dat is wel met meer dingen, als jij n keertje gaat shoppen kan je ook wel n maand voor eten denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef LastRequest het volgende:
Man CP.. geen commentaar ofzo want je moet echt helemaal zelf weten waar je geld naar toe gaat, maar ik kan volgens mij 3 maanden eten van het bedrag dat jij in een maand uitgeeft aan je motor
Ik doelde met die quote dan ook op swarmi. Van jou wist ik wel dat je het door hadquote:
oh de mac ?!?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je naar dukenburg mac rijdendat ligt centraal voor de hamburgermeet
(teminste voor mij en mikkie
)
Weet je hoe lang ik al geen geld heb uitgegeven aan shoppenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is wel met meer dingen, als jij n keertje gaat shoppen kan je ook wel n maand voor eten denk ik
ik moest ook weer ff omschakelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, met dit tempo halen we op 1 avond Groningen in
werk jij eigelijk ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik al geen geld heb uitgegeven aan shoppen
Daar heb ik geen geld voor hoor.. volgens mij was de laatste keer van de zomer op Cyprus.
De mac is kut. Daar kun je voor tien euro bunkeren en nog met honger naar huis gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh de mac ?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik geen problemen mee.
Rot gewoon op! Als je toen iets te klagen had, had je dat gewoon recht in het gezicht moeten zeggen. Maar ik snap nu wel dat je ons de laatste tijd steeds hebt laten zitten, als je zo over ons lult...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alsof jij lekker sociaal bezig was gister
ja oke, daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De mac is kut. Daar kun je voor tien euro bunkeren en nog met honger naar huis gaan.
Voel ik een rel? (ik ben zowaar aanwezigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Rot gewoon op! Als je toen iets te klagen had, had je dat gewoon recht in het gezicht moeten zeggen. Maar ik snap nu wel dat je ons de laatste tijd steeds hebt laten zitten, als je zo over ons lult...
verzekering wegenbelasting 20 euro in de maand. en deze maand 80 euro aan benzine. Maar vooral toen ik nog vakantie had had ik best wel eens 200 euro aan benzine in de maandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef LastRequest het volgende:
Man CP.. geen commentaar ofzo want je moet echt helemaal zelf weten waar je geld naar toe gaat, maar ik kan volgens mij 3 maanden eten van het bedrag dat jij in een maand uitgeeft aan je motor
heb je een buikje ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh de mac ?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, heb iets heeel flexibels nodig qua uren en spontaan werken, anders kan het gewoon niet ivm school. Misschien dan maar bellen voor DSB bankquote:
Wat jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Rel? Neu. Dit hebben die twee al lang via msn bedacht.
moet je zelf s kappen met al die onzin afspraken altijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Rot gewoon op! Als je toen iets te klagen had, had je dat gewoon recht in het gezicht moeten zeggen. Maar ik snap nu wel dat je ons de laatste tijd steeds hebt laten zitten, als je zo over ons lult...
hoelaat ben je drquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oh de mac ?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dadelijk ook nog vragen wat d'r cupmaat is of wacht je daar mee tot de meet?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je dadelijk ook nog vragen wat d'r cupmaat is of wacht je daar mee tot de meet?
gewoon, net zoals die poppetje die je vroeger tekende.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe is je bovenlijf dan met je benen verbonden![]()
GMTAquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je dadelijk ook nog vragen wat d'r cupmaat is of wacht je daar mee tot de meet?
Fielewapsiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je je fielewapsie al in je hand of hoe zit het
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe is je bovenlijf dan met je benen verbonden![]()
ja oke, dat mag ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]mac is niet meer mijn ding, ben er tegenwoordig meer van om dan voor 6 euro een durum shoarma te kopen, volgens mij een stuk gezonder, iig lekkerder en zit langer dan 10 min vol
en kan nog een avond nagenieten door knoflookboeren
![]()
ik kan maar 1 manier bedenken ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
mental note voor de meetaan yashi vragen hoe ze fielewapsie uitspreekt
Fielewapsie, oh mijn godquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, tis niet het meest erotische dat ik een meid graag uit zou horen sprekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
mental note voor de meetaan yashi vragen hoe ze fielewapsie uitspreekt
Na zorgvuldig onderzoek ben ik eruit dat SiETSKE er ongeveer uit ziet:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:17 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
gewoon, net zoals die poppetje die je vroeger tekende.
ik heb alleen een hoofd, 2 armen en 2 benen, meer niet.
die weet ik !!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef SiETSKE. het volgende:
wth betekent GMTA?
en daarvoor heb je een hele opleiding gedaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Na zorgvuldig onderzoek ben ik eruit dat SiETSKE er ongeveer uit ziet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |