Ja, maar ik verbaas me iedere keer weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten toen je klikte hè
Perfect voetbalweer dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Het regent overal lekker
Daarom ben ik juist bang dat ajax nu kampioen wordt. Toen ie 30+ goals per seizoen scoorde, werd Ajax nooit kampioen. Zul je zien dat ze het nu wel worden als ie 9 keer scoort.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
On-Huntelaars dit. Doet me denken aan de Klose-periodes.
Epic...quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Devrim_ het volgende:
Echt triest dat mijn geslaagde Feyenoord grap word weg gehaald
misschien is een Smart wel voldoendequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij kan Ajax woensdag met een Ford Transit naar Almelo komen, gezien al die blessures
Word weer een makkie
Wat snap je niet aan live Eredivisieverslagen?quote:
Mijn geslaagde konijnengrap ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef Devrim_ het volgende:
Echt triest dat mijn geslaagde Feyenoord grap word weg gehaald
Speelt Telstar dan niet in de Eredivisie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan live Eredivisieverslagen?
Ik wou gifjes maken van overtredingen, maar ik denk dat die worden verwijderd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Rieleks het volgende:
De vraag is of iemand van plan is gifjes te gaan maken en hier neer te zetten (van bij voorkeur Ajax). Anyone?
Loop niet zo te mekkeren, kutkonijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar hier hoort het ook niet thuis. Offtopic post, ben benieuwd wanneer je post verwijderd wordt.
Dat wist je toch toen je op het topic klikte?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie genade het niveau vandaag is echt dramatisch hier
Het is dat er geen Feyenoord supporters hier aanwezig zijn anders ging dit topic gelijk dichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je in een competitie waar de traditionele top 3 niet meer meedoetquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht eerst nog dat je een grap maaktequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat wist je toch toen je op het topic klikte?
Ah gast laat ons toch..Het voetbal is al zo saaiquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
En nu stoppen we hier met baggeren in dit topic.
Dank je wel
Minuutje of 10 alquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Kopbal het volgende:
JAA 0-1 voor Liverpool.
Mee eens!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ah gast laat ons toch..Het voetbal is al zo saai![]()
Iets met open deurquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Fiskus het volgende:
normaal als ajax speelt stikt het hier van de feyenoorders die tevergeefs op zoek zijn naar een pleziertje. waarom nu niet?
Omdat Feyenoorders wel naar het stadion gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Fiskus het volgende:
normaal als ajax speelt stikt het hier van de feyenoorders die tevergeefs op zoek zijn naar een pleziertje. waarom nu niet?
Ajax.quote:
Zoiets kan elk moment omslaan inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat Ajax nog niet achter staat Fiskus.
Nee. Want het grootste gedeelte wat ik post is gewoon ontopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker maar KLB of ONZ toen maar niet hier.
Lerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat Feyenoorders wel naar het stadion gaan.
Sommigen moeten leren.
Waarom moeten alle wedstrijden nou weer tegelijk zijnquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:01 schreef SCH het volgende:
Ajax heeft de klok vergeten een uur terug te zetten
Wat heeft PSV gedaan, gister? Hebben ze nog gelijk gespeeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |