Had ik er maar pic van, was toen allemaal nog niet zo met die camerafuncties en zoquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Victoria Koblenko weleens oraal gedaan.
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaaktquote:
Nee ik kwam haar tegen in de kroeg en ze begon tegen me an te lullen. Van het 1 kwam het ander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
En hoe ging dat dan in zijn werk? Je kwam haar tegen op straat en dook onder haar rokje?
Gelukkig nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Better-Catch het volgende:
[..]
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaakt
Toen werkte ze nog als Bulgaarse straathoer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
En hoe ging dat dan in zijn werk? Je kwam haar tegen op straat en dook onder haar rokje?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Posdnous het volgende:
Tegenwoordig speelt elke simpele stoephoer al mee in een soap of reality-bagger en is dus al een BN'er dus die kans is tamelijk groot.
Best knap voor een Oekrainsequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Toen werkte ze nog als Bulgaarse straathoer.
en je had haar zeker op TMF chat ontmoet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Wie heeft er weleens sex in de breedste zin van het woord (bedoel ik mee, hoeft niet per se neuken te zijn) gehad met een bekende Nederlander? En zo ja, wat en wie?
Ik heb toen ze nog niet zo bekend was Victoria Koblenko weleens oraal gedaan.
Soitquote:
Ik weet niet of ik daarover zou opscheppen als ik jou was...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
Wie heeft er weleens sex in de breedste zin van het woord (bedoel ik mee, hoeft niet per se neuken te zijn) gehad met een bekende Nederlander? En zo ja, wat en wie?
Je had haar ook op zijn russisch moeten doen.(als dat al mogelijk is bij haar)quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Better-Catch het volgende:
[..]
Was na een nachtje stappen en ik kan je vertellen dat zelfs haar flamous dan niet naar lavendel smaakt
er was eens een topic van een jankert, het is uit met zijn chick en hij zat hier te huilen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:47 schreef Better-Catch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |