quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef Devrim_ het volgende:
1-0!!
[..]
J.Herrer
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Clubjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax wanneer ga je nou eens voetballen? geen enkele automatismen of combinatieszelfs clubjes als Heerenveen, Groningen en NEC kunnen het.. waarom moet Ajax dan jaar in jaar uit breien en aankutten?
edit: goal Huntelaar![]()
![]()
Die mocht inderdaad in de lange hoek of met wat meer overtuiging in d ekortequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Suarez afwerking blijft toch echt bizar slecht.
Als ik nu Vitessesupporter was dan was NEC wel het laatste wat me bezig zou houdenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Dos37 het volgende:
In Arnhem kunnen ze een keer juichen NEC op achterstand.
Sfeer zit er anders aardig inquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Dat vak 410 lijkt Twente wel. 45 minuten lang hetzelfde carnavalsnummer zingen.
Schiet teveel op de keeper nog iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Suarez afwerking blijft toch echt bizar slecht.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Dat vak 410 lijkt Twente wel. 45 minuten lang hetzelfde carnavalsnummer zingen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort doelpunten ben ik niet gewend van Klaas Jan. Meer iets voor Makaay
Hij had expres naast moeten schieten ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort doelpunten ben ik niet gewend van Klaas Jan. Meer iets voor Makaay
We zullen zien als PSV langskomtquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Thuis is Ajax onverslaanbaar. Gelukkig zijn ze uit alles behalve onverslaanbaar.
quote:
Gelukkig staat Ajax na deze middag waarschijnlijk boven psv.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Thuis is Ajax onverslaanbaar. Gelukkig zijn ze uit alles behalve onverslaanbaar.
Ik hoop jou zaterdagavond hier ook te zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi weekend
PSV verloren
Feyenoord gaat verliezen
Feyenoord staat zometeen 17e en dus boven FC Volendam
Twente () gaat verliezen
NEC gaat verliezen
Jij gaat binnenkort naakt over straatquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
wheheh prachtig
Lampjes zijn voorlopig ook weer stil
[..]![]()
in ONZquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen we nu een kwartiertje baggeren?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij gaat binnenkort naakt over straat![]()
![]()
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Same herequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Happel het volgende:
De snelheid waarmee het vorige topic vol zat, deed me al vermoeden dat Ajax gescoord had. En mijn vermoeden werd bevestigd..
Gelukkig is het hier nu droog.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef toma het volgende:
[..]
Gelukkig staat Ajax na deze middag waarschijnlijk boven psv.
Niet in VBL.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen we nu een kwartiertje baggeren?
ik hoop niet dat het daar aan ligt, ik wil Gabri graag behoudenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:19 schreef StarGazer het volgende:
Tussen Marco en Gabri botert het niet?
In het vorige topic was er nog niet gescoord. Tenminste pas op het eind van de topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Happel het volgende:
De snelheid waarmee het vorige topic vol zat, deed me al vermoeden dat Ajax gescoord had. En mijn vermoeden werd bevestigd..
kampioen weet ik niet, maar jouw clubje hebben we in ieder geval verslagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Idd, alleen om dat soort sneue gasten hoop ik dat Ajax nooit meer kampioen wordt.
Jawel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
In het vorige topic was er nog niet gescoord.
Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
41' GABRI NAAR DE KANT GEHAALD
Opvallende wissel bij Ajax. vijf minuten voor rust heeft Van Basten Gabri naar de kant gehaald voor Siem de Jong. Bij de wissel gunde Van Basten de Spanjaard geen blik waardig.
Ik hoop het ook niet. Zou wel typisch Marco zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het daar aan ligt, ik wil Gabri graag behouden
Blessure aan de hamstring.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Jongens ik schakel net in maar kan iemand vertellen waarom cvitanich al na 13 minuten werd gewisseld? En speelde Gabri echt zo slecht dat Van Basten hem eruit moest halen?
Lekker verzonnen, speelde super goed dus beetje onzin verhaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
41' GABRI NAAR DE KANT GEHAALD
Opvallende wissel bij Ajax. vijf minuten voor rust heeft Van Basten Gabri naar de kant gehaald voor Siem de Jong. Bij de wissel gunde Van Basten de Spanjaard geen blik waardig.
Gabri had geen zin meer om te voetballen. En cvitanich moest nog eten halen vandaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Jongens ik schakel net in maar kan iemand vertellen waarom cvitanich al na 13 minuten werd gewisseld? En speelde Gabri echt zo slecht dat Van Basten hem eruit moest halen?
Minimaal 12 weken aan de kant.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Blessure aan de hamstring. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
kampioen weet ik niet, maar jouw clubje hebben we in ieder geval verslagen
Zo, zo! Wat een puike prestatie!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
En dat was ook een terechte uitslag. Kan ik prima mee leven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
HAHA.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord lijkt te gaan stunten?
Wissel dan Lindgren. Gabri is toch wel een tikkie beter dan Rasmus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:23 schreef Chadi het volgende:
Gabri of Lindgren had je kunnen wisselen omdat er geen diep gang in zat vanuit het middenveld. Je zag die middenvelders van NEC steeds dieper opduiken bij Ajax.
Wat mij betreft Leonardo
En als we het kleedkamertaferelen hebben mag het dan wel omdat het dan toch betrokken is op liveverslagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in VBL.
Ik blijf gewoon je bagger verwijderen hoor.
Ja maar wij zijn marco niet.. Zijn wisselbeleid snap ik soms geen drol van .. maar ja ..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wissel dan Lindgren. Gabri is toch wel een tikkie beter dan Rasmus.
zeker. Van mij mag feijenoord zelfs wel winnen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter hoop ik dat Feyenoord gelijk speelt tegen Heerenveen
Heerenveen is een concurent Feyenoord niet
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Heerenveen gaat ook nog wel punten morsenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Was Vink toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:26 schreef Wilskracht het volgende:
Haverkort geeft voor de 90e keer geel terwijk hij rood moet geven voor Verhaegh
Nee, want hij is een Ajax supporterquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?
Blinde Vink.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
Wat staat Vink weer ouderwets slecht te fluiten zeg.
Geen wonder dat hij niet naar het WK toe mag.
als Ajax supporter vind ik dat je wel erg vaak meld dat je Ajax supporter bentquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft wel de duidelijk intentie om de bal te spelen. Geel, meer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En die tackle van Van Dijk is ook te achterlijk.
Jaquote:
Dan moet ie ook geel geven, nu floot hij niet eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft wel de duidelijk intentie om de bal te spelen. Geel, meer niet.
heeft ajax ook geluk dat ze thuis spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef Susi het volgende:
Het regent weer, het is echt Feyenoordweer
Jawel, hij gaf alleen geen kaart.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet ie ook geel geven, nu floot hij niet eens
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?
Never gonna give you up...................... ENT SEARTSJ JOEquote:
Dan vond ik die van Hofland toch mooier.quote:
bijna net zo goed als 2 jaar terug toen Radio Rijnmond "One Step Beyond" draaide tijdens de rust van Ajax - Feyenoord terwijl Ajax voor stondquote:
Het is niet je favo speler hé..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Hij kan niet eens schieten_!
Huntelaar rijp voor de amateursquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Hij kan niet eens schieten_!
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef toma het volgende:
Oei, Babos pijnlijk. Heb het zelf ook een keer gehad toen ik een bal wilde koppen maar op t moment dat ik wilde springen gleed ik weg.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Elvislives het volgende:
Tarvajarvi erin, nu gaan we dik winnen!
voor de verandering maar eens goed beginnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef Eliminator20 het volgende:
ajax begint lekker aan de 2e helft
Deed mij denken aan de keer dat ik hard achterover vloog tegen een ijzeren randquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef toma het volgende:
Oei, Babos pijnlijk. Heb het zelf ook een keer gehad toen ik een bal wilde koppen maar op t moment dat ik wilde springen gleed ik weg.
Geen last van?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Merkie het volgende:
Wat een ruis op de achtergrond bij Ajax - NEC. Heb het dus over het geluid.
Kunnen we gaan lachen [huillach.gif]quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
Straks Feyenoord nog.
* KingOfPop pakt popcorn
1-5 iemand?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
Straks Feyenoord nog.
* KingOfPop pakt popcorn
Wow, wat een ontdekkingquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:40 schreef Devrim_ het volgende:
Leonardo heeft ZES JAAR bij FEYENOORD gespeeld![]()
!!!
IK ZIE EEN OORZAAK!!!![]()
![]()
!!!
Vooral die Suarez hè, wat bikkelt die wat af in een wedstrijd zeg!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef Fiskus het volgende:
Heerlijk om te zien hoe iedereen zich inzet en werkt
Hij verdedigd net uit en je verwacht dat hij binnen 5 tellen bij de andere 16 is?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar staat weer eens niet waar hij moet staan
Hij draagt gewoon scheenbeschermers hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:43 schreef cosmosis het volgende:
Waarom draagt Suarez geen scheenbeschermers, leert Ajax nou niet van het Davids incident?
Op de tribune?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar staat weer eens niet waar hij moet staan
Huntelaar hoort niet te verdedigenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij verdedigd net uit en je verwacht dat hij binnen 5 tellen bij de andere 16 is?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef 2meterpeter het volgende:
[ afbeelding ]
http://grf12.gr.ohost.de/upload/0683.gif
Blijft grappig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef 2meterpeter het volgende:
[ afbeelding ]
http://grf12.gr.ohost.de/upload/0683.gif
Ow vreemd, het ziet er zo raar uit met z'n sokken op half 7quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij draagt gewoon scheenbeschermers hoor.
Nee je moet een van je beste koppers voorin laten bij een corner of gevaarlijke vrije trap.quote:
Dat heb ik zelf ook wel geconstateerd (zie het Ajax topic) maar een geweldenaar. Pffff dat is wel erg overdreven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef toma het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? Die gast speelt fantastisch en was tegen Villa ook de beste.
quote:
Ajax speelt tegen NEC niet PSVquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee je moet een van je beste koppers voorin laten bij een corner of gevaarlijke vrije trap.
Heerlijk voetbalinzicht heb je...
>>quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja want bij NEC kunnen ze niet koppen. Tering hé...
Ze hebben honger bij LDLquote:
Dan moet je wel heel erg niks te doen hebben, als dát je aandacht afleidt.quote:
quote:
Lijkt wel alsof PSV speeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef Sensation89 het volgende:
Er wordt ook niet veel gescoord vandaag..
Droeftoeterquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een droeftoeter is die Boschker ook
Heerenveen moet nog tegen Feyenoord hequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef Sensation89 het volgende:
Be patience..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef Sensation89 het volgende:
dacht dat radio1 zoiets zei...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
volgens mij was het gewoon een tactische blunder.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Heerenveen moet nog tegen Feyenoord he
Was toch al bekend?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:54 schreef toma het volgende:
Wat een kutpubliek. Meteen fluiten wanneer Urby 1 slechte corner neemt
Maar 1-0 is natuurlijk een schande, had allang 6-0 moeten zijn. Want --> Ajax.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:54 schreef toma het volgende:
daardoor neemt ie em straks wel goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:54 schreef toma het volgende:
Dat zegt meer over het niveau van het team denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van Basten loopt weer te coachen als een trainer van de Fjes
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef Longmen het volgende:
2x met 1-0 winnen, we lijken PSV wel.
wil zo best kampioen wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
2 duels 6 punten. 100% rendement. kan niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |