quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef Devrim_ het volgende:
1-0!!
[..]
J.Herrer
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Clubjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax wanneer ga je nou eens voetballen? geen enkele automatismen of combinatieszelfs clubjes als Heerenveen, Groningen en NEC kunnen het.. waarom moet Ajax dan jaar in jaar uit breien en aankutten?
edit: goal Huntelaar![]()
![]()
Die mocht inderdaad in de lange hoek of met wat meer overtuiging in d ekortequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Suarez afwerking blijft toch echt bizar slecht.
Als ik nu Vitessesupporter was dan was NEC wel het laatste wat me bezig zou houdenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Dos37 het volgende:
In Arnhem kunnen ze een keer juichen NEC op achterstand.
Sfeer zit er anders aardig inquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Dat vak 410 lijkt Twente wel. 45 minuten lang hetzelfde carnavalsnummer zingen.
Schiet teveel op de keeper nog iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Suarez afwerking blijft toch echt bizar slecht.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Dat vak 410 lijkt Twente wel. 45 minuten lang hetzelfde carnavalsnummer zingen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort doelpunten ben ik niet gewend van Klaas Jan. Meer iets voor Makaay
Hij had expres naast moeten schieten ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort doelpunten ben ik niet gewend van Klaas Jan. Meer iets voor Makaay
We zullen zien als PSV langskomtquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Thuis is Ajax onverslaanbaar. Gelukkig zijn ze uit alles behalve onverslaanbaar.
quote:
Gelukkig staat Ajax na deze middag waarschijnlijk boven psv.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Thuis is Ajax onverslaanbaar. Gelukkig zijn ze uit alles behalve onverslaanbaar.
Ik hoop jou zaterdagavond hier ook te zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi weekend
PSV verloren
Feyenoord gaat verliezen
Feyenoord staat zometeen 17e en dus boven FC Volendam
Twente () gaat verliezen
NEC gaat verliezen
Jij gaat binnenkort naakt over straatquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
wheheh prachtig
Lampjes zijn voorlopig ook weer stil
[..]![]()
in ONZquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen we nu een kwartiertje baggeren?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij gaat binnenkort naakt over straat![]()
![]()
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Same herequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Happel het volgende:
De snelheid waarmee het vorige topic vol zat, deed me al vermoeden dat Ajax gescoord had. En mijn vermoeden werd bevestigd..
Gelukkig is het hier nu droog.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef toma het volgende:
[..]
Gelukkig staat Ajax na deze middag waarschijnlijk boven psv.
Niet in VBL.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen we nu een kwartiertje baggeren?
ik hoop niet dat het daar aan ligt, ik wil Gabri graag behoudenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:19 schreef StarGazer het volgende:
Tussen Marco en Gabri botert het niet?
In het vorige topic was er nog niet gescoord. Tenminste pas op het eind van de topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:18 schreef Happel het volgende:
De snelheid waarmee het vorige topic vol zat, deed me al vermoeden dat Ajax gescoord had. En mijn vermoeden werd bevestigd..
kampioen weet ik niet, maar jouw clubje hebben we in ieder geval verslagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Idd, alleen om dat soort sneue gasten hoop ik dat Ajax nooit meer kampioen wordt.
Jawel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
In het vorige topic was er nog niet gescoord.
Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
41' GABRI NAAR DE KANT GEHAALD
Opvallende wissel bij Ajax. vijf minuten voor rust heeft Van Basten Gabri naar de kant gehaald voor Siem de Jong. Bij de wissel gunde Van Basten de Spanjaard geen blik waardig.
Ik hoop het ook niet. Zou wel typisch Marco zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het daar aan ligt, ik wil Gabri graag behouden
Blessure aan de hamstring.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Jongens ik schakel net in maar kan iemand vertellen waarom cvitanich al na 13 minuten werd gewisseld? En speelde Gabri echt zo slecht dat Van Basten hem eruit moest halen?
Lekker verzonnen, speelde super goed dus beetje onzin verhaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
41' GABRI NAAR DE KANT GEHAALD
Opvallende wissel bij Ajax. vijf minuten voor rust heeft Van Basten Gabri naar de kant gehaald voor Siem de Jong. Bij de wissel gunde Van Basten de Spanjaard geen blik waardig.
Gabri had geen zin meer om te voetballen. En cvitanich moest nog eten halen vandaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Jongens ik schakel net in maar kan iemand vertellen waarom cvitanich al na 13 minuten werd gewisseld? En speelde Gabri echt zo slecht dat Van Basten hem eruit moest halen?
Minimaal 12 weken aan de kant.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Blessure aan de hamstring. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
kampioen weet ik niet, maar jouw clubje hebben we in ieder geval verslagen
Zo, zo! Wat een puike prestatie!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
En dat was ook een terechte uitslag. Kan ik prima mee leven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
HAHA.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord lijkt te gaan stunten?
Wissel dan Lindgren. Gabri is toch wel een tikkie beter dan Rasmus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:23 schreef Chadi het volgende:
Gabri of Lindgren had je kunnen wisselen omdat er geen diep gang in zat vanuit het middenveld. Je zag die middenvelders van NEC steeds dieper opduiken bij Ajax.
Wat mij betreft Leonardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |