Only in Americaquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ja man, veel tieten met ijsklontjes. er is gelikt. nymp heeft een beensoa opgelopen, sick shit waar je 49 staten voor veroordeeld kan worden...
Tieten met ijsklontjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:07 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ja man, veel tieten met ijsklontjes. er is gelikt. nymp heeft een beensoa opgelopen, sick shit waar je 49 staten voor veroordeeld kan worden...
50ste verjaardagen!!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die week niet, en de week erna ook niet!
van 20 t/m 23 ga ik met mn ouders + zus & zwager een weekendje weg, mams wordt dan 50En de week erna ga ik een weekendje weg met 5 vrienden die ik niet vaak zie
In Zwijndrecht word je voor beenrijden + soa achterlaten gestenigd!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Only in America [ afbeelding ]
Mwah, denk eerder Fable 2quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tieten met ijsklontjesGodverdomme ik heb het weer gemist hoor!
En Admiraal is op de vlucht denk ik, die vuile soa verspreider?
Sinds het presidentiële ijsklontjes incident van volgens mij '64 is het bergafwaarts gegaan iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Only in America [ afbeelding ]
Dat is wel vet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
50ste verjaardagen!!!![]()
![]()
Moet je een aankleedbare opblaaspop hebben?heb er nog een in de kast liggen
Je mist nogal eens wat jijquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tieten met ijsklontjesGodverdomme ik heb het weer gemist hoor!
En Admiraal is op de vlucht denk ik, die vuile soa verspreider?
ONZ meets hoor je gewoon niet te missen, dat blijkt maar weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Je mist nogal eens wat jij
En idd, Admiraal is "laminaat" leggen..
Vette germdisease!
Hoe kom je dan in de komerslijst!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef yvonne het volgende:
Snakey en Yvonne melden
Ik heb me heul niet opgegeven en ik was sowieso aan het werk
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vond het wel balen dat je er niet was, wilde je weleens zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |