IBTLquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... kan dit pubertopic niet dicht of uit mijn AT?
Heeft ze diequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is pas te beoordelen als je ook de tietenfoto's plaatst
Regel tietenfoto's dan ouwe hosselkoningquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast zeker heeft ze die. Dit is nog een oude foto vriend
Ooh ik ben wel blij hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef Teunebeun het volgende:
Ik geef jullie een foto van haar zijn jullie nog niet blij
En post haar MSN dan gelijk hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Regel tietenfoto's dan ouwe hosselkoning
Eerst tietenfoto'squote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef Anniie het volgende:
Ik denk dat ze het wel chill vindt dat jij een foto van haar op internet hebt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
ik moest toch een foto erop zetten...
Je zet het op een openbaar forum... Even denken... Wie zou het allemaal weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
ik moest toch een foto erop zetten...
Et is stiekem de linker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Met GHB nooit meer neequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef mordradead het volgende:
Ik weet het.
Als je haar wilt moet je haar klappen, zoals alleen een echte baas kan. Dan zal ze je onweerstaanbaar vinden en zal ze zich niet verroeren als je rare dingen met haar wilt uitvoeren. moet je haar echt wel hard klappen
Wie zegt dat dat Myrthe is?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zet het op een openbaar forum... Even denken... Wie zou het allemaal weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |