quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Oh dan denk ik dat wij die ook gaan kijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Samzz het volgende:
Over een uur komt Anger Management erop! Jack Nicholson
Op wie sop je harder: Nicholson of Connery?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dan denk ik dat wij die ook gaan kijken.![]()
Ik heb een zwak voor die ouwe.
wat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:28 schreef Rikketik het volgende:
Zit een foutje in de Wiki zo te zien. Even verbeteren.
kloptquote:
Haha, oké! Met wie ga je? Vriendinneke of broertje of wessel enzo? of andere vrienden die ik niet ken?:Pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dan denk ik dat wij die ook gaan kijken.![]()
Ik heb een zwak voor die ouwe.
Avatars van Sam en Skippy waren pleite, doordat ik gerommeld had met de codes. Hij moet het nu weer doen though.quote:
maar is die nooit weg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht trouwens dat mn huisgenoot familie is van Karim El Ahmadi, maar zijn achternaam is zonder El
Connery.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op wie sop je harder: Nicholson of Connery?
zienquote:
foeiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Avatars van Sam en Skippy waren pleite, doordat ik gerommeld had met de codes. Hij moet het nu weer doen though.
Ik weet nog niet precies op welke tijdstippen hij normaal thuis is, moet ik allemaal nog ontdekkenquote:
dan moet je het maar een keer zeggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies op welke tijdstippen hij normaal thuis is, moet ik allemaal nog ontdekken
*ding!* Bitchfiiiiiiight!quote:
ook zienquote:
ROUND ONEquote:
Ik heb het net getest en nu doen ze het allemaal weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb het net getest en nu doen ze het allemaal weer.
dat komt omdat ze achter mekaar staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
hoi Femkequote:
vanuit ons is De Hoeve (discotheek waar we heen gaan) ongeveer 1,5 uur rijden en dat is met 15 minuten eetpauze bij Vundelaar langs de A1quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groesbeek, daar woont een vriendin van mijNog wel een eindje tuffen, is onder Nijmegen nog.
met Wessel en de restquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, oké! Met wie ga je? Vriendinneke of broertje of wessel enzo? of andere vrienden die ik niet ken?:P
ik zal even kijken wanneer ik een gaatje in mijn agenda hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
welke wessel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanuit ons is De Hoeve (discotheek waar we heen gaan) ongeveer 1,5 uur rijden en dat is met 15 minuten eetpauze bij Vundelaar langs de A1
[..]
met Wessel en de restmaar waar ken jij wessel van dan?
Haha, ik ken jou en opzich ken je mij ook wel! Denk maar eens goed na: Femkequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanuit ons is De Hoeve (discotheek waar we heen gaan) ongeveer 1,5 uur rijden en dat is met 15 minuten eetpauze bij Vundelaar langs de A1
[..]
met Wessel en de restmaar waar ken jij wessel van dan?
zou ik jou kennen dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik ken jou en opzich ken je mij ook wel! Denk maar eens goed na: Femke
ik ben er nog nooit geweestquote:
Nee, remco kent me wel.quote:
die foto van jou hyves komt me idd niet bekend voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, remco kent me wel.
Ik heb ooit, toen ik nog wat kleiner was, anderhalve week wat met zn broertje gehad. En ik heb wat met een vriend van em gehad, die wessel!
mastodonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:53 schreef Rikketik het volgende:
Die Genius optie van iTunes is tof.Ik laat hem los op Mastodon en ik krijg meteen een lijst met soortgelijke muziek uit mijn speellijst.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |