Nog 2 weken uitzitten.quote:
succes!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef Houniet het volgende:
Twee verslagen afgemaakt dit weekend. Nog 4 te gaan voor woensdag, daarna weekje die chillmodus aan
.
Nu pitten en douchen.
pics!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:02 schreef OA het volgende:
Zo, vandaag weer verder werken aan de grafiekjes!
Kan niet i.v.m. uiterst gevoelige staatsgeheimen!quote:
1 dag toch maar?quote:
Ja maar het is dit jaar echt totaal niet boeiend en irritantquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
1 dag toch maar?
Nog gefeliciteerd trouwens!
Ik ben van alle dagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nu komt de doordeweek crew weer, die neemt het stokje weer over van de weekend crew?
Dan zie ik je vrijdag of zaterdag wel weerquote:
quote:
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweestquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het weekend hiero? Mijne was waaierig en nat.... maar heb een nieuwe trui gekocht
ondanks dat ik ging winkelen voor nieuwe schoenenmja van die tik ga ik toch nooit afkomen
jah hoor!!! Hier is alles goedquote:
waarschijnlijk niet zo waaierig als hier.... ik ben een aantal keer bijna van me benen gewaaidquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweest
Doe mij dan maar een beetje van jouw uitzicht denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah hoor!!! Hier is alles goedgoed uizicht
![]()
En daar?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een beetje van jouw uitzicht denk ik. Hier is het bagger. Verder alles goed hoor, beetje bang voor een migraine aanval maar hoop dat die uit blijft
.
Ja is wel een leren jas, is totaal niet mijn stijl, maar is wel heel mooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo waaierig als hier.... ik ben een aantal keer bijna van me benen gewaaid
En tof dat je een nieuwe jas hebt gekregeno en popo =
Popo heeft altijd wel goed voer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweest
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel een leren jas, is totaal niet mijn stijl, maar is wel heel mooi. En ik kan me voorstellen dat als het hier waait het daar stormt
Desperados bij de popo
Indeed, ik en mijn pa wilde eigenlijk ergens anders heen maar zijn vriendin had zich er heel erg op verheugd om daar te gaan eten, en aangezien mijn pa en ik niet de moeilijkste zijnquote:
Ik zal er een op mijn hyves zettenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg. Hosti in leer
pics!!!!!!
Even gekeken of het wel over dezelfde tent ging...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Indeed, ik en mijn pa wilde eigenlijk ergens anders heen maar zijn vriendin had zich er heel erg op verheugd om daar te gaan eten, en aangezien mijn pa en ik niet de moeilijkste zijn
Heb je er geen pillen voor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb het normaal eigenlijk elke week een keer en nu is het al 2 weken weggebleven
Franchize toch? Zit ook in Breda en Haarlem volgens mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Even gekeken of het wel over dezelfde tent ging...
Als ik me niet vergis woon jij ergens in of bij Nijmegen... Ik ga meestal naar Den Haag, maar dat is dus dezelfde tent.
Ja dat heb ik wel.. maar dan moet je van je lichaam een soort seintje krijgen dat het er aan zit te komen en precies dat doet mijn lichaam lang niet altijd. De ene keer zie ik sterretjes en krijg ik 5 min er na migraine.. de andere keer komt die moker gewoon zonder aankondiging langs..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je er geen pillen voor?
Mijn moeder neemt altijd iets in als ze het op voelt komen en dat helpt redelijk goed.![]()
Heb alleen geen idee hoe dat heet...
En Rotterdam, Utrecht en Eindhovenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Franchize toch? Zit ook in Breda en Haarlem volgens mij
Wanneer kwam je ook al weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
popo![]()
![]()
![]()
daar wil ik wel weer eens eten
Dat had ik vrijdag ook. De tafels achter mij werden constant vlot bediend, maar waarschijnlijk eindigde het stukje van die serveerster precies achter mij en waren wij aangewezen op een ander figuur dat het veel te druk had met een enorme groep...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer kwam je ook al weer terug
Maar deze keer zaten we in zo'n verdom hoeke en het was belachelijk druk, dus we hebben er dik 4 uur gezeten, enige wat wel goed liep waren de drankjes dus ik heb dan ook redicuul veel desperado's op gehad voor een avondje eten
quote:
-Fuck me like I'm Al Qaeda!
-I'm declaring Jihad on your pussy.
Immer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef MPG het volgende:
Hoe is het hier?
Iedereen druk aan het werk?
Meest vervelende opdrachten...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
bah, bah. Staan eindelijk de opdrachten online van school.. moet ik een compleet portfolio gaan bouwen online
Mwah, het mag in de vorm van een website dus dan is het wel weer beter om te doen. Kan ik mijn creativiteit eens uitenquote:
Dat is wel relaxtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, het mag in de vorm van een website dus dan is het wel weer beter om te doen. Kan ik mijn creativiteit eens uiten
Ja het enige nadeel is alle documentatie er omheenquote:
Win-winsituatie dus!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het enige nadeel is alle documentatie er omheen. Wel leuk is vind ik dat ik nog een portfolio website moet aanleggen voor mijn bedrijfje, dus dat als ik het nou eens heel netjes doe ik het misschien wel kan gebruiken of aanpassen en dan gebruiken
Dat is toch zo gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
bah, bah. Staan eindelijk de opdrachten online van school.. moet ik een compleet portfolio gaan bouwen online
Persoonlijke gegevensquote:
ohquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
formulier persoonlijke gegevens
biografie
hobby’s
cursussen
werkervaring
Presentatieportfolio
producten waar je trots op bent
Werkportfolio
actuele taken/projecten
POP (persoonlijk opleidingsplan)
reflectieverslagen
verslagen SLB-gesprek
voortgangsrapportage n.a.v. gesprek met SLB
resultaten projecten / toetsen / overzicht studiepunten
Competentieprofiel (staat op www.ecabo.nl, zelf pdf downloaden)
algemene competenties
competentieprofiel beroepsbeoefenaar
Studiepunten
Woordenboek
Dat moet er allemaal in komen
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:38 schreef OA het volgende:
Persoonlijke gegevens is toch zeker alleen naam, klas, opleiding?
Meer zou ik er iig niet inzetten.
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.
En geneuzel van schoolquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen
Ja maar het moet allemaal een apart kopje hebben, dus dat mag dan officieel eigenlijk weer niet. Al denk ik wel dat ik lui ga zijn en het gewoon ga doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen
Voornamelijk geneuzel als reflectieverslagen en ander competentiegejankquote:
tis zo nuttig om een CV te hebben Pquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar het moet allemaal een apart kopje hebben, dus dat mag dan officieel eigenlijk weer niet. Al denk ik wel dat ik lui ga zijn en het gewoon ga doen
Ik heb een CVquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
tis zo nuttig om een CV te hebben Pals je er eenmaal hebt, kun je m elke keer aanvullen
en dat kan dan je motivatie zijn, als ze zeiken / vragen waarom het niet onder een apart kopje zit
Mijn CV bestaat ook uit verschillende kopjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een CV, maar daar vroeg mijn stage bedrijf niet om
.
Maar ach, ze zeuren wat af. Het boeit me weinig, het gaat er om dat al die dingen er in staan.. of ze nou onder een apart kopje staan of niet.. ze staan er toch in?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
mash
Oja kutik ging je nog een berichtje hyves
hihihi oeps
vergeef je me?
Rijbewijs heb je nog niet...quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.
Dan moet ze dat erin zettenquote:
jij weer hier?quote:
ja. moet jij niet werkenquote:
Jij bent dus in bezit van rijbewijs Amquote:
Jepquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent dus in bezit van rijbewijs Am.
Leuk Nico!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
Rijbewijs Am.. de grootste onzin die er is. Dat je daarvoor zo'n heel pasje moet gaan aanschaffen. Ik had nog zo'n simpel geplastificeerd dingetje voor mijn brommertje toendertijd
Net terug trouwens van mijn hypotheekadviseur. Even gekeken wat ik ongeveer zou kunnen lenen enzo en het huisje wat ik stiekem op het oog heb als voorbeeld genomen en dat moet ik ruim kunnen halen![]()
Vanmiddag even de makelaar bellen om een keertje te kijken daar
Zeker wel. zoveel post ik vandaag niet.quote:
Nice dat het gaat kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
Rijbewijs Am.. de grootste onzin die er is. Dat je daarvoor zo'n heel pasje moet gaan aanschaffen. Ik had nog zo'n simpel geplastificeerd dingetje voor mijn brommertje toendertijd
Net terug trouwens van mijn hypotheekadviseur. Even gekeken wat ik ongeveer zou kunnen lenen enzo en het huisje wat ik stiekem op het oog heb als voorbeeld genomen en dat moet ik ruim kunnen halen![]()
Neenee...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker wel. zoveel post ik vandaag niet.
Is het ook. Het is dat ik hem gratis kreeg bij mijn Bquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
Tof Nicoquote:Net terug trouwens van mijn hypotheekadviseur. Even gekeken wat ik ongeveer zou kunnen lenen enzo en het huisje wat ik stiekem op het oog heb als voorbeeld genomen en dat moet ik ruim kunnen halen![]()
756 vorige week, om precies te zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee...
De laatste tijd had je behoorlijk wat posts anders...
In mijn tijd kreeg je alles als je een rondje rond de kerk reed...quote:[..]
Is het ook. Het is dat ik hem gratis kreeg bij mijn B.
108 gemiddeld per dag dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
756 vorige week, om precies te zijn.
[..]
In mijn tijd kreeg je alles als je een rondje rond de kerk reed...
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice dat het gaat kunnen![]()
En dat het onzin is ben ik het mee eens. Het heeft alleen maar voordelen voor de politie/overheid. Ze kunnen hem nu ook invorderen en hogere boetes uitschrijven. Als ik 30 km/u te hard rijd en ze staan er met een lasergun, motor of wat dan ook ben ik hem kwijt.
thnx allenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee...
De laatste tijd had je behoorlijk wat posts anders...
[..]
Is het ook. Het is dat ik hem gratis kreeg bij mijn B.
[..]
Tof Nico.
Foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
108 gemiddeld per dag dus [ afbeelding ]
Gij spamz0r.
Alles is geldklopperij tegenwoordig. Al zijn ze hier in de gemeente er gelukkig niet zo heel duur mee. Mijn vriend moest toen hij de aanhanger had gehaald.. 45 euro voor het rijbewijs neerleggen & nog 40 euro omdat hij het versneld wildequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
Ja de grootste onzin vind ik nog dat je waarschijnlijk na 2/3 jaar dat pasje weer moet gaan vernieuwen voor je B. Gewoon geldklopperij in dat geval. Ik had hem dus al officieel, maar dat was niet meer nodig toen ik mijn B haalde (toen nog op papier)
Gij SPAMZ0Rquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
Fout![]()
Dat was alleen nog maar van de werkdagen... 151,2/dag dus...
Ik moest ook extra betalen omdat ik hem versneld wilde. Het werd die dagen toevallig nog lekker weer in oktober, dus ik wilde meteen een ritje maken natuurlijk. Eigenlijk gek, voor extra geld werken die ambtenaren opeens wel harder!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is geldklopperij tegenwoordig. Al zijn ze hier in de gemeente er gelukkig niet zo heel duur mee. Mijn vriend moest toen hij de aanhanger had gehaald.. 45 euro voor het rijbewijs neerleggen & nog 40 euro omdat hij het versneld wilde![]()
Ik was dan 35 om 40 kwijt geweest.. Is toch nog wel wat liever voor mijn portemonnee dan
Is goed hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:51 schreef Californium het volgende:Cool mash
ik ga vandaag een berichtje plaatsen Denk ik
![]()
o en Nico![]()
en tof van je huisje zeg.... nu weer verder werken....Weinig fok! tijd vandaag
![]()
Vind je dat gek? Ik niet hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik moest ook extra betalen omdat ik hem versneld wilde. Het werd die dagen toevallig nog lekker weer in oktober, dus ik wilde meteen een ritje maken natuurlijk. Eigenlijk gek, voor extra geld werken die ambtenaren opeens wel harder!
Heel verschil t.o.v. vorige weekquote:
Ja, ben bezig met grafieken, tabellen, etc, etc...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel verschil t.o.v. vorige week...
Heeft OA nu wel werk te doen![]()
?
Goed bezig!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef Puala het volgende:
Lekker dan![]()
Ik ben heel hard aan het werk *kuch*
Doei Caliquote:
Ja jij volgens mij ook. Ik ben aan het pielen met kladblok en HTML code's. Thuis heb ik dreamweaver, dan kun je de dingen als een plaatje gemakkelijker invoegen. Nu moet ik die url goed zin te krijgen xDquote:
als het toch eens zo'n feest wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
En dat doe je op fok?
quote:
Ja, tevergeefs rare pinguins proberen te ontwijken.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, tevergeefs rare pinguins proberen te ontwijken.
quote:
Schaar jij jezelf onder de rare pinguins?quote:
?quote:
Is je verslag al af?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ben door Onzin aan het neuzen
Sugababes
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ben door Onzin aan het neuzen
Sugababes
verslagquote:
Nou ja, dat bedoel ik...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
verslagwelk verslag? was met me labjournaal bezig maar heb nu dit:
MOD uitspraken archief #3
gevonden![]()
Ik weet nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien heeft ze het over de 13e maand salris enzo
labjournaal schrijvenquote:
Rustig maar, ik doe je niks...quote:
"Goedenmiddag en welkom bij het labjournaal van maandag 26 oktober..."quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
"Goedenmiddag en welkom bij het labjournaal van maandag 26 7 oktober..."
Sorry, erg flauw. Maar ik dacht er aan en moest het wel intypen
vrijdag tochquote:
Ja, vrijdag 30 oktober, net als maandag 26 oktoberquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, vrijdag 30 oktober, net als maandag 26 oktober
ik vergeef je hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat het de 31ste was
jahquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Even een serieuze vraag... Ja, ik hoor het vast te weten en ik kan het google'n, maar dat wil ik niet![]()
Gaat de tijd ook in Schotland een uur terug?
niet 5quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef OA het volgende:
Vieropéénrij
Dank, ik ben weer wat wijzer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
jah
we waren het zaterdag vergetenop een gegeven moment de radio...Het nieuws van 11 uur, ik kijk op horloge: 12.00 ik denk wat
en toen zeiden ze dat vannacht de klok een uur terug moest...
wisten wij veel
maar jah dus
Was ook niet de bedoeling...quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dank, ik ben weer wat wijzer!![]()
[..]
Was ook niet de bedoeling...![]()
Spamz0r.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef OA het volgende:
Vieropéénrij
14 minuten te laatquote:
Dat klopt.quote:
Dat heb ik net gedaan.quote:
Je loog!quote:
watquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:27 schreef Californium het volgende:
hallo? iemand... ? zeg eens wat?
Ja hoi!quote:
vastquote:
quote:
ojawel zou ik heel graag willen met een man van eigen keuze uiteraardquote:
Oh, ik ben al weer wegquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ojawel zou ik heel graag willen met een man van eigen keuze uiteraard
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Pheno het volgende:
He cali, al klaar met je labdagboek?
Disciplinequote:
quote:
quote:
Nou vooruit, omdat mijn vrouw nog aan het koken is (ik heb een day off genomen van de keuken).quote:
Zwaaitopicquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat mijn vrouw nog aan het koken is (ik heb een day off genomen van de keuken).
Zekersquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een interessant teruglees topic is dit
Wie?quote:
nee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:39 schreef Pheno het volgende:
Maar getrouwd zijn is toch niet zo bijzonder?
Of tegenwoordig wel?
waar?quote:
OA wilt weten hoe oud ik ben, dus dat post ik hier nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hooralleen is het bijzonder als je het volhoudt
![]()
Hoe oud ben je en hoelang getrouwd.... ? Hoeveel kinderen? reden van trouwen ?
En vooral, wanneer.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
OA wilt weten hoe oud ik ben, dus dat post ik hier niet
3 jaar en een beetje, 2 of geen kinderenen omdat ik van haar houd.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:43 schreef Pheno het volgende:
Iets gezien dan, dat smakelijk zal wel lukken.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:01 schreef Californium het volgende:
nog nooit geweestgeen van drieen
Omg...net mijn collega, die 4 jaar in NL heeft gewoont en oorspronkelijk uit frankrijk komt. ging mij vertellen dat ze me niet kon trouwen
En waarom dat dan niet?quote:
quote:
Ik zei dat als ik vandaag vroeg weg ging, dan ging ik even buskaartjes halen...en zou voor haar wat meenemenquote:
En nu heeft ze geen buskaart en zal ze moeten lopen omdat het kantoor dicht isquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zei dat als ik vandaag vroeg weg ging, dan ging ik even buskaartjes halen...en zou voor haar wat meenemenmaar ik ging dus niet vroeg weg....
en toen zei ze dat
Geef je postadres maar, stuur ik ze opquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Californium het volgende:
Ik heb zin in pepernoten of speculaas
Hebben ze hier niet
neequote:Op maandag 27 oktober 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu heeft ze geen buskaart en zal ze moeten lopen omdat het kantoor dicht is
Doet mama al voor mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef je postadres maar, stuur ik ze op
Net zo makkelijk. Ik zat begin september al aan die krengenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Doet mama al voor mijheb de eerst zak al gehad (en op ) en verwacht binnenkort meer
Ik ga even kijken of ik deze zin juist kan ontleden.quote:
tegen die tijd was de kerstgekte hier al uitgebrokenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zo makkelijk. Ik zat begin september al aan die krengen
perpernoten kan ik geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
Maar ik moest dan oook even een inhaalrace doen van vorig jaar, toen was de score nul
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik deze zin juist kan ontleden.
Ik ook niet, ik baalde vorig jaar dan ook: geen sintsnoep, geen kerstsnoep. Geen oliebollen en appelbeignets. Nou ja, dit jaar dus in de herkansingquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
perpernoten kan ik geen genoeg van krijgen
ds waar...maar wordt nu al een maand doorgegooid met alles van kerst... ben bang dat ik er snel genoeg van hebquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
Van mij mag sinterklaas wel weg, als dat snoep maar blijft. En dan in oktober al kerst. Nu is het toch al vroeg donker.
quote:
what's gebeurt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik baalde vorig jaar dan ook: geen sintsnoep, geen kerstsnoep. Geen oliebollen en appelbeignets. Nou ja, dit jaar dus in de herkansing
Maar kerst in de donkere maanden is tof. Even afgezien van de zogenaamde clichee bezoekjes (waar ik toch niet aan doequote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ds waar...maar wordt nu al een maand doorgegooid met alles van kerst... ben bang dat ik er snel genoeg van heb![]()
Te vermoeiend om samen te vatten. "Acute buik" zal wel genoeg zijn.quote:
jawelquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te vermoeiend om samen te vatten. "Acute buik" zal wel genoeg zijn.
quote:
Ja, vandaag was wel mijn laatste medisch bezoekje, wel mooi afgerond in een jaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel![]()
mag je nu lekker alles inhalen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vandaag was wel mijn laatste medisch bezoekje, wel mooi afgerond in een jaar
Awhquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ben (bijna) van mijn voeten gewaaid, toen we gingen winkelen
en ben zeiknat geworden
voor de rest zoveel mogelijk binnen gebleven
Op een gegeven moment is het genoeg geweest... Laten we dan maar hopen dat het allemaal goed blijft danquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik zei al dat het te vermoeiend is voor een samenvatting. Blij ermee ben ik wel, maar aan de andere kant ook niet. Er klopt iets gewoon niet, maar goed. Ik sluit het ook maar af, anders blijven we bezig. En ik heb nu toch wel alles van me gezien in mijn lichaam, het hoeft van mij niet meer.
vandaag was het een prachtig zonnetjequote:
Hier ook, er was regen voorspelt, maar eigenlijk niets gezien?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
vandaag was het een prachtig zonnetjemaar het was frisjes...dat doen ze altijd als je weer moet werken
![]()
tis wel en kansloos topic he ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, snel dit topic volgooien voordat mensen gaan teruglezen
weerherfst ?quote:
Het valt mee denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
tis wel en kansloos topic he ?
wees blijquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook, er was regen voorspelt, maar eigenlijk niets gezien?
mooi weer herfst. Kutspatie.quote:
Ben ik ookquote:
behalve die pagina die wij volspamdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |