abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62688153

http://deadspace.ea.com/agegate.aspx?returnURL=/Default.aspx

Had vanmorgen dit spel geinstalleerd, en even de inleiding gespeelt. Megaheftig ziet het eruit, en het verhaal klinkt interessant (beetje Aliens (Alien 2)). De release rond Halloween is ook niet toevallig, aangezien het goed thuis past in het horrorgenre. Verder weinig nog over gelezen of gezien, maar raar genoeg kon ik geen topic vinden van deze game.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadspace/index.html

Game krijgt een 9.0 van Gamespot.

Where facts are few, experts are many.
pi_62688184
Setting is cool, alleen ik kan niet tegen horror. Ik HAAT de schrikmomenten.
pi_62688525
Voorlopig is het nog niet zo eng, en tis wel grappig dat je benen en armen van de monsters af kan schieten.. Maja, zodra t licht uitgaat weet ik ook niet meer hoe ik het heb hoor Toch ook wel beetje kracht van een game, als het echt eng wordt...
pi_62688601
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Same here. Ik heb zitten kwijlen bij de diverse reviews, en het lijkt mij een fantastische game. Alleen voor iemand die ruim anderhalf jaar over Resident Evil 4 heeft gedaan (met name omdat die ranzige beesten die niet normaal dood gingen kwamen).. nee, lijkt dit spel mij niets
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:18:42 #5
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_62693508
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe

[ Bericht 4% gewijzigd door RAVW op 26-10-2008 17:23:53 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_62693528
hmm trailer net gekeken en het lijkt op event horizon dit lijkt me wel de moeite waard, ik hoop niet dat het zo'n deceptie is als far cry 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
pi_62694881
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:18 schreef RAVW het volgende:
Het is een leuke game alleen ik snap niet hoe ik door die deur heen moet die snel open en dicht gaat...
je moet hem vertragen alleen hoe
Rechtermuisknop zodat je richt met je wapen, maar dan op C drukken ipv schieten..
pi_62696039
Ik kende het hele spel niet en had er nog nooit van gehoord, tot ik hem vanochtend op FTD zag staan.

Even binnengetrokken om te testen en ik was blij verrast.

Ik vind het echt een supervette game met leuke dingen erin, zoals bv dat je horizontaal en verticaal kan schieten zegmaar, net wat op dat moment het handigst is om een poot eraf te knallen van een van die kutbeesten

Ik denk dat ik deze morgen wel even ga kopen. Sterker nog, dat weet ik wel zeker!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62696096
Ik heb alleen teweinig tijd om alles te spelen.

Ik moet Clear Sky, Hell's Highway, Crysis Warhead, Assasins Creed, Far Cry 2, GRiD en Pro Street ook nog allemaal uitspelen.

En nou komt godverdomme volgende week ofzo ook al Fallout 3 uit
vosss is de naam,
pi_62706161
Ik ken je problemen vosss Hell's Highway kan ik wegstrepen (kort trouwens!), en Clear Sky draait niet echt lekker maar deze maar afwisselen met Far Cry 2 en wat ik er nog meer heb op staan. Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..

Ondertussen ben ik bij chapter 2. Snel gesaved, want hoorde in de verte alweer de angstkreten e.d. Het wordt steeds meer spooky nu, en dan speel ik liever niet meer op dit uur Wel grappig wapens trouwens, en de graphics blijven me verbazen. Simpel maar effectief, en weinig natuur uiteraard, dus dat scheelt een hoop frames.. Met CTRL die wegaanduiding maakt t wel erg makkelijk overigens..
pi_62758388
Is dit spel gewoon erg eng of schrik je je ook de hele tijd de tering? daar kan ik namelijk niet tegen:P
pi_62760465
Van wat ik gezien heb was t nog voorspelbaar, maar heb dan ook alleen zondag gespeelt. Tis steeds donker als ik thuis kom, dus dan ga ik liever wat anders doen
pi_62761022
quote:
Voor racen is Race07 nog steeds voldoende, zeker met de league waar ik nu in rij..
STCC is ook uit zag ik. Ik heb hem ff getest en dies ook wel vet.
Paar extra banen en het Zweeds kampioenschap nog als extra bovenop alles wat er al in RACE07 zat wat al weer RACE06 was met een hoop extra.

Dus STCC is extra extra RACE06
vosss is de naam,
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:48:44 #14
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62761067
Ben nu in chapter 6 en het is al wat minder spooky. Niet zo gek ook, volledig upegrade line gun = pootjes weg van elk monster
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:57:44 #15
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_62763770
Ik heb me er ook even aan gewaagd.
Tof spel wel! alleen kan ik er maar niet aan wennen dat je geen first person view hebt. en alleen maar scheef kan kijken.

Daardoor denk ik niet dat ik het spel lang zal spelen. maar de setting is enorm tof!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:29:23 #16
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_62773868
Ik ben nu in sectie 7 aangekomen.. het engste gedeelte vond ik toch het labaratorium helemaal de tering geschrokken, verder echt een topgame!
PSN-ID: SoliD_S
pi_62775469
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles op Ben gelijk maar weer gestopt..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:09:41 #18
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_62776849
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat gister ook in een biolab.. Had eerder al me med packs verkocht en 2 grotere gehouden, had ze toch amper nodig. Nee, komen er daar ineens 10 beesten op me af, alles op Ben gelijk maar weer gestopt..
Ik weet wat je bedoelt.. daar zit er ook 1 tussen die je niet dood kan krijgen, dus gewoon eerst zn benen eraf knallen, tijd stil zetten, de rest afschieten en wegwezen Zo heb je geen medpacks nodig.. althans voor voorlopig..
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:14:43 #19
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62783668
Is het spannend als in "boeh!" of als in "argh, onheilspellend geluid"? Zeg maar de Resident Evil schrik of de Silent Hill spanning?

En qua sfeer? Voor mij staat Clive Barker's Undying nog steeds bovenaan. Is het daarmee te vergelijken?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:14:51 #20
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62785524
Zitten (vooral in het begin) wel veel schrikeffecten in ja. Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
Ook als je items aan het hunten bent en er zijn geen vijanden in de buurt hoor je allemaal zachte (fluisterende) stemmen van de oude crew van het schip, heel vet gedaan.
pi_62786148
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Catch_me het volgende:
Maar ook dingen zoals spannende muziek en geluiden...en dan gebeurt er niks
Klopt ja.. ik iedere keer als een bezetene om heen kijken, denkende dat er weer zo'n griezel op me af komt ergens Sfeer vind ik prima, maar niet TE eng of zo, goed te doen voor mij
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:49:02 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62803809
Gisteravond nog een schrik momentje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:10:42 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62804270
Angsthaas
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:38:20 #24
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_62849565
Ik neem mijn eerdere bericht terug.
Nu ik het nog even gespeeld heb, is er goed aan te wennen.. de fluisterende stemmen maken me vet paranoia.

Tof spel.
pi_62849695
Een van de beste games van het jaar, jammer dat Dead Space een beetje ondergesneeuwd raakt door de overvloed aan topgames dit najaar. Zeker een must-have!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:10:42 #26
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62850522
tvp
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 3 november 2008 @ 06:12:53 #27
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_62899644
ik wil de game.. fuck waarom heb ik geen 360
Er is btw een net manga met ''voorverhaal'' die ook uitkomt binnenkort (met evenveel gore momenten)! bevat wel serieus spoilers, je moet eerst de game uitspelen en dan voor de ''backstory'' manga gaan!
SPOILER
De manga heet btw ''Dead Space Downfall'' als ik het goed heb

[ Bericht 20% gewijzigd door Syb-rund. op 03-11-2008 06:18:05 ]
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 3 november 2008 @ 08:36:56 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62900343
quote:
Op maandag 3 november 2008 06:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Er is btw een net manga met ''voorverhaal'' die ook uitkomt binnenkort (met evenveel gore momenten)! bevat wel serieus spoilers, je moet eerst de game uitspelen en dan voor de ''backstory'' manga gaan!
SPOILER
Hij is ook op de pc
  maandag 3 november 2008 @ 10:52:52 #29
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62902556
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
amen! ziet er supergoed uit! maar heb em eraf gegooid omdat ik daar ook niet tegen kan!
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  maandag 3 november 2008 @ 11:05:20 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62902820
Uitgespeeld.

Leuk einde dat veel aan je eigen fantasie overlaat over wat er nou echt gebeurd, kan niet wachten op deel 2
pi_62903850
Echt erg, als ze steeds uit die luiken springen als jij ff zit uit te zoeken wat met welke kracht welke kant op moet Zit elke keer half in de gordijnen en durf maar paar stapjes te zetten voor ik weer 5 minuten stil sta te luisteren en te kijken of ik weer wat getriggered heb. Echt erg, maar nog steeds gaaf genoeg en niet te erg om het er meteen af te gooien. Heb wel getwijfeld of ik een trainer ging zoeken
  maandag 3 november 2008 @ 14:40:51 #32
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_62908052
Net het eerste stuk gespeeld. Heel erg tof! Supersfeervol, perfecte muziek en toffe setting (doet me idd ook heel erg denken aan Event Horizon). Heerlijk dit soort horrorgames

Enige wat ik wel vervelend vind is dat m'n muis zo traag beweegt, er lijkt een korte vertraging in te zitten waardoor de mousepointer (en ingame het ventje) pas na een halve seconde in beweging komt.
It's about being boss, not being the boss...
pi_62910856
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Atreidez het volgende:
Echt erg, als ze steeds uit die luiken springen als jij ff zit uit te zoeken wat met welke kracht welke kant op moet Zit elke keer half in de gordijnen en durf maar paar stapjes te zetten voor ik weer 5 minuten stil sta te luisteren en te kijken of ik weer wat getriggered heb. Echt erg, maar nog steeds gaaf genoeg en niet te erg om het er meteen af te gooien. Heb wel getwijfeld of ik een trainer ging zoeken
Erg herkenbaar

Zit na een week pas in chapter 3
pi_62972099
Heb gisteren de eerste helft van Dead Space Downfall gekeken en behalve een aantal zelfde monsters heb ik nog weinig echte spoilers gezien? Is gewoon het verhaal wat er gebeurd voor het begin van de game, stuk achtergrondverhaal. Het is wel mooi dat e.e.a. zo herkenbaar is, maar dat zouden anders in de game wel geinige momenten zijn ("Hey, da's uit de film!"). Moet dan ook niet echt uitmaken in welke volgorde lijkt me
pi_62972605
erg tof spel

fantastische sfeer, en het ziet er erg mooi uit...
ik vind het wel jammer dat het iets te makkelijk word gemaakt door een ontzettende hoeveelheid ammo en healthpacks die je kunt verzamelen als je rustig aan doet en niet als een dolle gaat rondschieten, en dan ben ik er pas in chapter 4 aqchtergekomen dat als je die kistjes met dat groene licht kapot maakt dat daar ook nog ammo inzit
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 5 november 2008 @ 16:08:19 #36
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_62972788
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:03 schreef Schunckelstar het volgende:
erg tof spel

fantastische sfeer, en het ziet er erg mooi uit...
ik vind het wel jammer dat het iets te makkelijk word gemaakt door een ontzettende hoeveelheid ammo en healthpacks die je kunt verzamelen als je rustig aan doet en niet als een dolle gaat rondschieten, en dan ben ik er pas in chapter 4 aqchtergekomen dat als je die kistjes met dat groene licht kapot maakt dat daar ook nog ammo inzit
Nou, ik moet zeggen dat ik (in chapter 4 of 5) op een bepaald stuk wat vrij pittig was amper health dingen tegenkwam. Bijna alle pickups waren ammo, erg vervelend vond ik dat want m'n health ging er vrij snel doorheen.

Overigens vind ik de intro die opstart als je in het hoofdmenu een tijdje niks hebt gedaan echt geweldig. Met name door het liedje 'Twinkle, twinkle, little star' wat eronder wordt afgespeeld wordt de horrorsfeer echt perfect neergezet.
pi_62972981
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:08 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Nou, ik moet zeggen dat ik (in chapter 4 of 5) op een bepaald stuk wat vrij pittig was amper health dingen tegenkwam. Bijna alle pickups waren ammo, erg vervelend vond ik dat want m'n health ging er vrij snel doorheen.
ik heb er nog maar één gebruikt, de rest heb ik allemaal in de safe gestored op 2 med medpacks na die ik bij me hou voor het geval dat ik ze nodig heb...
dat haalt de spanning wel een beetje naar beneden
pi_62975396
Ja, heb de health packs ook nog weinig nodig gehad. Heb er nog zat in storage idd en hou er normaal gesproken 2 medium vast Hoe minder ik vast hou, hoe meer ik mee kan nemen om later in de store te verkopen
pi_62986178
quote:
Op maandag 3 november 2008 06:12 schreef Syb-rund. het volgende:
SPOILER
Ik heb Downfall gezien toen ik in de game nog in chapter 3 zat (torrent want ik kon de dvd nergens krijgen).
De film is een intro op de game dus je zal geen enkele spoiler aantreffen.
Alles speelt zich vóór de game af.
De comic met geluid en animaties op de EA site is ook echt een dikke vette aanrader. http://deadspace.ea.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwartbaard op 05-11-2008 23:20:40 ]
pi_62987077
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:40 schreef T3rr0r het volgende:
Net het eerste stuk gespeeld. Heel erg tof! Supersfeervol, perfecte muziek en toffe setting (doet me idd ook heel erg denken aan Event Horizon). Heerlijk dit soort horrorgames

Enige wat ik wel vervelend vind is dat m'n muis zo traag beweegt, er lijkt een korte vertraging in te zitten waardoor de mousepointer (en ingame het ventje) pas na een halve seconde in beweging komt.
Heb je vsync aan staan?
Vsync verzoorzaakt in dit spel echt extreme mouse lag hoe snel je systeem ook is.
Zonder is het al beter maar de muis ondersteuning is nog steeds abominabel.
Het voelt glibberig, traag en het geeft jumps en glitches als je te snel probeert te draaien.
Na wat googlen werd al snel duidelijk dat het gewoon een slechte console port is.
Het spel interpreteert de muis input dus als gamepad poke input.
Ik ten einde raad maar een 360 controler in mijn PC gestoken en voila, het speelt geweldig .
Het speelt nu echt lekker weg maar ik wil verdomme mijn superieure muis keyboard combo.
pi_62987538
Waar volgens mij op de PC het probleem met de muis zit is dat er veel verschil zit in de snelheid waarmee je de muis beweegt. Als dit traag is, dan beweegt het scherm ook maar over een hele korte afstand, dit voelt dus erg sloom aan. Als je de muis een stuk sneller beweegt, dat legt het scherm ook een veeeeel grotere afstand af. Standaard staat de muis mijns inziens te ongevoelig in Dead Space. Dit houdt in dat je als je de muis snel beweegt nog wel een beetje overzicht houdt, maar als je de muis langzaam beweegt (het gros in een game zoals dit, daar gaat het meestal wat trager) dan voelt de besturing inderdaad veel te slooooom aan. Gelukkig kan ik mijn muis heel simpel gevoeliger zetten en dan speelt het ook met muis/keyboard echt heel aardig. Dan draai ik misschien wel 4 keer in de rondte als ik te snel beweeg, maar dat doe ik heel zelden in Dead Space heb ik wel gemerkt. Nee, gaat voor mij prima
  donderdag 6 november 2008 @ 03:12:00 #42
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_62989398
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_63053872
quote:
whehehe
pi_63109123
wtf, dat einde... ik schrok me kapot
pi_63180817
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Ik heb Downfall gezien toen ik in de game nog in chapter 3 zat (torrent want ik kon de dvd nergens krijgen).
De film is een intro op de game dus je zal geen enkele spoiler aantreffen.
Alles speelt zich vóór de game af.
De comic met geluid en animaties op de EA site is ook echt een dikke vette aanrader. http://deadspace.ea.com/
De film is inderdaad een echte aanrader
Dus ik ga binnenkort ook voor de game
pi_63181342
hmz, nooit van gehoord.. Maar ff de videoreview van gamespot downloaden
pi_63207803
Ook uitgespeeld. Helaas kapt Dead Space (PC) bij mij er elke keer op de helft van de laatste boss-fight mee. Wordt elke keer op exact hetzelfde moment eruit gedonderd dus heb het einde maar op Youtube gekeken. Wel erg vet, heb echt genoten van deze game.
  zondag 16 november 2008 @ 23:41:46 #48
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_63277334
Net de film Dead Space: Downfall gezien en ik vond hem best vet. Erg tof om te zien wat er voor de game zich afspeelde. Ook leuk dat er stukjes terug waren te vinden in de film die je ook in de game zag, zoals de:
SPOILER
Als je hem nog niet heb gezien, is het echt een aanrader.
pi_63291327
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef T3rr0r het volgende:
Ook uitgespeeld. Helaas kapt Dead Space (PC) bij mij er elke keer op de helft van de laatste boss-fight mee. Wordt elke keer op exact hetzelfde moment eruit gedonderd dus heb het einde maar op Youtube gekeken. Wel erg vet, heb echt genoten van deze game.
Voor dat eindbaas probleem is nu een fix uit.
  maandag 17 november 2008 @ 16:13:04 #50
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_63291481
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:08 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Voor dat eindbaas probleem is nu een fix uit.
Gedownload en nu wel normaal uitgespeeld
pi_63297269
Uitgespeeld op x360 en heb echt genoten!! Ga m nu op impossible proberen..
Huh?
pi_64567131
heb hem net maar moet wel enorm wennen aan de 3rd person view zo in de zijkant
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:10:48 #53
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_65214487
ik las links en rechts dat het einde nogal tegen zou vallen?
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
From feudal serf to spender.
pi_65218680
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
ik vond het einde gewoon goed
laat veel ruimte over voor het vervolg
  maandag 19 januari 2009 @ 19:36:57 #55
36326 Freezor
Cold as stone
pi_65219571
Ik vind dit echt by far de engste game die ik ooit gespeeld heb. De beklemmende sfeer is echt heel goed neergezet.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_65405001
Ziek spel idd .Je schrikt je de pleuris als er weer een van die bitches achter je staat. Verder zijn ze ook onvoorspelbaar in hun moves. Ene moment vliegt er een met mach 2 naar je toe andere keer wandelene ze heel relaxt naar je toe.

Alleen die wapens vallen beetje tegen . Had liever een mini gun a la Duke Nukem gehad dat die "plasma cutter"
pi_71590458
Ik heb deze sinds gisteren en ik heb m ook al even gespeeld. Graphics en geluid zijn enorm goed in ieder geval!
PSN id: NL_SToRM
pi_71591135
Ik zit nog steeds redelijk in het begin, maar ik durf niet veder
pi_71591206
ik vind dat er hier wel aardig word overdreven hoor..zo eng is ie toch niet?

wel een zwaar ondergewaardeert spel trouwens...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:09:38 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71593202
Heb engere spellen meegemaakt idd, maar de solitude ervaring vond ik geweldig! Super spel met naar mijn idee een heerlijke Alien '78 sfeer!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:26:26 #61
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_71593734
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Einde vond ik idd kut

Omdat ze weer eens terug grijpen naar ouderwetse shit
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_71600301
De demo die ik een tijd geleden al gespeeld had geeft in ieder geval geen goed beeld van het spel...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:11:27 #63
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_71601795
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Einde vond ik idd kut

Omdat ze weer eens terug grijpen naar ouderwetse shit
Ach vond het einde wel vermakelijk, alweer bijna een dik jaar geleden dat ik hem uitspeelde tijd vliegt. Beste uit het spel blijft toch dat ene monster kreeg daar echt zo'n Resident Evil 3 Nemesis gevoel bij.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:11:28 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71601796
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:13 schreef SToRM81 het volgende:
De demo die ik een tijd geleden al gespeeld had geeft in ieder geval geen goed beeld van het spel...
Ik vond de demo ook niks. Spel was geweldig. Soms vind ik het jammer dat ze demo's uitbrengen. De Uncharted demo zoog ook,... spel daarentegen was weer geweldig!
pi_71603381
Bij Uncharted had ik dat ook ja. Je wordt dan ook midden in de actie gegooid terwijl je bijna niks van de game weet.
pi_71605060
Demo nog niet geprobeerd, weet ook niet of ie op psn staat. Maar spel ziet er toch wel vet uit.
pi_71619865
De demo staat op PSN ja.
Ik zit nu in Chapter 2, ik heb ondertussen ook al wat upgrades en andere wapens gekregen. Het spel bevalt tot nu toe zeer goed
pi_71619953
Ik heb de demo ondertussen gevonden maar denk dat ik het spel maar gewoon een keer ga bestellen aangezien het me toch wel een leuk spel lijkt en de demo blijkbaar geen goede afspiegeling geeft van de volledige game.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:02:26 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71691734
Kick from the dead

Ik heb em van een maat geleend, dus ik ben wat later

Maar het is een tof spel, enige waar ik nog mee bezig ben, ik zoveel mogelijk wezens afschieten, zoveel items oppakken, ze veel mogelijk verkopen, en zo veel mogelijk 'nodes' kopen

It's all about the nodes

Het verhaal is zeker niet slecht; wel 13 in een dozijn, maar dan toch mooi in elkaar geflanst
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 07:59:27 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71702697
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef ExTec het volgende:
Kick from the dead

Ik heb em van een maat geleend, dus ik ben wat later

Maar het is een tof spel, enige waar ik nog mee bezig ben, ik zoveel mogelijk wezens afschieten, zoveel items oppakken, ze veel mogelijk verkopen, en zo veel mogelijk 'nodes' kopen

It's all about the nodes

Het verhaal is zeker niet slecht; wel 13 in een dozijn, maar dan toch mooi in elkaar geflanst
Als je van plan bent om het spel maar een keer door te spelen moet je goed je nodes gebruiken. Je krijgt niet alles in een keer vol
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:09:43 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71705260
Leuk spel hoor, ben niet zo'n onwijze gamer maar deze ga ik denk wel kopen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71707540
Zeker doen! Ik heb m bij Zavvi gekocht voor 15 euro inclusief verzenden en dat is ie zeker waard.

Dit moet trouwens wel het spannendste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik zit nu in de 3de missie, maar het einde van de 2de missie was behoorlijk zenuwslopend
Ik heb nu al behoorlijk wat upgrades aan mijn plasma-cutter en ruimtepak kunnen doen. Ik doorzoek elke kamer ook grondig naar items en ik heb al een overvloed aan kogels die ik dus mooi kan verkopen voor nog meer nodes

Nog 1 tip, als je een upgrade doet aan je wapen voor meer capaciteit of aan je ruimtepak voor meer levens, dan kun je dat het beste doen als je weinig kogels in je magazijn hebt/ je levens laag zijn. Dan worden die meteen ook gratis aangevuld

[ Bericht 8% gewijzigd door SToRM81 op 08-08-2009 14:20:39 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:37:34 #73
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71710234
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
Zeker doen! Ik heb m bij Zavvi gekocht voor 15 euro inclusief verzenden en dat is ie zeker waard.

Dit moet trouwens wel het spannendste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik zit nu in de 3de missie, maar het einde van de 2de missie was behoorlijk zenuwslopend
Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)

Mijn tip: doe wat in de safe
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:55:15 #74
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71710494
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)

Ben ook al het eea aan het sparen, straks nog even een uurtje spelen denk ik
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71729712
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik verkoop enkel de ammo voor de plasma cutter en dan nog wil ik wel altijd wat op voorraad hebben.
Andere wapens heb ik nog niet gekocht en ga ik ook proberen niet te gebruiken vanwege de trophy die er aan vasthangt
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:08:51 #76
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71730737
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik verkoop enkel de ammo voor de plasma cutter en dan nog wil ik wel altijd wat op voorraad hebben.
Andere wapens heb ik nog niet gekocht en ga ik ook proberen niet te gebruiken vanwege de trophy die er aan vasthangt
Er bestaat een trophy voor maar 1 wapen gebruiken?

Nou, die heb ik dan niet meer
&lt;signature here&gt;.
pi_71731606

Voor de echte fans kun je eind deze maand actiondolls krijgen Met wapen overigens, maar die is niet afgebeeld. Bij play.com voor 17.- en van de nieuwe game is ie 23.- (met werkende leds die laatste).
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:40:29 #78
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71731889
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de echte fans kun je eind deze maand actiondolls krijgen Met wapen overigens, maar die is niet afgebeeld. Bij play.com voor 17.- en van de nieuwe game is ie 23.- (met werkende leds die laatste).
Hij is mooi idd
&lt;signature here&gt;.
pi_71733319
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er bestaat een trophy voor maar 1 wapen gebruiken?

Nou, die heb ik dan niet meer
Als je het spel uitspeeld door enkel de Plasma Cutter te gebruiken dan krijg je een gouden trophy ja
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:25:41 #80
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71733411
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Als je het spel uitspeeld door enkel de Plasma Cutter te gebruiken dan krijg je een gouden trophy ja
&lt;signature here&gt;.
pi_71785902
Gisteren nog een tijd zitten spelen en ik zit nu aan het begin van missie 4 (mooi level!). Mijn Plasma Cutter zit nu op maximum kracht, dus ik hoop dat ie nu sterk genoeg is om het hele spel mee uit te spelen...

Ik had gisteren wel even een schrikmoment:
SPOILER
Vanavond maar weer verder gaan. Het spel bevalt erg goed tot nu toe en dat terwijl ik normaal gezien helemaal niet voor horrorgames met schrikeffecten ben. Het verhaal en vooral ook de graphics en het geluid zijn gewoon erg goed. Ik heb het spel ook al aan iemand anders laten zien die normaal gezien helemaal niet voor horrorgames is, maar die gaat m nu misschien ook kopen

[ Bericht 15% gewijzigd door SToRM81 op 11-08-2009 12:28:29 ]
pi_71896149
Ik ben gisteren in missie 6 aangekomen. Missie 5 was behoorlijk pittig vond ik. Ik heb mijn Plasma Cutter nu bijna op het maximum zitten, ik kan m nog op 1 punt upgraden. Mijn Level 3 suit heeft nu ook max hp.
pi_72256809
Ik heb m gisteren uitgespeeld
Ik heb er nog behoorlijk lang over gedaan, maar ik wilde ook zoveel mogelijk trophies halen in mijn eerste run. Ik ga de game nog wel eens spelen op de impossible moelijkheidsgraad om de rest van de trophies te halen, maar eerst ga ik Mirror's Edge maar eens spelen. De eindbaas vond ik eigenlijk wel enorm simpel, maar het einde biedt genoeg opties voor een vervolg, welke ik ook zeker ga halen. Een echte aanrader dus
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:43:39 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72256857
Ik heb hem al een flinke poos niet meer gespeeld, ik heb hem niet uitgespeeld. UFC kwam binnen en vanaf daar alleen nog maar andere games en dan ga ik vaak niet meer terugkomen naar de vorige games
pi_72257503
Zag hem gisteren liggen bij de locale gameshop voor 20 euro, misschien toch maar halen
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_72268661
Ik wacht zelf toch maar op de film, zit nog steeds in chapter 3, maar ben nog te schijterig om de volgende hoek om te lopen
pi_72273041
ik ben nu ook begonnen met het spelen van dit spel, mijn broer had het gekocht. Ik had demo even gedaan maar dat was idd geen goede indicatie van het spel.

Die suites zijn awesome. Verder doen sommige stukken mij soms denken aan de film Sunshine , die ik erg goed vond .

iig erg gave game, blij dat ik ermee begonnen ben

[ Bericht 11% gewijzigd door Apogist op 30-08-2009 19:55:40 (typo paradise) ]
pi_72273475
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik wacht zelf toch maar op de film, zit nog steeds in chapter 3, maar ben nog te schijterig om de volgende hoek om te lopen
zo erg is het nou ook weer niet
en om het spel daarvoor te stoppen zou zonde zijn
pi_80578689
Flinke schop van dit topic. Heb de game van de week weer eens opgezet, maar weet nu weer waarom ik 'm niet heb uitgespeeld. Ik zit vast op het punt waar de aliens onsterfelijk zijn geworden en je een DNA sample moet zoeken. Je krijgt dan een verhaal van een of andere professor en komt dan een ruimte in die wordt gelocked en waar monsters op je af komen die niet dood kunnen. Je moet door een deur maar die blijft maar gesloten. Ik hou het een flinke tijd uit maar natuurlijk op een bepaald moment is mn ammo/health op en ga ik dood. Wat moet ik hier doen

Betreffende stuk van GameFAQS:
quote:
--------------------------------------------------------------------- ITEM LIST
[ ] --"DNA Needed" database file--
-------------------------------------------------------------------------------

Objective Added:

[ ] Find the DNA Sample

There is a sample of the necromorph DNA somewhere on this deck. Kendra
needs me to find it to mix with the Chemical Capsule. In order to target
the creature's pathology.

Save your game at the !!SAVE STATION!! on the left wall then open the door
ahead.

== Zero G Therapy Area ==

Enter the Chemical Research Hallway through the unlocked door.

== Chemical Research Lab Hallway ==

Get on the lift off to the left then take it down. Pick up the --MERCER'S
EXPERIMENT 1-- database file. Enter the room off to the left up ahead.

[ ] --"Mercer's Experiment 1" database file--

== Chemical Research Lab ==

Ah, in here we have test tubes full of creatures waiting to feel Isaac's wrath!
Snatch the --FORCE ENERGY SHEMATIC--, the --1000 CREDITS-- and --POWER NODE--
in between the test tubes on the left side of the room. Open the
--ITEM CHEST-- and smash the --ITEM BOXES--. Walk over to the desk up ahead
then choose to load the chemical agents. Pick up the ++CHEMICAL CAPSULE++ when
it appears.

[ ] Force Energy Schematic, [ ] 1000 Credits, [ ] Power Node, [ ] Item Chest,
[ ] Item Box, [ ] Item Box, [ ] ++CHEMICAL CAPSULE++

Objective Complete:

[X] Find the Chemicals

Dr. Mercer will make his introduction behind glass to the right. Listen to the
good doctor then the maniac will let loose his experimental creature from the
test tube across from him.

Let me introduce you to the Regenerator. Its head, both arms and both legs can
all be shot off, but there is one problem - it cannot die through weapon
blasts. Isaac can only slow it down by crippling it. Stasis is the best option
to slow these enemies in order to get away from them. So what do you do now
since the door is now locked and Isaac is trapped? You run. It's very easy to
keep the Regenerator at a distance since it is so slow, just make sure to turn
the camera to keep up with it when Isaac dashes away from it. Remember that
you can still run while backing away. You don't have to use stasis or fire any
bullets at it to get through this part.

Isaac must circle around the room until the --INDESTRUCTIBLE-- database file is
received (Kendra will contact him). Kendra will unlock the nearby door. When
the door is unlocked, shoot the Regenerator with stasis to halt him then unlock
the door - remember that these doors don't open instantly. Haul ass through
the door and reenter the hallway.
Alleen die deur gaat bij mij dus nooit open, heb wel 10 minuten rondjes door die kamer gerend ofzo.... Iemand nog een idee? Anders kan ik straks niet met Dead Space 2 verder, want het is wel een vette game
pi_80582574
Ik zal het even in een spoiler zetten:
SPOILER
Dit is volgens mij hoe het ongeveer moest
pi_80582767
Verrek. Ik bedenk me net dat ik deze game ook nooit helemaal doorgespeeld heb

Geen idee meer eik waarom niet, want hij was wel erg vet.
Van de week maar weer eens installeren. Graphics zullen nog wel prima te doen zijn anno 2010 of niet?
vosss is de naam,
  donderdag 22 april 2010 @ 09:09:44 #92
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80586617
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
Verrek. Ik bedenk me net dat ik deze game ook nooit helemaal doorgespeeld heb

Geen idee meer eik waarom niet, want hij was wel erg vet.
Van de week maar weer eens installeren. Graphics zullen nog wel prima te doen zijn anno 2010 of niet?
Ja, zeker wel !
Heb hem een maand terug ofzo uitgespeeld

Supervet verhaal, supervette actie, maar vooral supervette sfeer !
Bijvoorbeeld in die gang, loop je naar de deur en zie je op de deur een schaduw op de deur van een Necromorph die achter je loopt, draai je je om, staat er niets !
Dat zijn dingen die mij de nekharen overeind doen gaan staan

Gewoon spelen !
The Outside Agency
  donderdag 22 april 2010 @ 09:11:15 #93
213010 haakon
pi_80586650
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef SToRM81 het volgende:
SPOILER
En Statis gebruiken om hem te vertragen in dat ding
The Outside Agency
pi_80590260
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef SToRM81 het volgende:
SPOILER
Thanks, ga ik proberen!

Dead Space is inderdaad een erg vette game met ook voor deze tijd nog prima graphics. Hoop dat ik 'm nu eindelijk uit kan spelen
pi_80590652
Zoals haakon aangeeft is stasis gebruiken inderdaad ook wel handig.
Maarja, het gaat er in ieder geval om dat je nu ongeveer weet wat je moet doen he
  zondag 13 juni 2010 @ 21:10:09 #96
67725 Dulk
Taweret
pi_82759352
zo ik heb dit spel ook weer gevonden en ik zat pas in chapter 1 inmiddels zit ik in chapter 3, maar in chapter 2 heb je zo'n stukje dat je in vacuum zit en dat je die planeet kan zien, dat ziet er echt heel gelikt uit (zelfs voor 2010)
namaste
pi_82873030
Wat ik jammer vind aan Dead Space 2 tot nu toe, is dat er geen innovatie in zit! Goed, een speer-geweer, maar dat is in al zoveel andere games te vinden... Voor de rest is het echt same-old shit... Beetje spijtig...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:19:46 #98
213010 haakon
pi_82873161
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik jammer vind aan Dead Space 2 tot nu toe, is dat er geen innovatie in zit! Goed, een speer-geweer, maar dat is in al zoveel andere games te vinden... Voor de rest is het echt same-old shit... Beetje spijtig...
Ik denk dat het wel goed uitpakt en wel goed zit hoor
Deel 1 was ook echt super, en ik denk dat ze in deel 2 weer een soortgelijke game neerzetten, die hopelijk even angstaanjagend is als deel1 !
The Outside Agency
pi_82873326
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed uitpakt en wel goed zit hoor
Deel 1 was ook echt super, en ik denk dat ze in deel 2 weer een soortgelijke game neerzetten, die hopelijk even angstaanjagend is als deel1 !
Yeah nee tuurlijk, dat het enorm vet wordt staat buiten kijf Hoop alleen op wat innovatie, zou toffig zijn! Als het er niet in zit, naja prima, dan is het alsnog een monsterlijke game!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:25:52 #100
213010 haakon
pi_82873469
Letterlijk én figuurlijk
The Outside Agency
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')