Muziek is van de foo fighters. Geweldig nummer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
Foo Fighters?
Let it die - Foo Fightersquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef Kerol het volgende:
Was een matige uitzending maar niet zo rommelig als met Jack. Het ging veel te lang over Utrecht, ook jammer dat PSV en de UEFA Cup deelnemers neit aan bod zijn geweest
Ik heb AJAX helemaal niet gehoord eigenlijk, alleen heel even over bunnylaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef erkel het volgende:
Vaker zo'n SV zonder Jack, gaat het tenminste een keer niet 50% over Ajax.
precies. Je kan van PSV vinden wat je wil maar het is de landskampioen en de enige ploeg die nog actief is in de CL voor Nederland. Als die weer eens een Europese wedstrijd winnen en klop krijgen van Roda is dat best noemenswaardig. Verder ook maar matig aandacht voor de wedstrijden zelf. Niets over het spel van Ajax of Feyenoord. Ja een beetje over Huntelaar en Suarez, dat zijn schijnbaar de enige spelers die er toe doen bij Ajax.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef Kerol het volgende:
Was een matige uitzending maar niet zo rommelig als met Jack. Het ging veel te lang over Utrecht, ook jammer dat PSV en de UEFA Cup deelnemers neit aan bod zijn geweest
Zeker voor De Jonge.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef Specularium het volgende:
Verbeek lijkt de nieuwe Jezus daar.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Toine vooral volgende keer weer in laten vallen voor Jack, zodat Hugo het kan overnemen als leidende partij.
Lees hier over de ware Willem van Hanegemquote:Op maandag 27 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:
Te triest hoe ze de Kromme behandelen.
Hij is gewoon een gevoelsmens en hiermee pakken ze hem in Utrecht keihard maar deze week vertrekt die nog hoor.
Misschien is John van Loen ook wel een gevoelsmens? die wordt er ook zomaar even na jaren trouwe dienst uitgeflikkerd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:
Te triest hoe ze de Kromme behandelen.
Hij is gewoon een gevoelsmens en hiermee pakken ze hem in Utrecht keihard maar deze week vertrekt die nog hoor.
Dat had Hugo volgens mij ook gehoord, hij vroeg er expliciet naarquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het niet gezien. Maar van Loen zei in Langs de lijn 's avonds dat van Hanegem hem huilend opbelde met de mededeling dat ie zou stoppen bij Utrecht.
No shit, sherlock.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef 2meterpeter het volgende:
die uitzendingen van studio voetbal zijn niet meer terug te bekijken?
ik droom er elke nacht over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef 2meterpeter het volgende:
die uitzendingen van studio voetbal zijn niet meer terug te bekijken?
een rancuneuze journalist die wat roeptquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Vinboy het volgende:
[..]
Lees hier over de ware Willem van Hanegem
eerder een verzopen kat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef Specularium het volgende:
Verbeek lijkt de nieuwe Jezus daar.
Uitzending Gemistquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom is het trouwens niet meer te zien op uitzendinggemist?
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Die grap van "waar is het te terug te zien?" kennen we nu wel onderhand.
Herhaling maandagmiddag dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!
ok danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet als grap.. ik ben vaak op de zondagavond niet thuis en baal ervan dat ik het dus niet meer kan zien.. mooi bagger!
jawelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is er volgens mij niet meer
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?quote:
Sigaren uitwisselen met Jack.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?
All your base are belong to us.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet de CEO van Wegener daar nou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |