abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 16:28:35 #201
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62884655
Ik ben weer thuis van een weekendje met vrienden....
We waren met 4 stelletjes. 1ervan wisten we al dat ze een kindje zouden krijgen.
En eentje ervan heeft vrijdag verteld dat ze een kind verwachten.
Het andere stel wil/moet nog een jaartje wachten.
En wij..... wij wachten op de NOD.

Bij de dames hier op Fok ook nog geen streepjes dus.

HM28, wat goed dat je toch tot dinsdag gaat wachten!

[ Bericht 3% gewijzigd door bumbaloe op 02-11-2008 16:51:08 ]
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 2 november 2008 @ 20:31:59 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_62891398
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten
Over jezelf 'zwanger praten' en te vroeg testen. Ik heb me aan beide al schuldig gemaakt. Maar afgelopen maand heb ik voor mezelf besloten er gewoon niet mee bezig te willen zijn. Ik maak mezelf anders helemaal gek en dat is het me niet waard. En wonder boven wonder ging dat ook goed. Al was ik een dagje te laat ongesteld, geen moment had ik het idee dat ik zou moeten testen, ergens wist ik dat het geen zin had. En ik ben die dagen rondom mijn NOD deze maand zoveel beter doorgekomen dan de maand ervoor, toen ik wel echt dacht zwanger te zijn.
Happy, ik snap dat je heeel graag wilt weten of je uberhaupt zwanger kunt worden, dus ik snap heel goed dat je neigt naar eerder testen. Maar ik kan me ook heel goed vinden in het antwoord van Be, wat heb je aan een vroege test als ie negatief is? Lastig hoor, want het is en blijft gewoon een emotionele achtbaan.
Succes dames met wachten (en klussen natuurlijk), ik ga nog even genieten van een paar dagen vrij. Onze klusdagen komen er ook weer aan, ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62894122
Prinses,Happy en Chan, ik duim voor jullie, echt spannend hier! Ik wed dat minstens 1 van jullie een tweede streepje piest hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 november 2008 @ 22:44:22 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_62895646
Sgoed poppejans, ik wed mee. Waar zullen we eens om wedden...chocoladetaart? Meiden, kom op, de lijst moet toch echt korter worden, niet langer...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62897064
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef mefke79 het volgende:
Sgoed poppejans, ik wed mee. Waar zullen we eens om wedden...chocoladetaart? Meiden, kom op, de lijst moet toch echt korter worden, niet langer...
Daar doe ik het voor, wel met M&Ms dusse meiden stel me niet teleur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62900216
Oeh, dat ziet er goed uit die taart!
Spannend hier hoor, dat er maar gauw wat dames door mogen doorstromen naar Z&G!
Fake it till you make it...
  maandag 3 november 2008 @ 08:39:09 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62900365
Ja uh... we moeten toch wachten met testen

Hier geen verandering, behalve dan dat mijn temperatuur weer 0.2 graden was gestegen vanmorgen, dus je zou zeggen dat de duivels nog niet komen.

Dag 29.... normaal heb ik ook wel wat oud bloed al een paar dagen voor mijn NOD, maar nu niets te zien... het blijft dus spannend.

Ik duim mee voor jullie ook hoor Chan en pze!!
pi_62900535
Ik duim me helemaal een slag in de rondte, spannend spannend
Fake it till you make it...
pi_62901253
Dames wat maken jullie het weer spannend hier. Ik duim hard mee voor meer streepjes.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 3 november 2008 @ 12:06:58 #210
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62904324
Moeten er geen dames inmiddels nodig plassen???

Schuift je NOD op als je vermoedt dat je EIsprong 2 dagen later is geweest? Want dat zou dan beteken dat ik pas 9 november kan testen toch?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 3 november 2008 @ 12:22:58 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62904679
bumbaloe, de meiden die voor je staan, zijn of al ongi (Saffier en Georgette_Kloonie) maar nog geen nieuwe NOD doorgegeven, of nog in afwachting maar al negatieve test (prinseszondererwt). Ernemmertje is al een tijdje niet geweest, dus zeer benieuwd hoe het daar mee gaat!

Voor Chan en mij is het spannend. Ik ga denk morgen testen. Van Chan weet ik het niet.

Wat betreft je NOD kan het inderdaad schelen wanneer je eisprong was. Normaal gesproken is je eisprong 14 dagen voor je NOD, maar dit kan ook een paar dagen korter zijn (bij mij was het vorige keer 9 dagen wat wel aan de korte kant is)
pi_62905001
Spannend Happy!! *duimduimduim* (ook voor Chan uiteraard )

@Bumbaloe, ik zou het dan inderdaad ook twee dagen opschuiven. Je eisprong is zoals Happyme zegt 14 dagen voor je NOD, het zou eventueel misschien wel kunnen om 2 dagen voor je nieuwe NOD te testen, maar ik zou voor mezelf om de teleurstelling te voorkomen gewoon ook je NOD twee daagjes opschuiven.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 november 2008 @ 13:20:49 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62906064
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef happyme28 het volgende:
bumbaloe, de meiden die voor je staan, zijn of al ongi (Saffier en Georgette_Kloonie) maar nog geen nieuwe NOD doorgegeven,
Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.

Happy hoe is het? Nog geduld genoeg voor morgen?
Chan hoe gaat het daar?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 13:24:47 #214
5428 crew  miss_sly
pi_62906159
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef Saffier het volgende:

[..]

Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.

Chan hoe gaat het daar?
Saffier, hebben ze niets gezegd over een eventuele zwangerschap? Ik mocht absoluut niet zwanger zijn bij de foto, want door de vloeistof zou het vruchtje weg kunnen spoelen naar een plek waar het niet hoort te zitten. Wij moesten dus condooms gebruiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 november 2008 @ 13:34:48 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62906431
Nee Miss_sly, er is niets over gezegd. Tegen die tijd stik ik normaal gesproken al uitgebreid van de pms en ik had me al voorgenomen dat als ik twijfel ik die afspraak verzet. Ik had er zelf ook al over zitten denken hoe of wat... raar eigenlijk dat er niets gezegd is, ik heb de assistente nog wel gevraagd of ik iets moest doen of laten maar zij zei dat de gyn me dat dan wel had verteld.
Ik laat het nog even bezinken en anders bel ik vandaag of morgen de assistente nog even...
Ylana
  maandag 3 november 2008 @ 13:36:59 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62906493
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef Saffier het volgende:

[..]
Het gaat .... haha, maar nu wel weer behoorlijk misselijk dus tsja dat helpt niet om het te vergeten ... het blijft afwachten. Ik zit nu op mijn werk dus dan kan ik toch niet testen en ik wil het toch met ochtendurine doen want ik drink zoveel en plas zoveel dat ik bang ben dat mijn plas net als water is vanavond dus dan kan ik me wel bedwingen
  maandag 3 november 2008 @ 13:40:49 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62906587
Wat gek dan zeg. Maar goed, het is ook niet het eerste waar de adviezen over verschillen.
Ik heb je datum verzet hoor!
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 13:54:55 #218
5428 crew  miss_sly
pi_62906950
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gek dan zeg. Maar goed, het is ook niet het eerste waar de adviezen over verschillen.
Ik heb je datum verzet hoor!
Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.
  maandag 3 november 2008 @ 13:56:36 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62907000
Dankje BE en idd, zoveel mensen zoveel meningen blijkt maar weer....

Nog 1 nachtje happy, moet lukken Succes!
Ylana
  maandag 3 november 2008 @ 14:00:29 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62907093
Ja Miss_sly, het klinkt heel logisch... ik laat het gewoon nog maar even bezinken en kijk vandaag of morgen of ik nog even de assistente bel hierover.
Ylana
pi_62907131
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef bumbaloe het volgende:
Moeten er geen dames inmiddels nodig plassen???

Schuift je NOD op als je vermoedt dat je EIsprong 2 dagen later is geweest? Want dat zou dan beteken dat ik pas 9 november kan testen toch?
Ik weet niet of je NOD daarmee verschuifd. Hier was mijn eisprong 3 dagen eerder maar mijn NOD was toch gewoon na 28 dagen. Tenminste daar ga ik even van uit want vanaf die dag was de test pas zichtbaar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 3 november 2008 @ 14:14:37 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62907447
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.
Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.
pi_62907529
Spannend allemaal hoor, wat goed van je Happyme dat je je kunt inhouden. Ben benieuwd naar je berichtje van morgen!
Hier alles oke, weinig bijzonders.
Beetje jammer dat ik hier geen ei op knappen voel (nooit) dan weet je in ieder geval wanneer je ervoor moet gaan zeg maar. Maar aan de andere kant, het houdt het wel wat spontaner zo.
Dag 15 hier, dus van mijn cyclus uitgaande (29 dagen) zou vandaag mijn ei moeten zijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 14:26:16 #224
5428 crew  miss_sly
pi_62907739
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.
Dacht ik al, hoor
Maar het is inderdaad ook nog eens zo dat er over allerlei zaken zulke verschillende adviezen worden gegeven en soms kan ik echt de logica niet ontdekken. In dit geval kon ik dat dan wel eens een keer, vandaar dat ik het maar even wilde zeggen
pi_62910431
Saffier je zou ook kunnen vragen of ze voor de foto eventjes een echo willen/kunnen maken dan sluit je een mogelijke zwangerschap ook uit? (geen idee of je dan al wat kan zien hoor, ik roep maar wat, ik heb gelukkig nooit dit soort onderzoeken ondergaan)
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')