En als we het kleedkamertaferelen hebben mag het dan wel omdat het dan toch betrokken is op liveverslagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in VBL.
Ik blijf gewoon je bagger verwijderen hoor.
Ja maar wij zijn marco niet.. Zijn wisselbeleid snap ik soms geen drol van .. maar ja ..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wissel dan Lindgren. Gabri is toch wel een tikkie beter dan Rasmus.
zeker. Van mij mag feijenoord zelfs wel winnen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter hoop ik dat Feyenoord gelijk speelt tegen Heerenveen
Heerenveen is een concurent Feyenoord niet
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Heerenveen gaat ook nog wel punten morsenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Was Vink toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:26 schreef Wilskracht het volgende:
Haverkort geeft voor de 90e keer geel terwijk hij rood moet geven voor Verhaegh
Nee, want hij is een Ajax supporterquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?
Blinde Vink.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
Wat staat Vink weer ouderwets slecht te fluiten zeg.
Geen wonder dat hij niet naar het WK toe mag.
als Ajax supporter vind ik dat je wel erg vaak meld dat je Ajax supporter bentquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft wel de duidelijk intentie om de bal te spelen. Geel, meer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En die tackle van Van Dijk is ook te achterlijk.
Jaquote:
Dan moet ie ook geel geven, nu floot hij niet eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heeft wel de duidelijk intentie om de bal te spelen. Geel, meer niet.
heeft ajax ook geluk dat ze thuis spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef Susi het volgende:
Het regent weer, het is echt Feyenoordweer
Jawel, hij gaf alleen geen kaart.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet ie ook geel geven, nu floot hij niet eens
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan hoop je toch dat Feyenoord wint?
Never gonna give you up...................... ENT SEARTSJ JOEquote:
Dan vond ik die van Hofland toch mooier.quote:
bijna net zo goed als 2 jaar terug toen Radio Rijnmond "One Step Beyond" draaide tijdens de rust van Ajax - Feyenoord terwijl Ajax voor stondquote:
Het is niet je favo speler hé..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Hij kan niet eens schieten_!
Huntelaar rijp voor de amateursquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Hij kan niet eens schieten_!
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef toma het volgende:
Oei, Babos pijnlijk. Heb het zelf ook een keer gehad toen ik een bal wilde koppen maar op t moment dat ik wilde springen gleed ik weg.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Elvislives het volgende:
Tarvajarvi erin, nu gaan we dik winnen!
voor de verandering maar eens goed beginnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef Eliminator20 het volgende:
ajax begint lekker aan de 2e helft
Deed mij denken aan de keer dat ik hard achterover vloog tegen een ijzeren randquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef toma het volgende:
Oei, Babos pijnlijk. Heb het zelf ook een keer gehad toen ik een bal wilde koppen maar op t moment dat ik wilde springen gleed ik weg.
Geen last van?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Merkie het volgende:
Wat een ruis op de achtergrond bij Ajax - NEC. Heb het dus over het geluid.
Kunnen we gaan lachen [huillach.gif]quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
Straks Feyenoord nog.
* KingOfPop pakt popcorn
1-5 iemand?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
Straks Feyenoord nog.
* KingOfPop pakt popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |