Zo wilde ik ook zeker niet overkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarover zou opscheppen als ik jou was...
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3465566f673d3d&playzideo=6c4971596e46383dquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je had haar ook op zijn russisch moeten doen.(als dat al mogelijk is bij haar)
Yep maar dat was ver voor dit voorval hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
er was eens een topic van een jankert, het is uit met zijn chick en hij zat hier te huilen...
toen kwam haar nieuwe vriendje online om hem te waarschuwen haar met rust te laten.....
jij bent dat nieuwe vriendje toch?
Het is een actrice, dat moet je even niet vergeten...quote:
das toch dezelfde die ook bezopen de vecht in crost met zn bolide?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef agter het volgende:
Geen BN-er gehad...maar ken wel verhalen...
Bijv. ene Ron B. die een voorliefde voor golden showers zou hebben...bevestigd gekregen uit meerdere bronnen hier in Loenen a/d Vecht.
Nog meer verhalen iemand?
Hij laat ze wel lachen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef agter het volgende:
Geen BN-er gehad...maar ken wel verhalen...
Bijv. ene Ron B. die een voorliefde voor golden showers zou hebben...bevestigd gekregen uit meerdere bronnen hier in Loenen a/d Vecht.
Nog meer verhalen iemand?
Yep. Nog een detail: Met een kratje bier achterin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
das toch dezelfde die ook bezopen de vecht in crost met zn bolide?
wel grappig dat als iemand ooit een keer wel echt wat met een BNer gehad zou hebben niemand hem of haar ooit gaat gelovenquote:
1 keer is ook nooit genoeg voor hemquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef agter het volgende:
[..]
Yep. Nog een detail: Met een kratje bier achterin.
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:02 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ik heb het jáááren geleden gedaan met Kiki Classen. Toen ze nog lekker was.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?
Zeg eens AAAAA en flop, meteen die knots erin tot aan haar huig ?
Alleen als ze toen nog niet bekend warenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
Telt het ook als je je hebt afgerukt op een BN'er?
HAHAHA ja zoiets ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Dat leek me in haar playboy tijd wel een geil wijf. Wassut wat in bed of viel 't tegen ?
Zeg eens AAAAA en flop, meteen die knots erin tot aan haar huig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |