in Loenen a/d Vecht.
Nog meer verhalen iemand?
Yep. Nog een detail: Met een kratje bier achterin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
das toch dezelfde die ook bezopen de vecht in crost met zn bolide?
wel grappig dat als iemand ooit een keer wel echt wat met een BNer gehad zou hebben niemand hem of haar ooit gaat gelovenquote:
1 keer is ook nooit genoeg voor hemquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef agter het volgende:
[..]
Yep. Nog een detail: Met een kratje bier achterin.
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:02 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ik heb het jáááren geleden gedaan met Kiki Classen. Toen ze nog lekker was.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?
Zeg eens AAAAA en flop, meteen die knots erin tot aan haar huig ?
Alleen als ze toen nog niet bekend warenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
Telt het ook als je je hebt afgerukt op een BN'er?
HAHAHA ja zoiets ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?
Zeg eens AAAAA en flop, meteen die knots erin tot aan haar huig ?
Ik heb Victoria Koblenko wel eens in de kroeg gezien en bij de gedachte dat ik haar oraal zou kunnen doen heb ik .....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen als ze toen nog niet bekend waren
*PLOP* Weer een illusie minder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:46 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
HAHAHA ja zoiets ja.
Nee, het viel wat tegen. Kwam ook doordat ik de kans niet maximaal heb benut. Veel meer dan normaal neuken is er dus niet gebeurd.
niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan niet eens een BN'er bedenken waarmee ik het had willen doen ls ik de kans had gehad
Ik denk dat het merendeel die info niet met je gaat delen, via FOK!.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef Better-Catch het volgende:
Niemand verder die eens een BN-er heeft gedaan??? M
Zo'n wijze vrouw, die CCquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel die info niet met je gaat delen, via FOK!.
Hoeveel betaal je nou, aan psychologische hulp enzo!?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:59 schreef Pam_lovesyou het volgende:
ja dus ik heb het gedaan met jensen
Ik heb hem van seks naar onzin gegooit.. Zoals je ziet krijg je niets meer dan onzin posts..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Better-Catch het volgende:
Kan dit topic aub weer naar seksualiteit??? Ik bedoelde het serieus en doordat het nu hier tussenstaat zijn alllerlei kanskloze idioten bezig gekopieerde onzintopics ervan te maken.
Bedankt!
Waarvoor hulde!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem van seks naar onzin gegooit.. Zoals je ziet krijg je niets meer dan onzin posts..
En aangezien dat niet de bedoeling is seks past hij hier beter..
niet grappigquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
Twee weken geleden heb ik Sylvia Millecam geboned.
die reclamequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gisteravond nog een trio gehad met Katja en Yolanthe. Ben NU pics aan het uploaden!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.nietallesisbluf.nl/ (klik op ja en bekijk de commercial)quote:
Was er nog wat van haar over dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
Bonesquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Was er nog wat van haar over dan?
Die is zooo mooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.nietallesisbluf.nl/ (klik op ja en bekijk de commercial)
ik dacht dat je het daar van had, niet dus
Dat vraag ik me af. Kanker schijnt gewoon door te woekeren als je al in je kist ligt.quote:
En heeft ze grote schaamlippen of kleine? Hef ze dr haar geblondeerd of was haar.. ook ..?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Tsssk, onzin is heul niet het afvoerputje van Fok!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem van seks naar onzin gegooit.. Zoals je ziet krijg je niets meer dan onzin posts..
En aangezien dat niet de bedoeling is seks past hij hier beter..
Ach, wat is daar zo erg aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel die info niet met je gaat delen, via FOK!.
Gast.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
En kleine schaamlippen of overgrote?
Maar dat wordt het wel zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:47 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Tsssk, onzin is heul niet het afvoerputje van Fok!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik ben een keer verkracht door dries roelvink.
Je bedoelt toen je 7 was?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef MLI het volgende:
Ik heb in Thailand jaaaaaaaren geleden een slippertje gehad met Gary Glitter. Maar ik denk dat dat al minstens 15 jaar geleden is hoor.
Oh LOL, ik zie nu pas dat die Gary Glitter gepakt is vanwege pedofiele praktijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:35 schreef Specularium het volgende:
Niks met BN'ers zelf gedaan, wel een keer een video gemaakt van Henny Huisman
die tot zijn elleboog een paard ingaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |