Ga lekker msn'en ofzo of blijf in PUB met je verliefdheid en zuipavondjes van 20 euro waar je alleen voor je zelf bier (of mixdrankjes) haaltquote:
Hij houd je woorden maar voor je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef stamppot het volgende:
hyves is toch bedoelt om foto´s van sletjes op te zoeken omdat je die in het echt niet durft aan te spreken?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef stamppot het volgende:
hyves is toch bedoelt om foto´s van sletjes op te zoeken omdat je die in het echt niet durft aan te spreken?
Denk dat dat zijn kansen idd weinig goed doet...quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:53 schreef typh00n het volgende:
lastig hoor om d'r te vinden op hyves, zoeken naar mirthe roermond (net zoals anthony roermond)
ik denk dat zij het eerder triest vindt als ze ziet dat jij d'r foto in een topic plaatst waar iedereen op gaat lopen commente![]()
Gister weer dronken
Houd je bek over Myrthe jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Denk dat dat zijn kansen idd weinig goed doet...
Myrthe is een hoer, ole ole...
Hehe, had het al weggehaald (vond het een beetje te)...quote:
Je moeder roept je zeker?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:01 schreef Teunebeun het volgende:
Doei ben weg op FOK!ik ga lekker leven
Trut die niet behoorlijk kan linkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef Anniie het volgende:
Pauper die een foto van het meisje waar hij verliefd op is op een openbaar forum zet
Gister weer dronken
En blijf ook weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:01 schreef Teunebeun het volgende:
Doei ben weg op FOK!ik ga lekker leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |