Een plaatje uit de film Wanted waar zoeen special effect te zien in. EN dan niet die waar die dudezor door het raam springtquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, las ik nou een paar topics eerder dat je pa een beetje de pedofiel ging uithangen door BreatTaking te bellen?
de legendarische zin : I WANT YOU INSIDE ME TONIGHTquote:
Oh, ik dacht dat het redelijk legendarisch was dat zij helemaal niet de zangeres wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
de legendarische zin : I WANT YOU INSIDE ME TONIGHT
Reageer eens normaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
kanker eens op met die ploatjes steeds
Stel je eens niet zo aan.quote:
Oh zingt ze dat ...quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
de legendarische zin : I WANT YOU INSIDE ME TONIGHT
Welke ploatjes?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
WAAAATquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het redelijk legendarisch was dat zij helemaal niet de zangeres was
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg, las ik nou een paar topics eerder dat je pa een beetje de pedofiel ging uithangen door BreatTaking te bellen?
0quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAAAAT![]()
![]()
![]()
![]()
Ohh noesss m'n jeugd wat doe je?
Omg, heeft ze gewoon d'r nummer gegeven onder het motto "bel me is "?quote:
dat zingt ze serieusquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zingt ze dat ...![]()
Of is dat een eigen interpretatie
linkjequote:
Nee BT smste mij vrijdag toen ik mn 06 in de SC had gezetquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, heeft ze gewoon d'r nummer gegeven onder het motto "bel me is "?![]()
Leest je pa ook mee op fok!?
lulquote:
Dat wil ik ookquote:
PM ME VOOR DAT NUMMERquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee BT smste mij vrijdag toen ik mn 06 in de SC had gezetEn vrijdagavond belde ze mij
Dus vannacht was het mijn beurt om te bellen, en mijn pa moest haar ook ff spreken.
Ging hij aan haar vragen hoeveel plakjes ham hij bij zn eitje moest doen
En nee hij leest niet mee op fok (volgens mij)
Kanker zelf eens op. Dit is al vanaf het begin een ploatjes-SC.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
mooie is dat ze die op de internetlyrics er nergens bij zettenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
* gaat een gehoorapparaat aanschaffen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee BT smste mij vrijdag toen ik mn 06 in de SC had gezetEn vrijdagavond belde ze mij
Dus vannacht was het mijn beurt om te bellen, en mijn pa moest haar ook ff spreken.
Ging hij aan haar vragen hoeveel plakjes ham hij bij zn eitje moest doen
En nee hij leest niet mee op fok (volgens mij)
quote:
Lakitu?quote:
Had ik het bijna goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |