quote:Met Lotus Speculoos-pasta is er een nieuw smeeralternatief voor choco en pindakaas op de boterham. Lekker en smeuig maar wel calorierijker dan choco of gewoon speculoos tussen je brood. Duurder dan Nutella en Calvé. Goedkoper dan de original Lotus in vaste vorm.
Dat laatste. Klinkt goed he?! Smaakt naar diarreequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef Gkhn het volgende:
pindapasta?
chocoladekaas?
of gewoon een goedje met speculaas smaak dat je op je brood kan smeren?
Speculoospasta, broodbeleg uit tv programma De Bedenkersquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de naam niet zo goed gekozen. Loos???
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:02 schreef BdR het volgende:
Trouwens, de bekende Bastonge koekjes dat is in feite ook speculoos. Die smaak dus, maar dan in pastavorm..
[ afbeelding ]
Absoluut, maar die Speculoos is goor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:34 schreef Herald het volgende:
speculaas op brood is best lekker anders
Daar zijn er heel veel van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Morrigan het volgende:
Dat wil ik nog steeds een keer proberen.Zijn er mensen die het wel lekker vinden?
jep, ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Morrigan het volgende:
Dat wil ik nog steeds een keer proberen.Zijn er mensen die het wel lekker vinden?
Ja, mijn ouders hadden het meegenomen uit Twente, was zo op. Prima te eten, m'n broertje heeft me overgehaald om het op m'n boterham te doen. Geen spijt van gehadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Morrigan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |