Over jezelf 'zwanger praten' en te vroeg testen. Ik heb me aan beide al schuldig gemaakt. Maar afgelopen maand heb ik voor mezelf besloten er gewoon niet mee bezig te willen zijn. Ik maak mezelf anders helemaal gek en dat is het me niet waard. En wonder boven wonder ging dat ook goed. Al was ik een dagje te laat ongesteld, geen moment had ik het idee dat ik zou moeten testen, ergens wist ik dat het geen zin had. En ik ben die dagen rondom mijn NOD deze maand zoveel beter doorgekomen dan de maand ervoor, toen ik wel echt dacht zwanger te zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten
Daar doe ik het voor, wel met M&Msquote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef mefke79 het volgende:
Sgoed poppejans, ik wed mee. Waar zullen we eens om wedden...chocoladetaart? Meiden, kom op, de lijst moet toch echt korter worden, niet langer...
Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.quote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef happyme28 het volgende:
bumbaloe, de meiden die voor je staan, zijn of al ongi (Saffier en Georgette_Kloonie) maar nog geen nieuwe NOD doorgegeven,
Saffier, hebben ze niets gezegd over een eventuele zwangerschap? Ik mocht absoluut niet zwanger zijn bij de foto, want door de vloeistof zou het vruchtje weg kunnen spoelen naar een plek waar het niet hoort te zitten. Wij moesten dus condooms gebruiken.quote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.
Happy hoe is het? Nog geduld genoeg voor morgen?
Chan hoe gaat het daar?
Het gaat .... haha, maar nu wel weer behoorlijk misselijk dus tsja dat helpt niet om het te vergetenquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef Saffier het volgende:
[..]
Happy hoe is het? Nog geduld genoeg voor morgen?
Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.quote:Op maandag 3 november 2008 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gek dan zeg. Maar goed, het is ook niet het eerste waar de adviezen over verschillen.
Ik heb je datum verzet hoor!
Ik weet niet of je NOD daarmee verschuifd. Hier was mijn eisprong 3 dagen eerder maar mijn NOD was toch gewoon na 28 dagen. Tenminste daar ga ik even van uit want vanaf die dag was de test pas zichtbaarquote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef bumbaloe het volgende:
Moeten er geen dames inmiddels nodig plassen???
Schuift je NOD op als je vermoedt dat je EIsprong 2 dagen later is geweest? Want dat zou dan beteken dat ik pas 9 november kan testen toch?
Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.quote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.
Dacht ik al, hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |