Nog 2 weken uitzitten.quote:
succes!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef Houniet het volgende:
Twee verslagen afgemaakt dit weekend. Nog 4 te gaan voor woensdag, daarna weekje die chillmodus aan
.
Nu pitten en douchen.
pics!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:02 schreef OA het volgende:
Zo, vandaag weer verder werken aan de grafiekjes!
Kan niet i.v.m. uiterst gevoelige staatsgeheimen!quote:
1 dag toch maar?quote:
Ja maar het is dit jaar echt totaal niet boeiend en irritantquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
1 dag toch maar?
Nog gefeliciteerd trouwens!
Ik ben van alle dagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nu komt de doordeweek crew weer, die neemt het stokje weer over van de weekend crew?
Dan zie ik je vrijdag of zaterdag wel weerquote:
quote:
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweestquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het weekend hiero? Mijne was waaierig en nat.... maar heb een nieuwe trui gekocht
ondanks dat ik ging winkelen voor nieuwe schoenenmja van die tik ga ik toch nooit afkomen
jah hoor!!! Hier is alles goedquote:
waarschijnlijk niet zo waaierig als hier.... ik ben een aantal keer bijna van me benen gewaaidquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweest
Doe mij dan maar een beetje van jouw uitzicht denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah hoor!!! Hier is alles goedgoed uizicht
![]()
En daar?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een beetje van jouw uitzicht denk ik. Hier is het bagger. Verder alles goed hoor, beetje bang voor een migraine aanval maar hoop dat die uit blijft
.
Ja is wel een leren jas, is totaal niet mijn stijl, maar is wel heel mooiquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo waaierig als hier.... ik ben een aantal keer bijna van me benen gewaaid
En tof dat je een nieuwe jas hebt gekregeno en popo =
Popo heeft altijd wel goed voer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook waaierig niet zo nat, heb een nieuwe jas gekregen van mijn pa en ben met hem wezen uiteten bij de popo. Verder duffe bedoeling hiero geweest
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is wel een leren jas, is totaal niet mijn stijl, maar is wel heel mooi. En ik kan me voorstellen dat als het hier waait het daar stormt
Desperados bij de popo
Indeed, ik en mijn pa wilde eigenlijk ergens anders heen maar zijn vriendin had zich er heel erg op verheugd om daar te gaan eten, en aangezien mijn pa en ik niet de moeilijkste zijnquote:
Ik zal er een op mijn hyves zettenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg. Hosti in leer
pics!!!!!!
Even gekeken of het wel over dezelfde tent ging...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Indeed, ik en mijn pa wilde eigenlijk ergens anders heen maar zijn vriendin had zich er heel erg op verheugd om daar te gaan eten, en aangezien mijn pa en ik niet de moeilijkste zijn
Heb je er geen pillen voor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb het normaal eigenlijk elke week een keer en nu is het al 2 weken weggebleven
Franchize toch? Zit ook in Breda en Haarlem volgens mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Even gekeken of het wel over dezelfde tent ging...
Als ik me niet vergis woon jij ergens in of bij Nijmegen... Ik ga meestal naar Den Haag, maar dat is dus dezelfde tent.
Ja dat heb ik wel.. maar dan moet je van je lichaam een soort seintje krijgen dat het er aan zit te komen en precies dat doet mijn lichaam lang niet altijd. De ene keer zie ik sterretjes en krijg ik 5 min er na migraine.. de andere keer komt die moker gewoon zonder aankondiging langs..quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je er geen pillen voor?
Mijn moeder neemt altijd iets in als ze het op voelt komen en dat helpt redelijk goed.![]()
Heb alleen geen idee hoe dat heet...
En Rotterdam, Utrecht en Eindhovenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Franchize toch? Zit ook in Breda en Haarlem volgens mij
Wanneer kwam je ook al weer terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
popo![]()
![]()
![]()
daar wil ik wel weer eens eten
Dat had ik vrijdag ook. De tafels achter mij werden constant vlot bediend, maar waarschijnlijk eindigde het stukje van die serveerster precies achter mij en waren wij aangewezen op een ander figuur dat het veel te druk had met een enorme groep...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer kwam je ook al weer terug
Maar deze keer zaten we in zo'n verdom hoeke en het was belachelijk druk, dus we hebben er dik 4 uur gezeten, enige wat wel goed liep waren de drankjes dus ik heb dan ook redicuul veel desperado's op gehad voor een avondje eten
quote:
-Fuck me like I'm Al Qaeda!
-I'm declaring Jihad on your pussy.
Immer!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef MPG het volgende:
Hoe is het hier?
Iedereen druk aan het werk?
Meest vervelende opdrachten...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
bah, bah. Staan eindelijk de opdrachten online van school.. moet ik een compleet portfolio gaan bouwen online
Mwah, het mag in de vorm van een website dus dan is het wel weer beter om te doen. Kan ik mijn creativiteit eens uitenquote:
Dat is wel relaxtquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, het mag in de vorm van een website dus dan is het wel weer beter om te doen. Kan ik mijn creativiteit eens uiten
Ja het enige nadeel is alle documentatie er omheenquote:
Win-winsituatie dus!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het enige nadeel is alle documentatie er omheen. Wel leuk is vind ik dat ik nog een portfolio website moet aanleggen voor mijn bedrijfje, dus dat als ik het nou eens heel netjes doe ik het misschien wel kan gebruiken of aanpassen en dan gebruiken
Dat is toch zo gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
bah, bah. Staan eindelijk de opdrachten online van school.. moet ik een compleet portfolio gaan bouwen online
Persoonlijke gegevensquote:
ohquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
formulier persoonlijke gegevens
biografie
hobby’s
cursussen
werkervaring
Presentatieportfolio
producten waar je trots op bent
Werkportfolio
actuele taken/projecten
POP (persoonlijk opleidingsplan)
reflectieverslagen
verslagen SLB-gesprek
voortgangsrapportage n.a.v. gesprek met SLB
resultaten projecten / toetsen / overzicht studiepunten
Competentieprofiel (staat op www.ecabo.nl, zelf pdf downloaden)
algemene competenties
competentieprofiel beroepsbeoefenaar
Studiepunten
Woordenboek
Dat moet er allemaal in komen
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:38 schreef OA het volgende:
Persoonlijke gegevens is toch zeker alleen naam, klas, opleiding?
Meer zou ik er iig niet inzetten.
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.
En geneuzel van schoolquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen
Ja maar het moet allemaal een apart kopje hebben, dus dat mag dan officieel eigenlijk weer niet. Al denk ik wel dat ik lui ga zijn en het gewoon ga doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
soort CV als je die combineert met werkervaring en cursussen
Voornamelijk geneuzel als reflectieverslagen en ander competentiegejankquote:
tis zo nuttig om een CV te hebben Pquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar het moet allemaal een apart kopje hebben, dus dat mag dan officieel eigenlijk weer niet. Al denk ik wel dat ik lui ga zijn en het gewoon ga doen
Ik heb een CVquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
tis zo nuttig om een CV te hebben Pals je er eenmaal hebt, kun je m elke keer aanvullen
en dat kan dan je motivatie zijn, als ze zeiken / vragen waarom het niet onder een apart kopje zit
Mijn CV bestaat ook uit verschillende kopjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een CV, maar daar vroeg mijn stage bedrijf niet om
.
Maar ach, ze zeuren wat af. Het boeit me weinig, het gaat er om dat al die dingen er in staan.. of ze nou onder een apart kopje staan of niet.. ze staan er toch in?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Californium het volgende:
mash
Oja kutik ging je nog een berichtje hyves
hihihi oeps
vergeef je me?
Rijbewijs heb je nog niet...quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Adresgegevens, leeftijd, rijbewijs, talen die je spreekt, vakken die je krijgt enz. Best saai dus.
Dan moet ze dat erin zettenquote:
jij weer hier?quote:
ja. moet jij niet werkenquote:
Jij bent dus in bezit van rijbewijs Amquote:
Jepquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent dus in bezit van rijbewijs Am.
Leuk Nico!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
Rijbewijs Am.. de grootste onzin die er is. Dat je daarvoor zo'n heel pasje moet gaan aanschaffen. Ik had nog zo'n simpel geplastificeerd dingetje voor mijn brommertje toendertijd
Net terug trouwens van mijn hypotheekadviseur. Even gekeken wat ik ongeveer zou kunnen lenen enzo en het huisje wat ik stiekem op het oog heb als voorbeeld genomen en dat moet ik ruim kunnen halen![]()
Vanmiddag even de makelaar bellen om een keertje te kijken daar
Zeker wel. zoveel post ik vandaag niet.quote:
Nice dat het gaat kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
Rijbewijs Am.. de grootste onzin die er is. Dat je daarvoor zo'n heel pasje moet gaan aanschaffen. Ik had nog zo'n simpel geplastificeerd dingetje voor mijn brommertje toendertijd
Net terug trouwens van mijn hypotheekadviseur. Even gekeken wat ik ongeveer zou kunnen lenen enzo en het huisje wat ik stiekem op het oog heb als voorbeeld genomen en dat moet ik ruim kunnen halen![]()
Vanmiddag even de makelaar bellen om een keertje te kijken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |