Wat een geweldige kraanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef FCU1970 het volgende:
Zo zetten we eerst de tijdmachine aan met deze hendel!?!?
[ afbeelding ]
En dan is het: Scotty beam me up!!!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=4e869827-002f-4066-a689-46476b6c01c6&objecttype=DetailKoopObject
Ik ga er maar even vanuit dat je in een sarcastische bui bent.quote:
Nee hoor, ik ben gek op dat soort dingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je in een sarcastische bui bent.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Bwahahahahaha "kookeiland" Tja technisch gezien klopt het wel ja...
Is die eerste foto van een bestaand huis? Hoe gaan ze daar dan zitten? Of is het een weeshuis ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:02 schreef kvd het volgende:
Zelfde huis van FCU1970, zelfde bank, 2 lengtes/zelfde kamer, 2 lengtes....geen mij die eerste maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link naar huis
Kijk eens goed naar die twee foto's. Het is dezelfde kamer, alleen is er sprake van een 'beetje' vertekening...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is die eerste foto van een bestaand huis? Hoe gaan ze daar dan zitten? Of is het een weeshuis ofzo?
Ja, dat is waar, maar ik vind het er zo extreem ongezellig uitzien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die twee foto's. Het is dezelfde kamer, alleen is er sprake van een 'beetje' vertekening...
En die bruidspaar-eendjes erbij!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef Gwywen het volgende:
Geef mij één goede reden om champagne op het toilet te zetten![]()
[ link | afbeelding ]
dat is een douchebrancard om op het bad te leggen denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef flipsen het volgende:
Ehm... Que?
[ afbeelding ]
Nou ja, ontieglijk lelijke badkamer of niet, om in die straat te wonen hebben wij dat er allemaal wel voor over natuurlijk
jepsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is een douchebrancard om op het bad te leggen denk ik
en gezien de steunbeugel bij de wc zal het huis verder ook wel (enigszins?) aangepast zijn..
WAAROMquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef Gwywen het volgende:
Whahaha, geweldig gevonden die straatnaam!
Ze hebben ook nog een Grote maar daar staat helaas niks te koop momenteel.
Maarre... wat is dat ding boven het bad nou? Een deksel?![]()
Ze bestaan nog!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet weer een zeehond!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |