Ik heb Victoria Koblenko wel eens in de kroeg gezien en bij de gedachte dat ik haar oraal zou kunnen doen heb ik .....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen als ze toen nog niet bekend waren
*PLOP* Weer een illusie minder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:46 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
HAHAHA ja zoiets ja.
Nee, het viel wat tegen. Kwam ook doordat ik de kans niet maximaal heb benut. Veel meer dan normaal neuken is er dus niet gebeurd.
niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan niet eens een BN'er bedenken waarmee ik het had willen doen ls ik de kans had gehad
Ik denk dat het merendeel die info niet met je gaat delen, via FOK!.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef Better-Catch het volgende:
Niemand verder die eens een BN-er heeft gedaan??? M
Zo'n wijze vrouw, die CCquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel die info niet met je gaat delen, via FOK!.
Hoeveel betaal je nou, aan psychologische hulp enzo!?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:59 schreef Pam_lovesyou het volgende:
ja dus ik heb het gedaan met jensen
Ik heb hem van seks naar onzin gegooit.. Zoals je ziet krijg je niets meer dan onzin posts..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Better-Catch het volgende:
Kan dit topic aub weer naar seksualiteit??? Ik bedoelde het serieus en doordat het nu hier tussenstaat zijn alllerlei kanskloze idioten bezig gekopieerde onzintopics ervan te maken.
Bedankt!
Waarvoor hulde!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem van seks naar onzin gegooit.. Zoals je ziet krijg je niets meer dan onzin posts..
En aangezien dat niet de bedoeling is seks past hij hier beter..
niet grappigquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
Twee weken geleden heb ik Sylvia Millecam geboned.
die reclamequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gisteravond nog een trio gehad met Katja en Yolanthe. Ben NU pics aan het uploaden!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.nietallesisbluf.nl/ (klik op ja en bekijk de commercial)quote:
Was er nog wat van haar over dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
Bonesquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Was er nog wat van haar over dan?
Die is zooo mooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://www.nietallesisbluf.nl/ (klik op ja en bekijk de commercial)
ik dacht dat je het daar van had, niet dus
Dat vraag ik me af. Kanker schijnt gewoon door te woekeren als je al in je kist ligt.quote:
En heeft ze grote schaamlippen of kleine? Hef ze dr haar geblondeerd of was haar.. ook ..?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Wie heeft er weleens sex in de breedste zin van het woord (bedoel ik mee, hoeft niet per se neuken te zijn) gehad met een bekende Nederlander? En zo ja, wat en wie?
Ik heb toen ze nog niet zo bekend was Victoria Koblenko weleens oraal gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |