Er bestaat een trophy voor maar 1 wapen gebruiken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik verkoop enkel de ammo voor de plasma cutter en dan nog wil ik wel altijd wat op voorraad hebben.
Andere wapens heb ik nog niet gekocht en ga ik ook proberen niet te gebruiken vanwege de trophy die er aan vasthangt
Hij is mooi iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de echte fans kun je eind deze maand actiondolls krijgenMet wapen overigens, maar die is niet afgebeeld. Bij play.com voor 17.- en van de nieuwe game is ie 23.- (met werkende leds die laatste).
Als je het spel uitspeeld door enkel de Plasma Cutter te gebruiken dan krijg je een gouden trophy jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er bestaat een trophy voor maar 1 wapen gebruiken?
Nou, die heb ik dan niet meer
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als je het spel uitspeeld door enkel de Plasma Cutter te gebruiken dan krijg je een gouden trophy ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar weer verder gaan. Het spel bevalt erg goed tot nu toe en dat terwijl ik normaal gezien helemaal niet voor horrorgames met schrikeffecten ben. Het verhaal en vooral ook de graphics en het geluid zijn gewoon erg goed. Ik heb het spel ook al aan iemand anders laten zien die normaal gezien helemaal niet voor horrorgames is, maar die gaat m nu misschien ook kopen
[ Bericht 15% gewijzigd door SToRM81 op 11-08-2009 12:28:29 ]PSN id: NL_SToRM
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik wacht zelf toch maar op de film, zit nog steeds in chapter 3, maar ben nog te schijterig om de volgende hoek om te lopen
Alleen die deur gaat bij mij dus nooit open, heb wel 10 minuten rondjes door die kamer gerend ofzo.... Iemand nog een idee? Anders kan ik straks niet met Dead Space 2 verder, want het is wel een vette gamequote:--------------------------------------------------------------------- ITEM LIST
[ ] --"DNA Needed" database file--
-------------------------------------------------------------------------------
Objective Added:
[ ] Find the DNA Sample
There is a sample of the necromorph DNA somewhere on this deck. Kendra
needs me to find it to mix with the Chemical Capsule. In order to target
the creature's pathology.
Save your game at the !!SAVE STATION!! on the left wall then open the door
ahead.
== Zero G Therapy Area ==
Enter the Chemical Research Hallway through the unlocked door.
== Chemical Research Lab Hallway ==
Get on the lift off to the left then take it down. Pick up the --MERCER'S
EXPERIMENT 1-- database file. Enter the room off to the left up ahead.
--------------------------------------------------------------------- ITEM LIST
[ ] --"Mercer's Experiment 1" database file--
== Chemical Research Lab ==
Ah, in here we have test tubes full of creatures waiting to feel Isaac's wrath!
Snatch the --FORCE ENERGY SHEMATIC--, the --1000 CREDITS-- and --POWER NODE--
in between the test tubes on the left side of the room. Open the
--ITEM CHEST-- and smash the --ITEM BOXES--. Walk over to the desk up ahead
then choose to load the chemical agents. Pick up the ++CHEMICAL CAPSULE++ when
it appears.
--------------------------------------------------------------------- ITEM LIST
[ ] Force Energy Schematic, [ ] 1000 Credits, [ ] Power Node, [ ] Item Chest,
[ ] Item Box, [ ] Item Box, [ ] ++CHEMICAL CAPSULE++
Objective Complete:
[X] Find the Chemicals
Dr. Mercer will make his introduction behind glass to the right. Listen to the
good doctor then the maniac will let loose his experimental creature from the
test tube across from him.
Let me introduce you to the Regenerator. Its head, both arms and both legs can
all be shot off, but there is one problem - it cannot die through weapon
blasts. Isaac can only slow it down by crippling it. Stasis is the best option
to slow these enemies in order to get away from them. So what do you do now
since the door is now locked and Isaac is trapped? You run. It's very easy to
keep the Regenerator at a distance since it is so slow, just make sure to turn
the camera to keep up with it when Isaac dashes away from it. Remember that
you can still run while backing away. You don't have to use stasis or fire any
bullets at it to get through this part.
Isaac must circle around the room until the --INDESTRUCTIBLE-- database file is
received (Kendra will contact him). Kendra will unlock the nearby door. When
the door is unlocked, shoot the Regenerator with stasis to halt him then unlock
the door - remember that these doors don't open instantly. Haul ass through
the door and reenter the hallway.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is volgens mij hoe het ongeveer moest
PSN id: NL_SToRM
Ja, zeker wel !quote:Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
Verrek. Ik bedenk me net dat ik deze game ook nooit helemaal doorgespeeld heb
Geen idee meer eik waarom niet, want hij was wel erg vet.
Van de week maar weer eens installeren. Graphics zullen nog wel prima te doen zijn anno 2010 of niet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zal het even in een spoiler zetten:En Statis gebruiken om hem te vertragen in dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is volgens mij hoe het ongeveer moest
The Outside Agency
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zal het even in een spoiler zetten:Thanks, ga ik proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is volgens mij hoe het ongeveer moest
Dead Space is inderdaad een erg vette game met ook voor deze tijd nog prima graphics. Hoop dat ik 'm nu eindelijk uit kan spelen![]()
Ik denk dat het wel goed uitpakt en wel goed zit hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik jammer vind aan Dead Space 2 tot nu toe, is dat er geen innovatie in zit! Goed, een speer-geweer, maar dat is in al zoveel andere games te vinden... Voor de rest is het echt same-old shit... Beetje spijtig...
Yeah nee tuurlijk, dat het enorm vet wordt staat buiten kijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed uitpakt en wel goed zit hoor
Deel 1 was ook echt super, en ik denk dat ze in deel 2 weer een soortgelijke game neerzetten, die hopelijk even angstaanjagend is als deel1 !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |