Ben je nu opeens NEC supporter?quote:
Tuurlijk, hij wil daar weg joh (en terechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef ARR-I het volgende:
Wat was Affelay daar vrolijk aan het doen zeg!
Wel knap idd, 4 punten tegen Heerenveen en PSV halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
HET KOOPMAN EFFECT!!!!!!!!! DANKE BITTE!!!
Even de nederlaag wat verder erin wringen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:47 schreef Roi het volgende:
Enshirts wisselen bij competitiewedstrijden
Stel dat Vitesse morgen wint en Feyenoord verliest.....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef J.Herrer het volgende:
Maar het mooiste van deze avond is toch wel de 16e plek
Ga even snel je mond spoelen aubquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
Simons, die zou ik wel graag bij Ajax zien
Dan leg ik een krat Jupiler voor de ingang van de Kuipquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Stel dat Vitesse morgen wint en Feyenoord verliest.....
quote:
Ja dat zei ik ook al. Nu is het tijd om eens te profiteren van een misstap van PSV, echt te vaak laat Ajax zelf punten liggen als PSV het doet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk dat psv verliest en leuk al die blije Ajacieden, maar dit is pas leuk als we zelf weten te winnen.
Dus ik lach (eventueel) na morgen pas... Want het zou erg typisch zijn als Ajax nu punten laat liggen.
Evengoed wel lekker dit.
Idd ik wacht ook nog wel even met juichen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Nu is het tijd om eens te profiteren van een misstap van PSV, echt te vaak laat Ajax zelf punten liggen als PSV het doet.
Als ze nog iets willen dit seizoen moet Ajax morgen winnen, hoe dan ook. De "kleine" met echt alle respect, clubjes, zakken echt nog wel weg, maar PSV en AZ moet je bijhouden.
Welnee Vitesse moet winnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:58 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag moet Twente de punten ook weer pakken in een uitwedstrijd
Nee hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef venomsnake het volgende:
3 leuke wedstrijen om half 3.. Ik kan geen keus maken.![]()
Dat wordt zappen geblazeen.
Jezus, PSV nu al meer verloren als in dat gehele seizoen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk wel een beetje met weemoed terug naar 2002/2003. De laatste keer dat we de top 3 strijdend om de titel en de rest op grote achterstand volgend zagen. Zoals het hoort
. Overigens had Feyenoord 80 punten, normaal gesproken word je daarmee kampioen volgens mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |