Ik was er ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Aanwezigen
admiraal_anaal
Berenanus
Biogarde
Bizznitch
Dark_Angelus
El_Matador
enter
Gripper
Hoi_Piepeloi
Jimbo
juiced
Juicyhil
liiszle
longinus
MarkM
Memento-Mori
MissHobje
NymphomaniacPhantasy
oshiro
outsidr
Paramnesia
Red_Cat
remlof
rulerofdeath
Ben nog bezig!
Timing ook weer!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
TVP ga ze straks uploaden, ff bezig laatste stuk laminaat leggen
Ik weet zeker dat het gezellig wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat het gezellig was
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En er zat een natte plek op me broekkan jij dat verklaren
Nymp, alweer wat beter trouwens?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
ligt eraan..
als de vermeende tepel is van wie ik denk dat ie is.. neeh.. post em dan maar niet
als het alleen maar tieten zijn.. doe je ding
Ik wil hem eerst even in de PMquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja wie wil niet online te zien zijn?
Hobbel weet ik, maar zijn er meer?
Nee niet echt..quote:
He bah, en dan heb je met die vieze broek op mijn schoot gezetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En er zat een natte plek op me broekkan jij dat verklaren
Don't worry..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
He bah, en dan heb je met die vieze broek op mijn schoot gezeten
Ah, dan moet ik blij zijn dat ik niet bij hem op schoot zatquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Don't worry..
T zat op z'n bovenbeen..
Ja we wachten nogsteeds op foto's van Admiraal..quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef MissHobje het volgende:
Ohh dear het gaat wel door hehe.
Liszl heeft toch ook foto's gemaakt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Jimbo het volgende:
heeft niet iemand een link met meer foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |