Muziek is van de foo fighters. Geweldig nummer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
Foo Fighters?
Let it die - Foo Fightersquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef Kerol het volgende:
Was een matige uitzending maar niet zo rommelig als met Jack. Het ging veel te lang over Utrecht, ook jammer dat PSV en de UEFA Cup deelnemers neit aan bod zijn geweest
Ik heb AJAX helemaal niet gehoord eigenlijk, alleen heel even over bunnylaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef erkel het volgende:
Vaker zo'n SV zonder Jack, gaat het tenminste een keer niet 50% over Ajax.
precies. Je kan van PSV vinden wat je wil maar het is de landskampioen en de enige ploeg die nog actief is in de CL voor Nederland. Als die weer eens een Europese wedstrijd winnen en klop krijgen van Roda is dat best noemenswaardig. Verder ook maar matig aandacht voor de wedstrijden zelf. Niets over het spel van Ajax of Feyenoord. Ja een beetje over Huntelaar en Suarez, dat zijn schijnbaar de enige spelers die er toe doen bij Ajax.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef Kerol het volgende:
Was een matige uitzending maar niet zo rommelig als met Jack. Het ging veel te lang over Utrecht, ook jammer dat PSV en de UEFA Cup deelnemers neit aan bod zijn geweest
Zeker voor De Jonge.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef Specularium het volgende:
Verbeek lijkt de nieuwe Jezus daar.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Toine vooral volgende keer weer in laten vallen voor Jack, zodat Hugo het kan overnemen als leidende partij.
Lees hier over de ware Willem van Hanegemquote:Op maandag 27 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:
Te triest hoe ze de Kromme behandelen.
Hij is gewoon een gevoelsmens en hiermee pakken ze hem in Utrecht keihard maar deze week vertrekt die nog hoor.
Misschien is John van Loen ook wel een gevoelsmens? die wordt er ook zomaar even na jaren trouwe dienst uitgeflikkerd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:
Te triest hoe ze de Kromme behandelen.
Hij is gewoon een gevoelsmens en hiermee pakken ze hem in Utrecht keihard maar deze week vertrekt die nog hoor.
Dat had Hugo volgens mij ook gehoord, hij vroeg er expliciet naarquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet gezien. Maar van Loen zei in Langs de lijn 's avonds dat van Hanegem hem huilend opbelde met de mededeling dat ie zou stoppen bij Utrecht.
No shit, sherlock.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef 2meterpeter het volgende:
die uitzendingen van studio voetbal zijn niet meer terug te bekijken?
ik droom er elke nacht over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef 2meterpeter het volgende:
die uitzendingen van studio voetbal zijn niet meer terug te bekijken?
een rancuneuze journalist die wat roeptquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Vinboy het volgende:
[..]
Lees hier over de ware Willem van Hanegem
eerder een verzopen kat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef Specularium het volgende:
Verbeek lijkt de nieuwe Jezus daar.
Uitzending Gemistquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom is het trouwens niet meer te zien op uitzendinggemist?
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Die grap van "waar is het te terug te zien?" kennen we nu wel onderhand.
Herhaling maandagmiddag dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!
ok danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!
jawelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is er volgens mij niet meer
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?quote:
Sigaren uitwisselen met Jack.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?
All your base are belong to us.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?
Hooked aan de pillen.quote:Op zondag 2 november 2008 07:17 schreef Halcon het volgende:
Ik vind Hugo er altijd uitzien als een zwerver.
Inderdaad hequote:Op zondag 2 november 2008 07:17 schreef Halcon het volgende:
Ik vind Hugo er altijd uitzien als een zwerver.
Hoezo?quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Stevie_G het volgende:
vanavond dus studio FC Twente
Wie is datquote:
Want die was zo verdiend he?quote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk wrijft Jack de 2-0 overwinning van Ajax even flink in.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk wrijft Jack de 2-0 overwinning van Ajax even flink in.
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Meestal wrijf je iets in als het dik verdiend was.
Haha volgens mij heeft echt IEDEREEN een hekel aan die gast.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
Nou een voorzitter die de hele uitzending over Twente lult en Youri Mulder die hele uitzending zijn kont zit te likken![]()
Ik pas
hopelijk ondertiteling danquote:
TT 888quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hopelijk ondertiteling dan
versta soms echt niet wat ie zegt
Meestal geeft hij heel onduidelijk zijn mening. Door er echt een heel lulverhaal van te maken wat toch niemand boeit. Soms heeft ie wel leuke uitspraken, maar dat is ook echt alles. Doe mij maar de 2 Mulders & Borst.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:
Ik vind Waterreus eigenlijk de beste van die roulerende, vaste gasten. Hij geeft altijd duidelijk zijn mening, praat niet altijd met de rest aan tafel mee en vertelt af en toe nog eens een verhalen uit zijn tijd als keeper.
Je verwijt Waterreus onduidelijk te zijn en wilt 2 Mulders aan tafel? Als er iemand onduidelijk is dan is het Youri vaak wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Meestal geeft hij heel onduidelijk zijn mening. Door er echt een heel lulverhaal van te maken wat toch niemand boeit. Soms heeft ie wel leuke uitspraken, maar dat is ook echt alles. Doe mij maar de 2 Mulders & Borst.
Lucky? Terecht en verdiend. Geknokt tot de laatste minuutquote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef kutstudent_ het volgende:
Haha volgens mij heeft echt IEDEREEN een hekel aan die gast.
En ik weet zeker dat de voorzitter gewoon zegt dat Ajax weer is lucky was.
Ik kan 'm prima verstaan. Of het verhaal dat ie vertelt interessant is, is een tweede.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
hopelijk ondertiteling dan
versta soms echt niet wat ie zegt
daar sloeg het dus op schijnbaar.quote:
Twentequote:
Dank je.quote:
Nee, maar ik heb wel trek nu!quote:Op zondag 2 november 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met je sandwich met tonijn en bosui?
Ze moeten dan eens dat chickie uitnodigen die bij Studio Sportzomer ofzow er zat. Niet dat serveerstertje, maar ze was een gast tijdens de show. Wist wel erg veel van voetbal.quote:Op zondag 2 november 2008 23:05 schreef Rikketik het volgende:
Ik word nu al gek van Jack's contante ge-'jongens'.
Wat een leuke woordspeling,quote:
Renate Verhoofstadt, correspondente in Italië.quote:Op zondag 2 november 2008 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze moeten dan eens dat chickie uitnodigen die bij Studio Sportzomer ofzow er zat. Niet dat serveerstertje, maar ze was een gast tijdens de show. Wist wel erg veel van voetbal.
Renatequote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Renate Verhoofstadt, correspondente in Italië.
Die jaquote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is welquote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wellicht een Molukker?quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Musterman wel een aimabele man.
Ik wist niet dat hij ook voorzitter van Twente is. Ik ken hem alleen zakelijk als CEO van Wegener.quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Musterman wel een aimabele man.
Jazekerquote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
Is die voorzitter van Twente een echte Tukker?
Sorry. Waterreus.quote:Op zondag 2 november 2008 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een leuke woordspeling,
Oh wacht je weet natuurlijk niet beter, dan kan ik het je ook niet kwalijk nemen.
Ik vind hem m**r s**iquote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook voorzitter van Twente is. Ik ken hem alleen zakelijk als CEO van Wegener.
Slimme, betrouwbare bestuurder.
Geboren Enschede, 28 maart 1951.quote:Op zondag 2 november 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
Is die voorzitter van Twente een echte Tukker?
quote:Op zondag 2 november 2008 23:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Net of de inkomsten uit catering wat voorstellen op de totale begroting van Feyenoord.
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 2 november 2008 23:15 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Dit is juist interessant, goed opletten jochie, leer je nog wat!
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Karel zag de dingen wel goed.
"saai is het nieuwe sexy"quote:
Misschien wel voor zo'n programma, maar als voorzitter lijkt hij me wel zeer geschikt. !quote:
Met die CL-wedstrijd in de Gelredome hadden alle Twente-supporters al tijdens de rust alles opgezopen. En ze hadden nog wel drie keer zoveel als normaal ingeslagen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Je weet wat de nederlanders opzuipen bij een gemiddelde wedstrijd.
Morgen een nieuw toetsenbord kopenquote:
Joop MUNTsterman.quote:
Jaakkequote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef Dos37 het volgende:wat een held
Dit zie ik Jaake niet doen.
Jack kan gewoon geen bruggetje vindenquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ze doen wel heel erg hun best om vooral niet over Ajax te praten.
Het is wel *o d*t veel Molukkers een instrument bespeeltquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of hij die Molukse treinkaping eind jaren 70 vergoeilijkt.²
Waarom zou dat moetenquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ze doen wel heel erg hun best om vooral niet over Ajax te praten.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben nog 30 minuten te gaan!quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Helaas Ajaxfans, Jack is overgestapt naar AZ
quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Niemand mist Jack bij Ajax.quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Helaas Ajaxfans, Jack is overgestapt naar AZ
Anders slaapt Sjek niet lekker in zijn Ajax pyjamaquote:
Precies jezus wat een gebrabbelquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Kan die Waterreus niet ondertitelt worden? Ik kan die Brabantse boer nauwelijks verstaan.
888quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Kan die Waterreus niet ondertitelt worden? Ik kan die Brabantse boer nauwelijks verstaan.
Dat kan zeker hoor. Teletekstpagina 888.quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Is een Limburgerquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Midden jaren 70. Weer eens niet opgelet op je Islamitische school bij geschiedenis?quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Midden jaren 70. Weer eens niet opgelet op je Islamitische school bij geschiedenis?
Ah, vandaar.quote:
Nog ergerquote:
ondertiteld....quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Met scorende hamstringsquote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Souplesse - Het grote Mounir El-Hamdaoui topic!²
Maar iedere keer Nijmegen Eendracht Combinatie zeggen is ook irritantquote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
Waterreus het is geen NEK!
'77, is bij mij toch aardig eind hoor, en zeker niet midden.quote:Op zondag 2 november 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Midden jaren 70. Weer eens niet opgelet op je Islamitische school bij geschiedenis?
BSB komt spontaan klaar.quote:
Ze lachen, er klinkt nu muziek in de studio, leuk joh 888 heb ik een keertje bij boer zoekt vrouw opgezet. koe loeit.quote:
Volgens mij 75.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
'77, is bij mij toch aardig eind hoor, en zeker niet midden.²
< Munsterman speelt gitaar >quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ze lachen, er klinkt nu muziek in de studio, leuk joh 888 heb ik een keertje bij boer zoekt vrouw opgezet. koe loeit.
Hij kan ook gewoon En Ee Ce zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar iedere keer Nijmegen Eendracht Combinatie zeggen is ook irritant.
Klopt, gelukkig heb ik geen onderbroek aan.quote:
[zeurmodus]Weet je wie nog erger zijn...Amsterdammers[/zeurmodus]quote:
Ik hou het gewoon bij NEK.quote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon En Ee Ce zeggen.
We hebben beiden gelijk, er waren 2 treinkapingen.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef mordradead het volgende:
Mendez wilde Stevens niet pijpen voor een basisplek
Er stond toch ondertiteling bij.quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
denkt Stevens nou dat die gozer hem verstaat????
ojaquote:
Geniaalquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Stevens wordt *ls Limburger wel ondertiteld
Medezquote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Prachtige beelden van Stevens met Mendes.
Oh?quote:
bestaat niet meer, het is nu Studio anti-Ajax.quote:
Discussie over vrouwen, Mendes vind Latina vrouwen mooier, en Stevens houdt meer van de Koemanvrouwtjes met dikke kuiten en spataderen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef J.Herrer het volgende:
Die Mendez denkt ook: wtf lult die gast allemaal?
Mendezquote:
Mendez verstaat prima Nederlands en kan zich ook duidelijk maken in het Nederlands. Geen probleem dus.quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
denkt Stevens nou dat die gozer hem verstaat????
Anders was dat geschreeuw in het Nederlands ook laf.quote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mendez verstaat prima Nederlands en kan zich ook duidelijk maken in het Nederlands. Geen probleem dus.
ow hehe, wist ik niet. Die Mendez keek de hele tijd een beetje waus om zich heenquote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mendez verstaat prima Nederlands en kan zich ook duidelijk maken in het Nederlands. Geen probleem dus.
Daarmee maak je zo iemand als Stevens nog kwader mee denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe die Mendez ook weigert om Stevens aan te kijken
Dit was geen Nederlands.quote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gek hè, die Stevens staat als een malloot te schreeuwen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ow hehe, wist ik niet. Die Mendez keek de hele tijd een beetje waus om zich heen
Lol, inderdaad, beide doelpunten van romige ex-Ajax spelers.quote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef GGMM het volgende:
Je kan nog zo mooi scoren, Ajax was je voor.
fossielquote:
toen waren wij nog de bestequote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Wij herinneren ons nog een ander doelpunt"
Ik wist gewoon dat ze met Ajax kwamen!
Ik ookquote:
Coolquote:
Lol, inderdaad, dat ze dat toevallig bij Studio dinges dat herinnerenquote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, inderdaad, beide doelpunten van romige ex-Ajax spelers.²
Ohja jij had ook een Ajax pyjama hequote:
quote:
Dit lijkt me niet het moment om te vertellen over die mistwedstrijd..quote:
Jij wil het over Omniworld heben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |