Wie?quote:
WEETIKquote:
Jan "frietje" Vethongen. Spits bij de derde klasse zondagamateurs "Doorzakkende Dikzakken"quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jan "frietje" Vethongen. Spitse bij de derde klasse zondagamateurs "Doorzakkende Dikzakken"
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar is dan ook![]()
![]()
![]()
Hopelijk gaat ie weg in de winterstop
Kan dat dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:38 schreef sjimz het volgende:
Vermeer is nog erger dan Stekelenburg bij corners
Geweldig, bedankt!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:38 schreef moa2v het volgende:
Hier nog wat streams:
http://www.2v.be
Op deze website kan je gratis streams vinden naar de wedstrijd van vandaag,
Je vind de streams door op "Live Soccer" in het menu te klikken,
Voor sommige streams heb je SopCast of TVU nodig, de directe download links kan je vinden ondern "Software" in de menubalk.
14:30 Ajax - Nec via Sopcast
14:30 Nac - Utrecht via TVU
16:30 Feyenoord - Heerenveen via sopcast
Godverdehoeren, echt ongelofelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef sjimz het volgende:
Cvitanich geblesseerd.
Hamstring lijkt me.
Wat blessure gevoelig, niet geschikt voor de top me dunkt.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef sjimz het volgende:
Cvitanich geblesseerd.
Hamstring lijkt me.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Wilskracht het volgende:
Dat is mooi Civtanich er uit (Ik ben voor Ajax)
Ga eens weg met je spam joh, gare belg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:38 schreef moa2v het volgende:
Hier nog wat streams:
http://www.2v.be
Op deze website kan je gratis streams vinden naar de wedstrijd van vandaag,
Je vind de streams door op "Live Soccer" in het menu te klikken,
Voor sommige streams heb je SopCast of TVU nodig, de directe download links kan je vinden ondern "Software" in de menubalk.
14:30 Ajax - Nec via Sopcast
14:30 Nac - Utrecht via TVU
16:30 Feyenoord - Heerenveen via sopcast
Normaal kiest ie dan een hoek....quote:
Als Vitesse wint jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:42 schreef Devrim_ het volgende:
Als Vitesse wint staat Feyenoord 17e![]()
![]()
Boven FC Volendam
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk spreken van overbelasting lijkt me.
jammer dat Vitesse ook zo dramatisch isquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:42 schreef Devrim_ het volgende:
Als Vitesse wint staat Feyenoord 17e![]()
![]()
Boven FC Volendam
Markoquote:
Als Ajax wint vandaag niet meer hequote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef Wilskracht het volgende:
Civtanich raakt als centrumspits in de stres als hij op links moet spelen en daarom loopt hij een blessure op
[..]
UHUH DAT ZULLEN WE WEL ZIEN JA!11quote:
Als Ajax wint ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als Ajax wint vandaag niet meer he
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
UHUH DAT ZULLEN WE WEL ZIEN JA!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die t was goed hoor.quote:
Hij is nog niet zo lang voor Twente he, dus dan mag je beginnersfouten maken.quote:
Standaardniveau voor dit topic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het niveau is weer hoog in dit topic vandaag
Juist ja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Het regent overal lekker
On-Huntelaars dit. Doet me denken aan de Klose-periodes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:42 schreef BoerBert het volgende:
Huntelaar is het echt kwijt lijkt wel.
Dat had je kunnen weten toen je klikte hèquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het niveau is weer hoog in dit topic vandaag
Ja, maar ik verbaas me iedere keer weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten toen je klikte hè
Perfect voetbalweer dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Het regent overal lekker
Daarom ben ik juist bang dat ajax nu kampioen wordt. Toen ie 30+ goals per seizoen scoorde, werd Ajax nooit kampioen. Zul je zien dat ze het nu wel worden als ie 9 keer scoort.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
On-Huntelaars dit. Doet me denken aan de Klose-periodes.
Epic...quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Devrim_ het volgende:
Echt triest dat mijn geslaagde Feyenoord grap word weg gehaald
misschien is een Smart wel voldoendequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kan Ajax woensdag met een Ford Transit naar Almelo komen, gezien al die blessures
Word weer een makkie
Wat snap je niet aan live Eredivisieverslagen?quote:
Mijn geslaagde konijnengrap ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Devrim_ het volgende:
Echt triest dat mijn geslaagde Feyenoord grap word weg gehaald
Speelt Telstar dan niet in de Eredivisie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan live Eredivisieverslagen?
Ik wou gifjes maken van overtredingen, maar ik denk dat die worden verwijderd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Rieleks het volgende:
De vraag is of iemand van plan is gifjes te gaan maken en hier neer te zetten (van bij voorkeur Ajax). Anyone?
Loop niet zo te mekkeren, kutkonijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar hier hoort het ook niet thuis. Offtopic post, ben benieuwd wanneer je post verwijderd wordt.
Dat wist je toch toen je op het topic klikte?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie genade het niveau vandaag is echt dramatisch hier
Het is dat er geen Feyenoord supporters hier aanwezig zijn anders ging dit topic gelijk dichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je in een competitie waar de traditionele top 3 niet meer meedoetquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht eerst nog dat je een grap maaktequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat wist je toch toen je op het topic klikte?
Ah gast laat ons toch..Het voetbal is al zo saaiquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
En nu stoppen we hier met baggeren in dit topic.
Dank je wel
Minuutje of 10 alquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Kopbal het volgende:
JAA 0-1 voor Liverpool.
Mee eens!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ah gast laat ons toch..Het voetbal is al zo saai![]()
Iets met open deurquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Fiskus het volgende:
normaal als ajax speelt stikt het hier van de feyenoorders die tevergeefs op zoek zijn naar een pleziertje. waarom nu niet?
Omdat Feyenoorders wel naar het stadion gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Fiskus het volgende:
normaal als ajax speelt stikt het hier van de feyenoorders die tevergeefs op zoek zijn naar een pleziertje. waarom nu niet?
Ajax.quote:
Zoiets kan elk moment omslaan inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat Ajax nog niet achter staat Fiskus.
Nee. Want het grootste gedeelte wat ik post is gewoon ontopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker maar KLB of ONZ toen maar niet hier.
Lerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat Feyenoorders wel naar het stadion gaan.
Sommigen moeten leren.
Waarom moeten alle wedstrijden nou weer tegelijk zijnquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:01 schreef SCH het volgende:
Ajax heeft de klok vergeten een uur terug te zetten
Wat heeft PSV gedaan, gister? Hebben ze nog gelijk gespeeld?quote:
Of zijn ziek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sommigen moeten leren.
Dat niet, maar Ajax kwam wel goed weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zapte even, Ajax kwam dus goed weg?
Weet je dondersgoed. Maarja, 2-3 verloren. Roda thuis blijft altijd moeilijk voor onsquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat heeft PSV gedaan, gister? Hebben ze nog gelijk gespeeld?
Ban, terug naar de SC jij!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef postmortum het volgende:
waarom kijken jullie nl eredivisie ?
De eerste divisie is voor echte bazen
feyenoord - nec was andere koek he?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sommigen moeten leren.
Dat heb ik al veel te lang moeten volgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef postmortum het volgende:
waarom kijken jullie nl eredivisie ?
De eerste divisie is voor echte bazen
Had nec een pingel verdiend.quote:
Oh jammer, alles is beter dan Ajax niet waar?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je dondersgoed. Maarja, 2-3 verloren. Roda thuis blijft altijd moeilijk voor ons