quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eigenaar van die adelaar vindt dat waarschijnlijk wat minder grappig. Een oog zat helemaal dicht.
Je begrijpend lezen vaardigheden zijn al net zo ontwikkeld als je voetbalverstandquote:
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..quote:
zoquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig tot voor kort.
Vandaar dat Bassie het had over mooiweervoetballers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..
Leve de mooi weer voetballersquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..
Zeg jij met je kop vol zaagselquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je begrijpend lezen vaardigheden zijn al net zo ontwikkeld als je voetbalverstand
Nadat je tegen clubs als Groningen en Aston villa heb gespeeld valt een wedstrijd tegen NEC natuurlijk tegen!quote:
Nu? Randstadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
File op weg naar de Arena hoor ik net.
Nee, maar was er wel al gezegd dat er file was in de buurt van de ArenA?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Was er al gezegd dat de ArenA zo leeg is?
ik had ook gelezen dat er juist heel veel mensen zouden komen. Maarja wat wil je ook als de mooist voetballende ploeg van Nederland bij je op bezoek komtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef numero_uno het volgende:
Hoor net dat er lange files richting de amsterdamse glasbak staan
Nee niet dat ik weet. Is dat zo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar was er wel al gezegd dat er file was in de buurt van de ArenA?
Ik ook. Niet dat ik anders gegaan was vandaag...quote:
Die gaat in het schoen-opeet topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Devrim_ het volgende:
Als Ajax vandaag verliest eet ik Van Basten op![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik het GODVERGETEN irritant vind dat die kut9)**#U$(camera zo gaar hangt bij de corners!?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |