abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 16:28:35 #201
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62884655
Ik ben weer thuis van een weekendje met vrienden....
We waren met 4 stelletjes. 1ervan wisten we al dat ze een kindje zouden krijgen.
En eentje ervan heeft vrijdag verteld dat ze een kind verwachten.
Het andere stel wil/moet nog een jaartje wachten.
En wij..... wij wachten op de NOD.

Bij de dames hier op Fok ook nog geen streepjes dus.

HM28, wat goed dat je toch tot dinsdag gaat wachten!

[ Bericht 3% gewijzigd door bumbaloe op 02-11-2008 16:51:08 ]
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 2 november 2008 @ 20:31:59 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_62891398
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten
Over jezelf 'zwanger praten' en te vroeg testen. Ik heb me aan beide al schuldig gemaakt. Maar afgelopen maand heb ik voor mezelf besloten er gewoon niet mee bezig te willen zijn. Ik maak mezelf anders helemaal gek en dat is het me niet waard. En wonder boven wonder ging dat ook goed. Al was ik een dagje te laat ongesteld, geen moment had ik het idee dat ik zou moeten testen, ergens wist ik dat het geen zin had. En ik ben die dagen rondom mijn NOD deze maand zoveel beter doorgekomen dan de maand ervoor, toen ik wel echt dacht zwanger te zijn.
Happy, ik snap dat je heeel graag wilt weten of je uberhaupt zwanger kunt worden, dus ik snap heel goed dat je neigt naar eerder testen. Maar ik kan me ook heel goed vinden in het antwoord van Be, wat heb je aan een vroege test als ie negatief is? Lastig hoor, want het is en blijft gewoon een emotionele achtbaan.
Succes dames met wachten (en klussen natuurlijk), ik ga nog even genieten van een paar dagen vrij. Onze klusdagen komen er ook weer aan, ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62894122
Prinses,Happy en Chan, ik duim voor jullie, echt spannend hier! Ik wed dat minstens 1 van jullie een tweede streepje piest hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 november 2008 @ 22:44:22 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_62895646
Sgoed poppejans, ik wed mee. Waar zullen we eens om wedden...chocoladetaart? Meiden, kom op, de lijst moet toch echt korter worden, niet langer...
pi_62897064
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef mefke79 het volgende:
Sgoed poppejans, ik wed mee. Waar zullen we eens om wedden...chocoladetaart? Meiden, kom op, de lijst moet toch echt korter worden, niet langer...
Daar doe ik het voor, wel met M&Ms dusse meiden stel me niet teleur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62900216
Oeh, dat ziet er goed uit die taart!
Spannend hier hoor, dat er maar gauw wat dames door mogen doorstromen naar Z&G!
Fake it till you make it...
  maandag 3 november 2008 @ 08:39:09 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62900365
Ja uh... we moeten toch wachten met testen

Hier geen verandering, behalve dan dat mijn temperatuur weer 0.2 graden was gestegen vanmorgen, dus je zou zeggen dat de duivels nog niet komen.

Dag 29.... normaal heb ik ook wel wat oud bloed al een paar dagen voor mijn NOD, maar nu niets te zien... het blijft dus spannend.

Ik duim mee voor jullie ook hoor Chan en pze!!
pi_62900535
Ik duim me helemaal een slag in de rondte, spannend spannend
pi_62901253
Dames wat maken jullie het weer spannend hier. Ik duim hard mee voor meer streepjes.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 3 november 2008 @ 12:06:58 #210
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62904324
Moeten er geen dames inmiddels nodig plassen???

Schuift je NOD op als je vermoedt dat je EIsprong 2 dagen later is geweest? Want dat zou dan beteken dat ik pas 9 november kan testen toch?
  maandag 3 november 2008 @ 12:22:58 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62904679
bumbaloe, de meiden die voor je staan, zijn of al ongi (Saffier en Georgette_Kloonie) maar nog geen nieuwe NOD doorgegeven, of nog in afwachting maar al negatieve test (prinseszondererwt). Ernemmertje is al een tijdje niet geweest, dus zeer benieuwd hoe het daar mee gaat!

Voor Chan en mij is het spannend. Ik ga denk morgen testen. Van Chan weet ik het niet.

Wat betreft je NOD kan het inderdaad schelen wanneer je eisprong was. Normaal gesproken is je eisprong 14 dagen voor je NOD, maar dit kan ook een paar dagen korter zijn (bij mij was het vorige keer 9 dagen wat wel aan de korte kant is)
pi_62905001
Spannend Happy!! *duimduimduim* (ook voor Chan uiteraard )

@Bumbaloe, ik zou het dan inderdaad ook twee dagen opschuiven. Je eisprong is zoals Happyme zegt 14 dagen voor je NOD, het zou eventueel misschien wel kunnen om 2 dagen voor je nieuwe NOD te testen, maar ik zou voor mezelf om de teleurstelling te voorkomen gewoon ook je NOD twee daagjes opschuiven.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 november 2008 @ 13:20:49 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62906064
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef happyme28 het volgende:
bumbaloe, de meiden die voor je staan, zijn of al ongi (Saffier en Georgette_Kloonie) maar nog geen nieuwe NOD doorgegeven,
Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.

Happy hoe is het? Nog geduld genoeg voor morgen?
Chan hoe gaat het daar?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 13:24:47 #214
5428 crew  miss_sly
pi_62906159
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef Saffier het volgende:

[..]

Dat had helemaal niet door! Mijn nieuwe NOD mag naar 23-11 maar op 17-11 een baarmoederfoto.

Chan hoe gaat het daar?
Saffier, hebben ze niets gezegd over een eventuele zwangerschap? Ik mocht absoluut niet zwanger zijn bij de foto, want door de vloeistof zou het vruchtje weg kunnen spoelen naar een plek waar het niet hoort te zitten. Wij moesten dus condooms gebruiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 november 2008 @ 13:34:48 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62906431
Nee Miss_sly, er is niets over gezegd. Tegen die tijd stik ik normaal gesproken al uitgebreid van de pms en ik had me al voorgenomen dat als ik twijfel ik die afspraak verzet. Ik had er zelf ook al over zitten denken hoe of wat... raar eigenlijk dat er niets gezegd is, ik heb de assistente nog wel gevraagd of ik iets moest doen of laten maar zij zei dat de gyn me dat dan wel had verteld.
Ik laat het nog even bezinken en anders bel ik vandaag of morgen de assistente nog even...
Ylana
  maandag 3 november 2008 @ 13:36:59 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62906493
quote:

[..]
Het gaat .... haha, maar nu wel weer behoorlijk misselijk dus tsja dat helpt niet om het te vergeten ... het blijft afwachten. Ik zit nu op mijn werk dus dan kan ik toch niet testen en ik wil het toch met ochtendurine doen want ik drink zoveel en plas zoveel dat ik bang ben dat mijn plas net als water is vanavond dus dan kan ik me wel bedwingen
  maandag 3 november 2008 @ 13:40:49 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62906587
Wat gek dan zeg. Maar goed, het is ook niet het eerste waar de adviezen over verschillen.
Ik heb je datum verzet hoor!
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 13:54:55 #218
5428 crew  miss_sly
pi_62906950
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gek dan zeg. Maar goed, het is ook niet het eerste waar de adviezen over verschillen.
Ik heb je datum verzet hoor!
Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.
  maandag 3 november 2008 @ 13:56:36 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62907000
Dankje BE en idd, zoveel mensen zoveel meningen blijkt maar weer....

Nog 1 nachtje happy, moet lukken Succes!
Ylana
  maandag 3 november 2008 @ 14:00:29 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62907093
Ja Miss_sly, het klinkt heel logisch... ik laat het gewoon nog maar even bezinken en kijk vandaag of morgen of ik nog even de assistente bel hierover.
Ylana
pi_62907131
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef bumbaloe het volgende:
Moeten er geen dames inmiddels nodig plassen???

Schuift je NOD op als je vermoedt dat je EIsprong 2 dagen later is geweest? Want dat zou dan beteken dat ik pas 9 november kan testen toch?
Ik weet niet of je NOD daarmee verschuifd. Hier was mijn eisprong 3 dagen eerder maar mijn NOD was toch gewoon na 28 dagen. Tenminste daar ga ik even van uit want vanaf die dag was de test pas zichtbaar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 3 november 2008 @ 14:14:37 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62907447
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar dit advies klonk mij in ieder geval heel logisch in de oren: er wordt vloeistof de baarmoeder ingespoten en de kans dat zo'n klein vruchtje dan mee gaat spoelen, bijvoorbeeld richting de eileiders, lijkt me zeker niet onmogelijk.
Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.
pi_62907529
Spannend allemaal hoor, wat goed van je Happyme dat je je kunt inhouden. Ben benieuwd naar je berichtje van morgen!
Hier alles oke, weinig bijzonders.
Beetje jammer dat ik hier geen ei op knappen voel (nooit) dan weet je in ieder geval wanneer je ervoor moet gaan zeg maar. Maar aan de andere kant, het houdt het wel wat spontaner zo.
Dag 15 hier, dus van mijn cyclus uitgaande (29 dagen) zou vandaag mijn ei moeten zijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 14:26:16 #224
5428 crew  miss_sly
pi_62907739
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, sorry, zo bedoelde ik het ook, want het klinkt mij ook heel zinnig in de oren.
Dacht ik al, hoor
Maar het is inderdaad ook nog eens zo dat er over allerlei zaken zulke verschillende adviezen worden gegeven en soms kan ik echt de logica niet ontdekken. In dit geval kon ik dat dan wel eens een keer, vandaar dat ik het maar even wilde zeggen
pi_62910431
Saffier je zou ook kunnen vragen of ze voor de foto eventjes een echo willen/kunnen maken dan sluit je een mogelijke zwangerschap ook uit? (geen idee of je dan al wat kan zien hoor, ik roep maar wat, ik heb gelukkig nooit dit soort onderzoeken ondergaan)
Mama van Isa en Ties
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 16:14:46 #226
5428 crew  miss_sly
pi_62910575
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef marlieske het volgende:
Saffier je zou ook kunnen vragen of ze voor de foto eventjes een echo willen/kunnen maken dan sluit je een mogelijke zwangerschap ook uit? (geen idee of je dan al wat kan zien hoor, ik roep maar wat, ik heb gelukkig nooit dit soort onderzoeken ondergaan)
Volgens mij kun je dat op dat moment in de cyclus nog niet zien. Heel misschien met een bloedtest, maar volgens mij is het met een echo dan nog niet mogelijk.
pi_62911366
Hoi allemaal, binnenkort sluit ik me bij jullie aan, heb net mijn spiraaltje eruit laten halen dus wil nog even wachten zodat alles weer 'normaal' is. Ik kwam op internet de 'donna tester' tegen, schijnbaar ook bekend als de 'maybebaby'. Een speekseltest om je ovulatie te bepalen. In deel 118 is er een paar keer over gepost. Heeft iemand hier ondertussen al ervaring mee? Werkt het?
pi_62913275
Welkom alvast Judes!
quote:
Chan hoe gaat het daar?
Gelukkig is het lekker druk op mn werk, dus ik heb niet zoveel tijd om na te denken over of ik wel of niet zwanger ben.. Vandaag dag 30 van mn cyclus, maar ik denk dat ik nog in elk geval tot zaterdag ga wachten met testen als het dan nog nodig is, want ik krijg toch meer en meer het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden...
Ik ben dus wel een beetje bang al dat ik jullie teleur moet stellen voor wat betreft de M&M chocoladetaart

Maar hopelijk krijgen we morgen goed nieuws van Happy? En Pze, is er bij jou nog nieuws?
pi_62913560
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar ik geloof dat de meningen nogal verdeeld waren over dat ding. Het schijnt dat hij bij mannen ook soortgelijke resultaten laat zien (en voor zover ik weet zijn die ovulatie-vrij )

Misschien als je jezelf er toch mee bezig wilt houden dat je beter kunt gaan temperaturen of met gewone ovulatie-testen aan de gang kunt gaan? of allebei natuurlijk

Ohja en welkom enzo hopelijk alles snel normaal zodat je actief aan de slag kunt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62914029
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:55 schreef Chan het volgende:
En Pze, is er bij jou nog nieuws?
Ik bel morgen de gyn, ik vrees dat de clomid deze ronde niks gedaan heeft.

Spannend Chan! Ik duim voor je! En voor Happy natuurlijk!
pi_62915302
Het wordt weer spannend hier zeg..!
Happy, Chan, ik ben benieuwd...
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 3 november 2008 @ 20:50:34 #232
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62917664
Pfff, ik vind het toch wel spannend allemaal hoor.
pi_62918783
Ik snap dat toch niet hoor, meteen die ovulatietesten erbij....
Dat kan toch altijd nog???
pi_62920132
Ieder zn ding.

Ik vond het zelf in ieder geval erg leuk om te doen, maar goed, die discussie is een tijdje terug al geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62920439
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef huuphuup het volgende:
Ieder zn ding.

Ik vond het zelf in ieder geval erg leuk om te doen, maar goed, die discussie is een tijdje terug al geweest.
kan wel wezen, maar soms denk ik: wat doe ik daar nog te posten??? Testen voor NOD, ovulatietesten....tis allemaal echt een ver van mijn bed show
pi_62920726
hm? Het is toch gewoon een topic waarin men wacht tot ze zwanger zijn? Dat doe jij toch net zo goed als ieder ander? Dat jij jezelf niet zo op laat jutten (door je eigen lijf ook ) das prima, doe je goed! maar dat betekent niet dat je hier niet kan posten omdat de rest dat wel doet toch

Volgens mij valt het verder wel mee namelijk met de hoeveelheid mensen die ovu-testers gebruiken of voor hun NOD testen. Het is nu toevallig ter sprake geweest maar verder is het toch een gewoon gezellig topic waarin we allemaal op hetzelfde wachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62920937
Ik ben het wel met huup eens hoor, ik denk dat iedereen het anders beleeft. Testen voor de NOD zou ik nooit doen, als je geen idee hebt van een NOD (zoals ik) ineens toch weer wel. Iedereen zit in een ander schuitje, dus iedereen doet het anders. Maar ik ben jaloers op de relaxte manier waarop je het doet hoor. Ik zou willen dat mijn lijf zo zou meewerken, dan kon ik dat vast ook beter... Maar misschien kan ik me anders beter beperken tot als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat. Ik wil niemand afschrikken.
  maandag 3 november 2008 @ 22:29:47 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62921087
Het zijn er nu wel veel die al snel naar de toeters en bellen gegrepen hebben en ik kan me voorstellen dat je daar niet veel mee hebt, Karin.
Maar ja, dat is maar net hoe iedereen er mee om gaat. We kunnen moeilijk voor gaan schrijven wat mensen wel en niet mogen doen en posten.

Wel jammer dat jij je er niet prettig bij voelt, dat dan weer wel.
Hopelijk trekt snel weer een beetje richting een gesprek waar jij wel wat mee kan.
pi_62921146
Ah nee joh, ik wil ook niemand wegjagen.
Ik ben blijkbaar gezegend met een regelmatige cyclus, dus dan heb je ook al weer meer zekerheid wat betreft eisprong enz. Plus dat wij nog niet zo heel lang bezig zijn, dus dan voelt het ook anders als wanneer je al een tijd bezig bent.
Maar het is gewoon zo anders als toen ik postte toen ik wachtte op het 2e streepje van Meike (of het lijkt anders misschien)
Voor mijn gevoel waren er toen veel minder meiden bezig met ovulatietesten enz.

En ik kan me gewoon niks voorstellen bij het beginnen met wachten op een 2e streepje, maar wel meteen ovulatietesten gebruiken, weg spontaniteit!

[ Bericht 12% gewijzigd door XXXKarinXXX op 03-11-2008 22:40:31 ]
pi_62921366
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:

En ik kan me gewoon niks voorstellen bij het beginnen met wachten op een 2e streepje, maar wel meteen ovulatietesten gebruiken, weg spontaniteit!
Ik denk over de ovu-testen wel hetzelfde hoor, vind dat de druk er meteen zo opleggen zeker als je nog niet eens aan de eerste ronde begonnen bent. Als je dat eens doet na een paar maanden of wanneer je geen idee hebt van wanneer je ei-sprong is, hé maar dat zeg ik met een cyclus van niet eens 24 dagen, wie ben ik dus.
Maar ik zou dat persoonlijk dus ook niet zo snel doen vond een cyclus kalender eigenlijk al te veel.

Overigens meende ik dus 2x voor mijn NOD te hebben getest wat blijkbaar later bleek bijna 1 week na mijn nod te zijn waarvan 1x een "miskraam" (zo zwaar zie ik het niet gelukkig) zou zijn geweest volgende de gyn.
Mama van Isa en Ties
pi_62921530
Nouja laat ook maar, ik had een heel verhaal over spontaniteit enzo, maar laat ik het maar gewoon houden op wat ik eerst zei "ieder zijn ding".
Wij zijn er in ieder geval niet minder spontaan om, en de sex al helemaal niet. Het is voor ons twee gewoon een tastbaar maken van het feit dat je eindelijk mag beginnen met 'proberen'. Wat ik toen ook al gezegd heb een tijdje terug; sommige mensen zijn nu eenmaal nerds en vinden temperatuur-lijstjes of test-stokjes fascinerend. Heeft verder weinig met minder spontaan of iets dergelijks te maken imho.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62923112
inderdaad ieder zijn ding, maar hier voorlopig ook nog geen ovulatietesten hoor. Oke, ik heb het geluk dat ik weet dat ik zwanger kan worden en dat ik een vrij regelmatige cyclus heb, dat helpt natuurlijk ook. Al ga ik vast ook anders piepen als ik over een jaar nog niet zwanger ben.
en over je niet thuis voelen hier, dat heb ik af en toe ook. Het gaat en komt met vlagen, hangt ook af van mijn eigen bui. Maar het is wel altijd leuk om te zien dat er anderen voor je duimen, dus dat probeer ik er dan wel in te houden.
Succes dus Happy, tis jouw maand! En Chan, ook die van jou. Ik wil namelijk wel erg graag een stukje van de m&m taart van Poppejans, dus kom maar op met die streepjes.
pi_62923293
Ik geloof nog steeds in de M&M taart hoor, dames wat spannend!

Ik vind dit juist een heerlijk topic, volgens mij ben ik wel aardig gesetteld hier!
Ik vind dat gebazel en af en toe gekke dingen hier echt super om te lezen, en vooral de herkenning is fijn om in de verhalen van velen van jullie te lezen, iedereen hier is tenslotte bezig met hetzelfde
En ieder op zn eigen manier. Ik wou dat ik (al)een regelmatige cyclus had, dan had ik geen 1 ovulatietest nodig. Nu zie ik het dan ook als een zeer welkom hulpmiddel om inzicht te krijgen in cyclussen van 77 en 52 dagen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:20:16 #244
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62926385
OK, beetje domper deze discussie hierboven, maar daar doe ik dan maar een schepje bovenop: test was negatief

Temperatuur is nog steeds wel heel hoog en symptomen zijn er ook nog.

Ieder zijn ding en ondanks dat ik al 16 maanden bezig ben, ik nooit test voor mijn vermoedelijke NOD voel ik me toch aangesproken door de discussie en dat vind ik jammer, want ik post hier altijd met veel plezier.

Ik ga nu weer terug op het wachtbankje en test, als de duivels nog wegblijven, van het weekend weer.
pi_62926438
Ging er vandaag niet getest worden? HappyMe toch? Ik wacht vol ongeduld!
pi_62926460
Scherm te lang open laten staan... jammer HappyMe.

Ik zat te lang na te denken over de discussie. Ik kan niet anders dan het ernstig eens zijn met Huup; iedereen doet het op z'n eigen manier, of ik nou wel of niet snap dat iemand ovu testen gebruikt maakt toch niet uit? Ik postte hier voor mezelf. Om met anderen te wachten op 2e streepjes, om voor elkaar te duimen, hulpmiddelen of niet!

Verder hoop ik iedereen natuurlijk zonder verdere vertraging in het Z&G topic te zien!
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:23:44 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62926902
Jammer Happy!
pi_62927148
HappyMe wat jammer

En Poppejans wat doe je! Ik zie nu pas die M&M taart. Probeer al twee weken mijn schreeuwende chocola-behoefte in bedwang te houden en dan post je dat Nu hoop ik op een streepje én een stukje taart
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:43:01 #249
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62927172
Oh Happy. Wat jammer. Ik moest zelfs aan je denken toen ik vanmorgen naar de wc ging. Zou happy al geplast hebben?
Helaas. Hopelijk mag jij dit weekend alsnog een streepje plassen.

Ik ben het met beide eens. Ik vind het erg spannend maar ik ga niet voor NOD testen, en voorlopig wil ik ook geen ovu-testen. Mijn man voelt de druk nu al, laat staan als ik elke dag ga ovutesten.
Daarnaast begrijp ook wel dat sommige meiden die behoefte wel hebben. Ieder zn ding dus.
pi_62927438
HappyMe, balen. Ik duim toch gewoon door, zonder duivels kan het altijd nog!
Ik heb ook wel erg zin in die M&M taart, waar gaan we die nuttigen? .

Over testen voor NOD, ik moet zeggen dat ik me er ook wel eens "schuldig" aan heb gemaakt. Bij de zwangerschap van Mirte en ook die erna. Ik ben dan toch gewoon te nieuwsgierig en hoop dat er misschien al wat te zien is. Ik heb het zowel bij de zwangerschap van Mirte gedaan als bij die erna. En allebei was het twijfelachtig positief, de dag voor NOD. Maar dan deed ik 1 of 2 dagen later nog een testje om te zien of het echt wel zo was... Ik kan het me wel voorstellen dat je het doet dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')