Heb jij Duitse freunden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef KirkLazarus het volgende:
Krijg een smsjes van een Roda-supporter:
"Wat een ajax-publiek zeg... eindhoven faalhazen!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen is hij 4 keer zo goed. 4 miljoen maal 4 = 16 miljoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze er een voor 16.5 gekocht...
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Dit lijkt de Jupiler League wel.
Hoeveel goals dan al dit seizoen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen is hij 4 keer zo goed. 4 miljoen maal 4 = 16 miljoen.
Slotje.
Idd...Ik zag bij die foute paas al dat ze gingen scorenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef ARR-I het volgende:
Hoe bedoel je ik geef een doelpunt weg zeg jezus...
MACH VIEL SCHWALBES ZUR RECKEN ZEITquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef denthemen het volgende:
VOLHALTEN!! Of hoe zeg je dat op zijn Duits?
Aber naturlichquote:
Neinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De Roda en Duitsland-connectie wordt nu wel wat lame, jongens. Tijd voor nieuwe grappen?
Jij hebt zeker voor Spaans gekozen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
MACH VIEL SCHWALBES ZUR RECKEN ZEIT
ofzo
Tegen Feyenoord is het een stuk lastiger inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op zeg Roda, je speelt maar tegen PSV
Hoef geen taalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker voor Spaans gekozen?
ALSO! GEHST DU MIT NACH DEM BIERSTUBE?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
MACH VIEL SCHWALBES ZUR RECKEN ZEIT
ofzo
Dwaas. Hij heeft amper kunnen spelen vanwege zijn liesblessure (die hem 8 weken buitenspel houdt en nog steeds).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoeveel goals dan al dit seizoen?
3-2
Belachelijk ik zit aan Spaans vastquote:
Eerdere ervaringen met een 2-3 achterstandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef denthemen het volgende:
Waarom loopt Koevermans erbij alsof het al afgelopen is?
Ja, bitte das ist ein supertoll idee!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
ALSO! GEHST DU MIT NACH DEM BIERSTUBE?
Tip; maak er het beste van, spaans leren is tof hoor als je er wat van maakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Belachelijk ik zit aan Spaans vast
Overigens vorig jaar gegeven door een voormalig miss Costa Rica![]()
![]()
DANN GEHEN WIR WIEDER SPASS MACHEN JA!!!!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, bitte das ist ein supertoll idee!
Het is wel leuk, maar érg moeilijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tip; maak er het beste van, spaans leren is tof hoor als je er wat van maakt.
failquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[img]http://partners.sympatico.msn.ca/content/feeds/videos/purevideo/entertainment_sv_20071206_Angry_German_Kid.jpg[img]
"NEIN! NEIN!! Zwei - drei!!!"
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[img]http://www.maniacworld.com/angry-german-kid-with-subtitles.jpg[img]
"NEIN! NEIN!! Zwei - drei!!!"
Mit viel schöne mädchen? Oder mit viele juden im ein sportsbar im hamburg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
DANN GEHEN WIR WIEDER SPASS MACHEN JA!!!!!!
Er was wel degelijk contactquote:
Nja, als jij hem zoveel geld waard vindt. Hij moet zich ook nog bewijzen hoor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dwaas. Hij heeft amper kunnen spelen vanwege zijn liesblessure (die hem 8 weken buitenspel houdt en nog steeds).
Klopt, maar is ook echt iets waar je thuis ook interesse in moet tonen.. ik leer woordjes, kijk spaanse films, lees wat websites in het spaans etc...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar érg moeilijk
Praat eens gewoon West-Friesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mit viel schöne mädchen? Oder mit viele juden im ein sportsbar im hamburg?
Daar zit ik geen seconde over in. Miralem is een balvirtuoos. De opvolger van Suarez hebben we alvast in huis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nja, als jij hem zoveel geld waard vindt. Hij moet zich ook nog bewijzen hoor...
Gehst du mit dem zug nach Hamburg dann bleib ich hir und dann sind all die mädchen für mir allein!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mit viel schöne mädchen? Oder mit viele juden im ein sportsbar im hamburg?
Wao is dâ veur un ongien don?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Praat eens gewoon West-Fries![]()
Wij hadden vanavond een optocht met tractoren door het dorp
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:30 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
STOP DIE VERDAMMTE SPIEL !!!!
QFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Emimich het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen dit seizoen!
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat nog 3-3 worden
Inderdaad, snap niet waarom ze niet eerst Groningen vertonen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef toma het volgende:
lol, de samenvatting is al begonnen op de NOS.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef toma het volgende:
lol, de samenvatting is al begonnen op de NOS.
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
Simons, die zou ik wel graag bij Ajax zien
GERN GESEHEN.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
COME ON RODA, COME ON RODA!
DANKE, BITTE
Nah, bedoel meer een speler als hij. Een bikkel, iemand die die snotapen wel even weet te vertellen hoe het moetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft zeg, die teringhond mag lekker daar blijben
OK, ben ik het mee eens, maar niet deze gast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nah, bedoel meer een speler als hij. Een bikkel, iemand die die snotapen wel even weet te vertellen hoe het moet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:37 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DANKE BITTE!!!
of fluitconcert, same thingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo te horen wil psv publiek dat ze verliezen
ik verwacht gejuich bij affluiten
En nog steeds boven Ajaxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Devrim_ het volgende:
AFGELOPUHHHHH
PSV verloren
Feyenoord 16e![]()
Geniet er nog maar een nachtje vanquote:
En het kan alleen nog maar leuker wordenquote:
Dat dus, zou wel een mooie inhaalslag zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef toma het volgende:
Eerst morgen zelf maar eens winnen. Dan juich ik pas.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wordt nog spannend tussen Feyenoord en PSV dit jaar
kan zomaar gebeurenquote:
Ben je nu opeens NEC supporter?quote:
Tuurlijk, hij wil daar weg joh (en terechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef ARR-I het volgende:
Wat was Affelay daar vrolijk aan het doen zeg!
Wel knap idd, 4 punten tegen Heerenveen en PSV halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
HET KOOPMAN EFFECT!!!!!!!!! DANKE BITTE!!!
Even de nederlaag wat verder erin wringen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:47 schreef Roi het volgende:
Enshirts wisselen bij competitiewedstrijden
Stel dat Vitesse morgen wint en Feyenoord verliest.....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef J.Herrer het volgende:
Maar het mooiste van deze avond is toch wel de 16e plek
Ga even snel je mond spoelen aubquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
Simons, die zou ik wel graag bij Ajax zien
Dan leg ik een krat Jupiler voor de ingang van de Kuipquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Stel dat Vitesse morgen wint en Feyenoord verliest.....
quote:
Ja dat zei ik ook al. Nu is het tijd om eens te profiteren van een misstap van PSV, echt te vaak laat Ajax zelf punten liggen als PSV het doet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk dat psv verliest en leuk al die blije Ajacieden, maar dit is pas leuk als we zelf weten te winnen.
Dus ik lach (eventueel) na morgen pas... Want het zou erg typisch zijn als Ajax nu punten laat liggen.
Evengoed wel lekker dit.
Idd ik wacht ook nog wel even met juichen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Nu is het tijd om eens te profiteren van een misstap van PSV, echt te vaak laat Ajax zelf punten liggen als PSV het doet.
Als ze nog iets willen dit seizoen moet Ajax morgen winnen, hoe dan ook. De "kleine" met echt alle respect, clubjes, zakken echt nog wel weg, maar PSV en AZ moet je bijhouden.
Welnee Vitesse moet winnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:58 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag moet Twente de punten ook weer pakken in een uitwedstrijd
Nee hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef venomsnake het volgende:
3 leuke wedstrijen om half 3.. Ik kan geen keus maken.![]()
Dat wordt zappen geblazeen.
Jezus, PSV nu al meer verloren als in dat gehele seizoen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk wel een beetje met weemoed terug naar 2002/2003. De laatste keer dat we de top 3 strijdend om de titel en de rest op grote achterstand volgend zagen. Zoals het hoort
. Overigens had Feyenoord 80 punten, normaal gesproken word je daarmee kampioen volgens mij
.
Ik denk liever niet terug aan dat seizoen. Qua voetbal zo'n beetje het beste voetbaljaar van Ajax in de laatste 10 jaar maar dan op een punt na geen kampioen worden. Europees gezien wél een mooi seizoen thoughquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk wel een beetje met weemoed terug naar 2002/2003. De laatste keer dat we de top 3 strijdend om de titel en de rest op grote achterstand volgend zagen. Zoals het hoort
. Overigens had Feyenoord 80 punten, normaal gesproken word je daarmee kampioen volgens mij
.
Ik niet. Van mij mogen ze dat voorgoed houden, die top drie, veel spannender zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef Merkie het volgende:
.
Feijenoord begint om 16.30quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef Shoombak het volgende:
Euh Eredivisielive heeft zich in de tijd vergist ofzo? Volgens de gids begint Feyenoord om 12.30, maar er is nog niets begonnen
Das wel zooi, die had om 17:00 moeten beginnen.quote:
ja ik dacht dat het om 13.00 zou beginnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Das wel zooi, die had om 17:00 moeten beginnen.
bedankt voor deze inhoudelijke reacties...quote:
Willempie zou de pers toch zelf gaan (moeten) doen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij gaat ook de pers doen, die gast is echt
Lame het is helemaal geen 14.30quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:30 schreef shroomer het volgende:
hm ik kan geen sopcast vinden..
(ben bij m'n ouders en die hebben geen eredivisielive)
Willem is ziek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Willempie zou de pers toch zelf gaan (moeten) doen?
Jammer, ik zou volgende week toch graag Silva tegen Elia zien.quote:
Ah, hij heeft zijn griepprik net gehad?quote:
Ze sparen hem vast. Hij moet de hele week dvd's kijken, Elia denken enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jammer, ik zou volgende week toch graag Silva tegen Elia zien.
Hehehe. 'Het is soms net een attractie'....quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze sparen hem vast. Hij moet de hele week dvd's kijken, Elia denken enzo.
Hij doet alsof, hij heeft gewoon schijthekel aan t koude weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, hij heeft zijn griepprik net gehad?
Beter!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef Dos37 het volgende:
Arnoutovic in de basis voor Twente in plaats van Denneboom
De rest
K - Sander Boschker
V - Ronnie Stam
V - Robbie Wielaert
V - Douglas
V - Jeroen Heubach
M - Wout Brama
M - Youssouf Hersi
M - Cheikh Tioté
A - Marko Arnautovic
A - Blaise Nkufo
A - Eljero Elia
NEC dus winnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
Voor wat betreft Ajax-NEC: dat de beste mogen winnen en anders Ajax
De eigenaar van die adelaar vindt dat waarschijnlijk wat minder grappig. Een oog zat helemaal dichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Die adelaar wordt met de week groter in Arnhem.. Wat een beest
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eigenaar van die adelaar vindt dat waarschijnlijk wat minder grappig. Een oog zat helemaal dicht.
Je begrijpend lezen vaardigheden zijn al net zo ontwikkeld als je voetbalverstandquote:
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..quote:
zoquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig tot voor kort.
Vandaar dat Bassie het had over mooiweervoetballers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..
Leve de mooi weer voetballersquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zijn bang voor drupjes regen he..
Zeg jij met je kop vol zaagselquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je begrijpend lezen vaardigheden zijn al net zo ontwikkeld als je voetbalverstand
Nadat je tegen clubs als Groningen en Aston villa heb gespeeld valt een wedstrijd tegen NEC natuurlijk tegen!quote:
Nu? Randstadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
File op weg naar de Arena hoor ik net.
Nee, maar was er wel al gezegd dat er file was in de buurt van de ArenA?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Was er al gezegd dat de ArenA zo leeg is?
ik had ook gelezen dat er juist heel veel mensen zouden komen. Maarja wat wil je ook als de mooist voetballende ploeg van Nederland bij je op bezoek komtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef numero_uno het volgende:
Hoor net dat er lange files richting de amsterdamse glasbak staan
Nee niet dat ik weet. Is dat zo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar was er wel al gezegd dat er file was in de buurt van de ArenA?
Ik ook. Niet dat ik anders gegaan was vandaag...quote:
Die gaat in het schoen-opeet topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Devrim_ het volgende:
Als Ajax vandaag verliest eet ik Van Basten op![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik het GODVERGETEN irritant vind dat die kut9)**#U$(camera zo gaar hangt bij de corners!?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |