Ik was er ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Aanwezigen
admiraal_anaal
Berenanus
Biogarde
Bizznitch
Dark_Angelus
El_Matador
enter
Gripper
Hoi_Piepeloi
Jimbo
juiced
Juicyhil
liiszle
longinus
MarkM
Memento-Mori
MissHobje
NymphomaniacPhantasy
oshiro
outsidr
Paramnesia
Red_Cat
remlof
rulerofdeath
Ben nog bezig!
Timing ook weer!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
TVP ga ze straks uploaden, ff bezig laatste stuk laminaat leggen
Ik weet zeker dat het gezellig wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat het gezellig was
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En er zat een natte plek op me broekkan jij dat verklaren
Nymp, alweer wat beter trouwens?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
ligt eraan..
als de vermeende tepel is van wie ik denk dat ie is.. neeh.. post em dan maar niet
als het alleen maar tieten zijn.. doe je ding
Ik wil hem eerst even in de PMquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja wie wil niet online te zien zijn?
Hobbel weet ik, maar zijn er meer?
Nee niet echt..quote:
He bah, en dan heb je met die vieze broek op mijn schoot gezetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En er zat een natte plek op me broekkan jij dat verklaren
Don't worry..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
He bah, en dan heb je met die vieze broek op mijn schoot gezeten
Ah, dan moet ik blij zijn dat ik niet bij hem op schoot zatquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Don't worry..
T zat op z'n bovenbeen..
Ja we wachten nogsteeds op foto's van Admiraal..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef MissHobje het volgende:
Ohh dear het gaat wel door hehe.
Liszl heeft toch ook foto's gemaakt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Jimbo het volgende:
heeft niet iemand een link met meer foto's?
Niet alle, dearquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:43 schreef PoepSnoet het volgende:
Goddank heb ik mooi alle foto's weten te ontwijken
Hoe minder bewijs dat ik erbij was hoe beter
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:01 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
vraag maar aan Admiraal.. duurt lang...
Mail die foto van Nymp dan maar ffiesquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:damn doe niet ongeduldig
ze komen straks en zo boeiend zijn ze niet want mag nymf haar tietenfoto niet posten
oja Red_Cat heb ik ook in de aanbieding
Ik krijg zelfs smsjes over foto's plaatsen
Ik wil hem eerst keuren,quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:41 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mail die foto van Nymp dan maar ffiesdoe ik nie moeilijk over
Mag ik zelfs de ongecensureerde versie niet zienquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:03 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst keuren,
msn em me ff anders ofzo..
Kijk ik wel ff of die erop mag, ben de moeilijkste immers niet..
Nee zelfs dat nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:04 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mag ik zelfs de ongecensureerde versie niet zien
Pas nou maar op, straks verschijnen ineens "die andere" foto's onlinequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mij gevoelens..
Wat doe je!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:15 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Pas nou maar op, straks verschijnen ineens "die andere" foto's online
Gun ons wat tieten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:03 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik wil hem eerst keuren,
msn em me ff anders ofzo..
Kijk ik wel ff of die erop mag, ben de moeilijkste immers niet..
Check me FoBo dan gewoon!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil foto's van NymphomaniacPhantasy zien!
Dat doe ik al zo'n 1000 keer op een dagquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Check me FoBo dan gewoon!
Valsspelerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij?
Nie meer huilen nou dan he?..
Nee hoeft eigenlijk niet,quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Valsspelerniet aan elkaar duwen
Zou ik niet zijn als ik jou wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:52 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nee hoeft eigenlijk niet,
ze zijn dan wel niet zo groot als die van jouw
maar k mag niet ontevreden zijn volgens mij
Neuh, ze zijn lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:52 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nee hoeft eigenlijk niet,
ze zijn dan wel niet zo groot als die van jouw
maar k mag niet ontevreden zijn volgens mij
Ja waar was jij eigenlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef TheSorrow het volgende:
Zijn er eigenlijk nog blowtjes gerookt daar?! Want anders is het wel duidelijk, TheSorrow moet volgende keer aanwezig zijn voor de nodige groentes
Dank.. likje?..quote:
Hoe weet jij dat nou..quote:
Zo goed is hij zelf dan ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mensen die zelf niet hun internet kunnen regelenben outsidr al ruim 2 uur kwijt
Mits bier!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Dank.. likje?..![]()
[..]
Hoe weet jij dat nou..
je hebt de foto's nog nieteens gezien..
Ik oordeel naar de foto's die ik in je fobo gezien heb!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Dank.. likje?..![]()
[..]
Hoe weet jij dat nou..
je hebt de foto's nog nieteens gezien..
Ik had een verjaardag in Bibelot, maar daar ben ik niet eens binnen geweest zo druk was hetquote:
Geile vent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Poeh, zal wel heel gecompliceerd zijn dan
Achossiequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag in Bibelot, maar daar ben ik niet eens binnen geweest zo druk was hetIk heb er veel spijt van dat ik niet ben geweest, kijk wat ik allemaal gemist heb
Bij deze maak ik die beloftequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
AchossieNaja dat kan je nooit van te voren weten, volgende keer gewoon komen!
Ik vind alles bestquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze maak ik die belofteWel jammer dat het pas in het nieuwe jaar is, kan het niet over een maandje?
Ja man, veel tieten met ijsklontjes. er is gelikt. nymp heeft een beensoa opgelopen, sick shit waar je 49 staten voor veroordeeld kan worden...quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geile vent!Het was fucking vet zeker?
Die week niet, en de week erna ook niet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vind alles bestals het maar niet het weekend van 21-23 november is
Only in Americaquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ja man, veel tieten met ijsklontjes. er is gelikt. nymp heeft een beensoa opgelopen, sick shit waar je 49 staten voor veroordeeld kan worden...
Tieten met ijsklontjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ja man, veel tieten met ijsklontjes. er is gelikt. nymp heeft een beensoa opgelopen, sick shit waar je 49 staten voor veroordeeld kan worden...
50ste verjaardagen!!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die week niet, en de week erna ook niet!
van 20 t/m 23 ga ik met mn ouders + zus & zwager een weekendje weg, mams wordt dan 50En de week erna ga ik een weekendje weg met 5 vrienden die ik niet vaak zie
In Zwijndrecht word je voor beenrijden + soa achterlaten gestenigd!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Only in America [ afbeelding ]
Mwah, denk eerder Fable 2quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tieten met ijsklontjesGodverdomme ik heb het weer gemist hoor!
En Admiraal is op de vlucht denk ik, die vuile soa verspreider?
Sinds het presidentiële ijsklontjes incident van volgens mij '64 is het bergafwaarts gegaan iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Only in America [ afbeelding ]
Dat is wel vet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
50ste verjaardagen!!!![]()
![]()
Moet je een aankleedbare opblaaspop hebben?heb er nog een in de kast liggen
Je mist nogal eens wat jijquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tieten met ijsklontjesGodverdomme ik heb het weer gemist hoor!
En Admiraal is op de vlucht denk ik, die vuile soa verspreider?
ONZ meets hoor je gewoon niet te missen, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Je mist nogal eens wat jij
En idd, Admiraal is "laminaat" leggen..
Vette germdisease!
Hoe kom je dan in de komerslijst!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef yvonne het volgende:
Snakey en Yvonne melden
Ik heb me heul niet opgegeven en ik was sowieso aan het werk
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vond het wel balen dat je er niet was, wilde je weleens zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |