Ja dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef dndiek het volgende:
Zelfde 11 graag als tegen Marseille
quote:PSV moet het vanavond tegen Roda JC stellen zonder Ibrahim Afellay. De spelmaker stond op het wedstrijdformulier in het basiselftal van Huub Stevens, maar raakte op het laatste moment geblesseerd.
Zijn plek wordt ingenomen door Nordin Amrabat, die net als tegen Olympique Marseille in eerste instantie op de bank moest plaatsnemen. Stevens doet afgezien van Afellay een beroep op de overige tien spelers die afgelopen woensdag in de Champions League in actie kwamen.
tot nu toe is het de Nac mentaliteitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Marseille mentaliteit: 3-0
Nac mentaliteit: 0-3
mja dat idee had ik al weer.. onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
tot nu toe is het de Nac mentaliteit
En toen werd hij wakkerquote:
Die onder Aad de Mos was ook niet om over naar huis te schrijven. Ach, laten we die jongens nou niet nu al allemaal afschrijven, maar het is duidelijk minder dan de laatste jaren...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
Zou dit nou het slechtste PSV van de afgelopen 20 jaar?
Die van 98/99 had tenminste Nilis+Ruud.
Eric Addo dan maar erinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:49 schreef Pritt het volgende:
Maza liet zich weer een compleet verrassen bij de 1-3.
Vorige week ook al bij de 2-0, die jongen is duidelijk niet geschikt.
Ach het past bij hunquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En jij noemde net iemand simpel eerder op de avond?
Ik denk niet dat jij recht van spreken hebt.. Ik neem aan dat jij wel snapt waaromquote:
?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij recht van spreken hebt.. Ik neem aan dat jij wel snapt waarom
Bij de ingooi trok hij met zijn been, en greep naar zijn lies. Dus vermoedelijk een liesblessure.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat was er met Amrabat dat ie er af moest? Begrijp dat ie geblesseerd was, maar enig idee waaraan?
Hij is naast Affelay de enige die nog voor gevaar kon zorgen soms, zou een flinke aderlating zijn als ie een paar weken weg is.
Geblesseerd. Marokkanen hebben geen goed onderstel. Dat maakt hen heel fragiel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Amrabat geblesseerd of gepasseerd?²
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geblesseerd. Marokkanen hebben geen goed onderstel. Dat maakt hen heel fragiel!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.
Vandaar dat ze juist bij Roda wel luisteren dat er hard gewerkt moet worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij krijgt Huub er geen vat op, die is Duitsers gewend.
Limburgers zijn dan ook halve Duitsersquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ze juist bij Roda wel luisteren dat er hard gewerkt moet worden.
Soms is een beslissing in je voordeel, en soms in je nadeel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Was het nou een buitenspel doelpunt ?
Hoho.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook halve Duitsers
Uhuh bij Ajax gaat het namelijk wel ge-wel-dig!!11quote:
Jankerd. Volgens mij is het algemeen bekend dat als neven en nichten kinderen gaan produceren dat wel gevolgen heeft voor de fysieke gesteldheid van het kind.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.
Gepasseerd, maar stond toch in de basis omdat Ibi geblesseerd bleek....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Amrabat geblesseerd of gepasseerd?²
quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:06 schreef psv-gomes het volgende:
ach het komt wel goed.....
het gaat om het eind resultaat....
ze worden toch weer kampioen
Ik vraag me dat af. PSV maakt totaal geen indruk en ze hebben tot nu toe een redelijk eenvoudig programma achter de rug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:06 schreef psv-gomes het volgende:
ach het komt wel goed.....
het gaat om het eind resultaat....
ze worden toch weer kampioen
Affelay is een Gerard Cox-kloon.quote:
Hee, ik zit ook in vak ZZ. Zitten altijd wel een paar uit supporters daarquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:26 schreef ganzenherder het volgende:
Godverdegodver, vak ZZ is schijnbaar nog steeds een gemengd vak zonder dat ze het ergens vermelden![]()
Zaten we daar tussen de feestvierende roda supporters naar zon drama pot te kijken, en een zon roda oudje heeft letterlijk de hele wedstrijd opgenomen met zijn aldi-cammetje![]()
![]()
drama-avond dus
Oja weet iemand wat er steeds aan de hand was rond de oost-tribune?
De winter banden zijn zoek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:38 schreef Longmen het volgende:
Staat de kampioenskar al klaar?
dat zeg ik dan ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhuh bij Ajax gaat het namelijk wel ge-wel-dig!!11
Wat ik kon zien was dat het bier rijkelijk de verkeerde kant op vloeide.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:26 schreef ganzenherder het volgende:
Godverdegodver, vak ZZ is schijnbaar nog steeds een gemengd vak zonder dat ze het ergens vermelden![]()
Zaten we daar tussen de feestvierende roda supporters naar zon drama pot te kijken, en een zon roda oudje heeft letterlijk de hele wedstrijd opgenomen met zijn aldi-cammetje![]()
![]()
drama-avond dus
Oja weet iemand wat er steeds aan de hand was rond de oost-tribune?
Goede instellingquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:53 schreef Dylan Dog het volgende:
2007-2008:
Utrecht-PSV 3-1
PSV-VVV 3-1
PSV-Sparta 3-1
NAC-PSV 1-1
AZ-PSV 0-2
PSV-Roda JC 2-4
PSV-De Graafschap 4-1
Punten: 13
Doelsaldo: 16-11
2008-2009:
Utrecht-PSV 1-5
PSV-Volendam 1-0
PSV-Sparta 1-0
NAC-PSV 2-1
AZ-PSV 1-0
PSV-Roda JC 2-3
PSV-De Graafschap 3-0
Punten: 12
Doelsaldo: 13-7
Niks aan de hand dus
mja maar we hebben woensdag kunnen zien, dat ze er dan wel kunnen staan.. en Roda thuis is al vaker problematisch geweest.. dus ik maak me er nog niet zo heel erg druk om.. alhoewel de resultaten wel snel mogen komen.. anders wordt het alsnog problematisch..quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:12 schreef navigator het volgende:
Ik verwacht dat psv rond de winterstop al op een aardige achterstand staat. Tot nu toe redelijk makkelijk programma gehad maar de ware wedstrijden komen nog.
fijn dat je m'n opmerking moet uitleggen voordat iedereen em snaptquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook halve Duitsers
De meeste voetballers van PSV zijn gewoon middelmaat. Als dan de vorm er niet is kunnen we van iedereen verliezen, er is gewoon te weinig ingekocht op kwaliteitquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
Naar Reker moeten we weer kijken wanneer de transferwindow opent.
Je gaat me niet vertellen dat Roda JC gisteren betere voetballers op het veld had staan dan PSV (en dan met name het verschil in spel in de eerste helft), dus wat dat betreft mogen Stevens en de spelers het eens managen.
Alhoewel ik toch regelmatig het idee heb dat PSV slechts 1 constante goede voetballer heeft.
Feitje op vi.nl:quote:
Als die club van jou nou ook nog eens de rest van het seizoen een beetje goed zou voetballen zou ik het niet zo erg vinden. Maar nee hoor, ze spelen 2 goede wedstrijden tegen PSV en de rest van het seizoen is het weer helemaal nietsquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Feitje op vi.nl:
De meeste punten in de laatste zes uitduels tegen PSV
Club Punten
Roda JC 12
AZ 8
Feyenoord 7
Ajax 5
Heracles Almelo 3
Angstgegner hè! Zo heeft Roda dat met RKC, gelukkig voetballen die 'n divisie lager
Tja, daar ben ik zelf ook niet zo gelukkig mee. Het was wel weer te voorspellen, typisch Roda. Baggerwedstrijden tegen de mindere teams en uitblinken tegen de toppers. Het gaat wennen met de jaren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als die club van jou nou ook nog eens de rest van het seizoen een beetje goed zou voetballen zou ik het niet zo erg vinden. Maar nee hoor, ze spelen 2 goede wedstrijden tegen PSV en de rest van het seizoen is het weer helemaal niets
Tsjah niemand bij PSV die dit wil zien. Doodzonde dat die man nog aan macht is. Samen met het RVC is het 1 grote baggerzooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het werd gisteren maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe slecht de selectie eigenlijk wel niet is en hoe hard het aankoopbeleid faalt.
Als je eens objectief naar het spel, het programma en de resultaten kijkt tot nu toe en je trekt die lijn door eindigen we dus ergens onderaan in de middenmoot. Alarmerend! Kijken hoe Reker dit gaat managen
Dat heb je met midweekse speelrondenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:37 schreef WooZ het volgende:
ik kom er net achter dat ze dinsdag al weer moeten spelen
Incidenteel kan er 'aardig' gevoetbald worden, niet meer en niet minder. Deze groep mist gewoon de kwaliteit om na een zware wedstrijd de volgende wedstrijd puur op verschil in kwaliteit te winnen. Hadden we midweeks geen CL gespeeld zou het er vast anders uitgezien hebben afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Danko en Balasz toonde inzet, leuk hoe Balasz ook het publiek probeert op te zwepen.
Ik vertrouw er nog steeds op, vooral kijkend naar de wedstrijd van woensdag. Ze kunnen het wel!
Ik ben ook niet onder de indruk van dit team, maar ook niet van de rest. Zolang dat het geval is kunnen we nog best kampioen worden. Groningen, AZ en NAC krijgen echt nog wel een dip.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Incidenteel kan er 'aardig' gevoetbald worden, niet meer en niet minder. Deze groep mist gewoon de kwaliteit om na een zware wedstrijd de volgende wedstrijd puur op verschil in kwaliteit te winnen. Hadden we midweeks geen CL gespeeld zou het er vast anders uitgezien hebben afgelopen zaterdag.
Vertrouwen in het kampioenschap is bij mij echt heel ver weg, ik zie ons eerder vechten voor een plekje in de UEFA cup...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef WooZ het volgende:
mn salcido met z'n stifjes en lepelballen de hele tijd.
inderdaag, kwalitatief doet onze selectie echt niet onder voor Groningen, AZ, NAC, FC Twente, Heerenveen en Ajax.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk van dit team, maar ook niet van de rest. Zolang dat het geval is kunnen we nog best kampioen worden. Groningen, AZ en NAC krijgen echt nog wel een dip.
Ja, het is wel leuk, alleen vaak nogal nutteloos...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik altijd juist wel van genieten
Sorry maar zo'n beetje al onze aanvallende kracht van betekenis ligt bij één speler. Dan houdt het snel op... Als we de schade tot de winterstop beperkt kunnen houden en dan er zo'n 30 miljoen tegenaan gooien kan het misschien nog. Maar beide zaken lijken weinig realistischquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:25 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
inderdaag, kwalitatief doet onze selectie echt niet onder voor Groningen, AZ, NAC, FC Twente, Heerenveen en Ajax.
We steken er alleen ook niet meer echt bovenuit, waardoor een kampioenschap erg lastig gaat worden maar zeker niet onmogelijk.
Nooit van gehoord..quote:PSV legt contact met Colombiaanse spits Rodallega
27/10/2008 21:30
EXCLUSIEF - In de zoektocht naar een spits heeft PSV het zoekgebied uitgebreid naar Mexico. Daar werd de Colombiaanse international Hugo Rodallega (23) bekeken. De Eindhovenaren hebben contact gelegd met zijn zaakwaarnemer Humberto Quiceno Hernandez.
Rodallega staat onder contract bij de Necaxa. In 34 competitiewedstrijden scoorde Rodallega dertien keer. Hij heeft voor zijn leeftijd al behoorlijk wat clubs versleten. Eerder kwam hij uit voor de Mexicaanse clubs Monterrey en Atlas. Zijn loopbaan begon in Colombia bij Deportes Quindio en later Deportivo Cali. De aanvaller maakte zeven doelpunten in twintig interlands.
Oh, best zuur voor Gomes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef Ruudt het volgende:
Oja en Redknapp heeft aangegeven dat Gomes kan vertrekken, hij was zeer ontevreden over hem.
In een eerder bericht over die speler:quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef neilpad het volgende:
Ze zitten ook achter een Braziliaan aan, las ik op voetbalprimeur.
http://www.voetbalprimeur(...)iaans_toptalent.html
quote:Grêmio heeft in het contract van de Braziliaan een clausule opgenomen waardoor hij alleen bij een bod van twintig miljoen euro weg mag.
Die komt dus niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
In een eerder bericht over die speler:
[..]
Hoera, weer een soort Robert als ik die cijfers lees. Die gaat het seizoen vast en zeker reddenquote:
Hebben we dat geld voor Robert eigenlijk nog gehad. Want Betis wou toch niet betalen en PSV zou er een juridische zaak van maken oid. ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoera, weer een soort Robert als ik die cijfers lees. Die gaat het seizoen vast en zeker redden![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef neilpad het volgende:
Ze zitten ook achter een Braziliaan aan, las ik op voetbalprimeur.
http://www.voetbalprimeur(...)iaans_toptalent.html
Klinkt allemaal goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:48 schreef Ruudt het volgende:
En volgens sportweek gaat PSV proberen Bommeltje terug te halen.
Een Nederlandse club heeft zijn selectie nooit op peil.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Een club van de top-3 hoort imo. zijn selectie al op peil te hebben na de zomertransfers.
Ok, zal het even voor je verduidelijken. Een top-3 club hoort een selectie te hebben, waaraan men aan de eigen (nationale) ambities kan voldoen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Een Nederlandse club heeft zijn selectie nooit op peil.
Vennegoor schijnt ook hoog op het verlanglijstje te staanquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:48 schreef Ruudt het volgende:
we ruilen hem tegen Rekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vervroegd terug naar Brazilie dus...
Vennegoor was van uiterst belang voor het scorend vermogen van Farfan, als hij terugkomt kan hij dat ook zijn voor Lazovic misschien?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vennegoor schijnt ook hoog op het verlanglijstje te staan
Alex ook alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vennegoor schijnt ook hoog op het verlanglijstje te staan
quote:lanyiv Barda staat in de belangstelling van PSV en FC Twente. Dat zegt Dudo Dahan, de belangenbehartiger van de aanvaller van RC Genk, dinsdag in Het Nieuwsblad. Door SC Heerenveen zou de Israëliër een streep hebben gezet.
"PSV en Twente hebben zich gemeld maar het bedrag dat RC Genk vraagt is heel hoog", aldus Dahan. "Geïnteresseerde clubs moeten drie miljoen euro betalen. Dat is veel voor een speler die Genk gratis heeft gekregen." Celtic zou tevens interesse hebben, maar volgens Dahan is de Schotse belangstelling allerminst concreet.
Barda (26) kwam vorig jaar zomer over van Hapoel Tel Aviv en maakte in zijn eerste contractjaar gelijk zestien doelpunten. De elfvoudig international (twee treffers), die tot de zomer van 2010 onder contract staat, scoorde tot dusver dit seizoen drie keer.
Ook landgenoot Omer Golan (26, Lokeren) staat in de belangstelling van buitenlandse clubs. "Terwijl het voor Barda moeilijk wordt na Nieuwjaar te vertrekken, zou dat voor Golan wel moeten lukken", aldus Dahan. "Lokeren vraagt anderhalf miljoen euro. Er is interesse voor hem van Steaua Boekarest, maar ook uit Duitsland."
Als dat toch eens waar zou zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:48 schreef Ruudt het volgende:
Je zou bijna zeggen dat het niet veel slechter kan wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:35 schreef ruud.nl het volgende:
Na de winterstop 11 nieuwe namen in de basis.
misschien moet Stevens vanavond eens 433 gaan spelen ipv 451..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef Frenkel het volgende:
Vanavond Danko in de basis ipv Koevermans..
Waar haal je vandaan dat Lazo speelt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef Frenkel het volgende:
Dat is zijn wens natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Lazo speelt?
Staat in het Eindhovens dagblad vandaag..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Lazo speelt?
Best een goede keeper voor Tottenham dunkt me.quote:
PSV Netwerkquote:28/10/2008 - Stevens: misschien afstappen van doelstelling 20 meter naar voren te spelen
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat Huub Stevens weten erover te denken om af te stappen van zijn doelstelling om twintig meter naar voren te spelen. De huidige selectie heeft er nadrukkelijk problemen mee. "Ik heb vertrouwen in deze groep, maar misschien moeten we de wens om twintig meter verder naar voren te spelen laten schieten. Als het moet, dan moet dat."
lol, ik wou net zeggenquote:
Stevens heeft inderdaad een verkeerde inschatting gedaan. Al het lof voor hem dat hij dat gewoon toegeeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom het dan wel vooraf roepen (20 a 30 meter verder vooruit spelen)? Stevens wist 11 maanden geleden al dat hij hoofdcoach was en had logischerwijs een stem bij de nieuwe aankopen. Dan weet je toch wat voor selectie je hebt en zou je toch redelijk moeten kunnen inschatten wat er mogelijk is? Indirect geeft Stevens dan zijn eigen falen (verkeerde inschatting) toe.
Gelukkig doet hij er nu wel wat aan. Hopen dat dit het spel ten goede komt.quote:28/10/2008 - Stevens: eenheid van denken niet optimaal bij 20 meter naar voren te spelen
(Gepost door RvN)
BRON: Brabants Dagblad
In het Brabants Dagblad ging Huub Stevens iets dieper in over de reden waarom hij denkt misschien af te moeten stappen van het 20 meter naar voren te spelen, zoals hij nu als doelstelling heeft. De recente nederlagen hebben hem aan het denken gezet, zo laat hij weten. "We hebben als ploeg niet de stapjes gemaakt die we wilden maken. Misschien is het daarom goed in de huidige situatie een stapje terug te doen, óók in onze denkwijze." Stevens erkent dat de 'eenheid van denken' niet optimaal is. "De spelers pikken mijn bedoelingen langzamer op dan ik had verwacht, dat is zeker. De ondersteuning van ouderen naar jongeren toe is soms moeizaam. Om dat soort redenen wordt het spel wisselvallig."
Stevens zou eens proberen een vaste basis te krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef Frenkel het volgende:
Met deze spelers moet je gewoon in staat zijn om te winnen van Ado, in vorm of niet in vormquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Zonneveld, Addo............. help
een punt halen zou mooi zijn
De keeperquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef Suijk het volgende:
Zitten nou eigenlijk alle aankopen van deze zomer op de bank?
addo = held.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef sjimz het volgende:
Ow en ik zie nu dat Salcido ook op de bank zit
Maar of Addo nou een verbetering is.
Hij doet zeker niet onder voor 4 a 5 andere spelers in de basisopstelling. Ik noem een Zonneveld of een Culina.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja held of niet.
Geen PSV basismateriaal.
Dat zegt dus genoeg over de kwaliteit van PSV lijkt me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:26 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij doet zeker niet onder voor 4 a 5 andere spelers in de basisopstelling. Ik noem een Zonneveld of een Culina.
Die is goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef neilpad het volgende:
http://www.andromedanet.eu/tvtuner_channels.html
bedankt koef !!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef neilpad het volgende:
http://www.andromedanet.eu/tvtuner_channels.html
bedankt papaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:31 schreef RayMania het volgende:
Kijk eens; een heel topic om de wedstrijd te volgen.
Live eredivisieverslagen #45
Dat is Leo driessen toch? Die begint nog net niet te huilen als PSV scoort normaliter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef leolinedance het volgende:
Wat een held, die Addo![]()
![]()
![]()
Wat een commentator trouwensVolgens mij is hij vergeten dat de keeper van Ado 2 hele goede reddingen had. Hij heeft het alleen maar over die 2 kansen van Ado
Mendez wel geluk gehad. Buiten dat hij vaak kut speelt waren zijn overtredingen vandaag niet mis..
Komen nog een paar morgen in aktiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, PSV het meest verloren van de top 10?
Mooi zo meteen halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef neilpad het volgende:
Wat is onze linksback altijd slecht zeg. Zonneveld en Pieters!! zet dan Salcido daar neer...
Owja Farfan gescoord voor Schalke vanavond en die Toivonen heeft er twee ingelegd voor Malmo.
Word een beetje moe van die schoten over van Dszudszak...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond Pieters niet zo slecht hoor...
Dszudszak was prima.
Maar hij was dreigend, hield 2 man bezig en durfde weer acties te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Word een beetje moe van die schoten over van Dszudszak...
Ja dat welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hij was dreigend, hield 2 man bezig en durfde weer acties te maken.
Ik hoop toch dat je hier mee de overall prestatie bedoeld want ibi is de laatste paar wedstrijden hopeloos uit vorm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat welZeker in mijn top 3. (met ibi en marcellis)
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier mee de overall prestatie bedoeld want ibi is de laatste paar wedstrijden hopeloos uit vorm.
quote:
Ja die zit volgens mij meer te denken aan een transfer dan aan voetballen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hier mee de overall prestatie bedoeld want ibi is de laatste paar wedstrijden hopeloos uit vorm.
idd, wat aan aanname en koelbloedige afronding.. waarom een nieuwe spits als we Addo hebben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef WooZ het volgende:
Wat een goal van Addo, m'n avond kan niet meer stuk
Ik hoop ook dat psv zoals gisteren blijft spelen want dan gaan ze nog veel punten verspelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Laten we eerst maar naar de winterstop toe de wedstrijden gaan overleven. 0-2 winst op ADO is leuk. Maar niet meer dan dat. Hopen dat PSV dit vol kan houden komende weken.
Toen Meric er anders in kwam en Pieters dus vaker een directe tegenstander kreeg (Knopper trekt vaker naar binnen) toen was er daar ook een vrije doorgang op linksquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond Pieters niet zo slecht hoor...
Dszudszak was prima.
Is de nieuwe VI al uit?quote:'Ronald Koeman naaide niet alleen mij, maar ook Wouters'
28/10/2008 23:50
Tommie van der Leegte heeft in Breda zijn plezier hervonden dat hij afgelopen seizoen in zijn tweede periode bij PSV was verloren.
Mede door een chronische darmontsteking raakte Van der Leegte na zijn overstap een jaar geleden van VfL Wolfsburg naar PSV in de vergetelheid. De 31-jarige middenvelder erkent niet goed genoeg te zijn geweest voor de basisplaats. Maar hij had wél gerekend op meer speeltijd in Eindhoven.
'Ik kwam er snel achter dat ik één groot nadeel had: Tonnie Bruins Slot (destijds assistent van Ronald Koeman, red.) zag het niet in mij zitten', aldus Van der Leegte in de nieuwe Voetbal International. 'Als Koeman me vorig seizoen wilde laten invallen, hield hij dat tegen. En als Bruins Slot niet op de bank zat omdat hij ergens aan het scouten was, kwam ik wél altijd in het veld.'
In de nieuwe Voetbal International is het relaas van Van der Leegte te lezen. De middenvelder spreekt zich uit over het succes van NAC, zijn imago als losbol en zijn liefde voor PSV. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Nou, een beetje leuk voetbal op de mat leggen kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
Punten zijn op dit moment belangrijker dan het spelniveau, zullen we maar zeggen.
M'n sarcasme kwam blijkbaar helaas niet over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou, een beetje leuk voetbal op de mat leggen kan ook geen kwaad.
Addo heeft een contractverlenging gekregenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef DuTank het volgende:
tvp en een vraag:
Is er nog wat gebeurd in de zoektocht naar een spits?
Ha-ha. Niet leuk dat een, normaal tweede keus, verdediger het werk van de spits moet overnemen. Ik hoorde van mijn broertje iets over een Colombiaan in de Mexicaanse competitie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Addo heeft een contractverlenging gekregen
Lees het topic dan gewoon even door, lambal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ha-ha. Niet leuk dat een, normaal tweede keus, verdediger het werk van de spits moet overnemen. Ik hoorde van mijn broertje iets over een Colombiaan in de Mexicaanse competitie?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
M'n sarcasme kwam blijkbaar helaas niet over.
quote:Hiddink bracht voortbestaan PSV in gevaar
Guus Hiddink en Harry van Raaij zijn even geen goede vrienden meer van Jan Reker, algemeen directeur van PSV. Volgens Reker nam de Eindhovense club in het verleden te grote financiële risico's, waar de club nu nog de rekening voor betaalt.
"Hiddink heeft gigantisch geïnvesteerd in een markt die half zo duur was als nu", stelt Jan Reker in het Eindhovens Dagblad. "Hij heeft een voorschot genomen op de toekomst. Als je Mateja Kezman haalt voor dertien miljoen euro is dat alleen verantwoord als je hem met winst kunt doorverkopen. Maar de club moest hem voor zeven miljoen laten gaan... Dat zijn echt gigantische afschrijvingen. PSV heeft heel veel jonge spelers aangetrokken en voor vijf jaar vastgelegd die uiteindelijk niets hebben opgeleverd."
Technisch manager Adrie van Kraaij treedt Jan Reker bij. "De directie van PSV is meegegaan, maar heeft de club wel op het randje van de afgrond gebracht. Hier zijn onverantwoorde risico's genomen. Wij moeten met ons geld omgaan alsof het ons eigen geld is. Wij denken niet: na ons de zondvloed. Dat is dus een totale verandering van beleid. PSV heeft in het verleden te veel risico genomen door er maar vanuit te gaan dat geïnvesteerd geld wel weer een keer terug zou komen door verkopen van spelers."
Guus Hiddink trapt de bal terug in Voetbal International. De huidige bondscoach van Rusland vindt dat Jan Reker maar wat in het wilde weg vuurt. "Het zijn losse flodders. Dan moet je precies bekijken wat in mijn periode is gebeurd. Dan moet je ook alles onderzoeken en een zuiver optel- en aftreksommetje maken. Op deze manier lijkt het toch een beetje op stemming maken."
"Wij wilden met PSV ieder jaar Champions League-waardig zijn. Dat is altijd geweldige reclame voor PSV en Eindhoven geweest. De enige pijn-in-de-buik-aankoop die we in mijn periode hebben gedaan was Arouna Koné. Maar met spelers als Alex, Gomes, Park, Lee en Philip Cocu hebben we voor heel normale bedragen ingekocht op Champions League-niveau."
"Die ambitie voor het allerhoogste moet je in mijn ogen altijd uitstralen, je gaat nu toch niet genoegen nemen met een lager niveau? Want dan worden aankopen op den duur pas echt heel duur."
Hoe Koeman hem en Wouters naaidequote:
Bron: VoetbalPrimeurquote:PSV ziet Toivonen helemaal zitten
Niets lijkt een overgang van Ola Toivonen naar PSV in de weg te staan. De Eindhovenaren hebben dan nog wel geen definitieve beslissing genomen over de Zweedse aanvaller, maar een overgang zal naar verwachting niet lang meer op zich laten wachten.
De scoutingstaf van PSV zag de 22-jarige speler van Malmö FF al zes keer aan het werk en ook trainer Huub Stevens en technisch manager Adrie van Kraaij brachten een bezoek aan de Zweedse stad, weet het Eindhovens Dagblad. "Als de trainer zelf gaat kijken, kun je aannemen dat de interesse serieus is", laat Van Kraaij optekenen in de regionale krant.
PSV is gecharmeerd van de technische Toivonen. Alhoewel hij, zo verwacht de technische staf, niet direct klaar is voor het grote werk kan de 1.90 meter lange aanvaller wel uitgroeien tot een speler van formaat. Een transfer van Toivonen, nu nog met Malmö actief in de Zweedse competitie, kan waarschijnlijk over anderhalve week, wanneer de competitie in het land ten einde is, beklonken worden.
Toivonen speelt sinds 2007 voor zijn huidige club. Malmö nam hem in januari van dat jaar voor ruim één miljoen euro over van Örgryte. De technisch begaafde aanvaller, die op verschillende posities en in verschillende systemen uit de voeten kan, speelde tot op heden twee interlands voor de Zweedse nationale ploeg.
Nu maar hopen dat er geen andere club ons te snel af is, afgaande op de berichtgeving rond hem kan het alleen maar een aanwinst zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Bron: VoetbalPrimeur
Het lijkt erop dat de eerste aanwinst er aan zit te komen..
dat voorbeeld van Kezmanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het stemmingmakerij van Reker, het is precies zijn stijl, natrappen naar alles wat niet bij zijn huisvrienden clubje hoort.
Vooral dat voorbeeld van Kezman is dieptriest...
een halve Lazovic zeg maarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:02 schreef Vitamine_C het volgende:
niks op tegen![]()
gister nog even aan een zweedse maat (Mälmo fan) van me om zijn mening over Toivonen gevraagt. Hij zei dat we hem meteen moeten kopen.
Snel, technisch en doelgericht en hoeft maar rond de 3 miljoen te kosten.
Breng ze nou niet op ideëenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
3 miljoen maar?, en dat voor de een na duurste aankoop in de geschiedenis van Malmo. Verwacht toch eerder iets rond de 4 a 5 miljoen.
Volgens hem tussen de 3 en 4 miljoen. Maarja, hij is een fan en geen directielidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
3 miljoen maar?, en dat voor de een na duurste aankoop in de geschiedenis van Malmo. Verwacht toch eerder iets rond de 4 a 5 miljoen.
Was de transfersom al vastgesteld toen van Van Nistelrooy?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat voorbeeld van KezmanHiddink was niet eens trainer toen en hij is betaald uit een deel van de winst op van Nistelrooij. Maar Reker is god blijkbaar
Kezman was er inderdaad al toen van Nistelrooij nog bij PSV zat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was de transfersom al vastgesteld toen van Van Nistelrooy?
Want ze hebben ook nog samen gespeeld toch?
Zo gaat het mij ook vaak. Als ik zit te klagen over Lazoniets, scoort ie. Klaag ik over Koef scoort die.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef rubbereend het volgende:
omg zul je net zien dat na mijn gezeik over Addo hij een belangrijke maakt
zou kunnen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:47 schreef BB-boy het volgende:
Moet je meer gaan klagen dan.
Mooi!quote:
Door al die blessures komt Alex genoeg aan de bak hoor. Komende maand kan hij weer rekenen op een vaste plek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Doet toch pijn om Alex weer te zien..en nu zit hij zich te verbijten bij Chelsea op de bank
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
Wat dat betreft is deze nog mooier/erger
Echt een foute aankoop die Kezman, scoorde maar 105 keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het stemmingmakerij van Reker, het is precies zijn stijl, natrappen naar alles wat niet bij zijn huisvrienden clubje hoort.
Vooral dat voorbeeld van Kezman is dieptriest...
oja maar Nistelrooij speelde dat seizoen nauwelijks door die zware blessure. Maar toen was al wel duidelijk dat Nistelrooij voor veel geld naar United zou gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was de transfersom al vastgesteld toen van Van Nistelrooy?
Want ze hebben ook nog samen gespeeld toch?
Dat bedoel ik, en hij werd met een 1 jarig contract voor maar 8 miljoen euro aan Chelsea verpatst door die homo van een Lemic!! Net als Robben voor een slordige 20 miljoen Euro, daar had Jantje natuurlijk veel meer uitgesleept. Die sluwe vos met zijn topaankopen als Nijland, Maza en Brechet, miljoentje of 12 dat nou op de bank zich zit door te ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Echt een foute aankoop die Kezman, scoorde maar 105 keer.
quote:Fermoselle niet naar PSV
Raul Fermoselle heeft besloten om bij zijn huidige club Santos te blijven. Eerder voerde de 16-jarige Braziliaan samen met zijn zaakwaarnemer enkele gesprekken met PSV, maar ze zijn niet tot een akkoord gekomen.
De aanvaller schijnt ook om de tafel te hebben gezeten met Valencia en FC Porto en stond in belangstelling van AC Milan en Internazionale. Fermoselle heeft er echter voor gekozen om zijn eerste profcontract te tekenen bij het Italiaanse Santos.
Natuurlijk zijn dat geweldige transfers geweest, maar Lemic had totaal geen verantwoording af te leggen voor wat hij deed. Daarnaast werd zijn invloed binnen PSV steeds groter. Als hij op PSV zou zijn uitgekeken, had hij de club veel schade kunnen aanrichten. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij door degene die wél verantwoordelijk is aan de kant is geschoven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en hij werd met een 1 jarig contract voor maar 8 miljoen euro aan Chelsea verpatst door die homo van een Lemic!! Net als Robben voor een slordige 20 miljoen Euro, daar had Jantje natuurlijk veel meer uitgesleept. Die sluwe vos met zijn topaankopen als Nijland, Maza en Brechet, miljoentje of 12 dat nou op de bank zich zit door te ontwikkelen.
Nee, die Jan heeft er maar verstand van!
Die Alex : "Ik dacht dat ik aanvoerder was geworden, ik wist niet dat er iemand overleden was"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand deze gepost?
[..]
Italiaanse Santos?
die momenten uit die wedstrijd tegen AC Milan deden toch wel weer pijn hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
Is d'r ergens een samenvatting van die (op zichquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
die momenten uit die wedstrijd tegen AC Milan deden toch wel weer pijn hoor..
Ben jij dat op 4:09quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
hilarisch, ik zie in een keer mezelf in dat clipje![]()
Staat die niet in zijn geheel op PSV.tv ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Is d'r ergens een samenvatting van die (op zich) geweldige wedstrijd van dat geweldige PSV?
Dat PSV vier jaar geleden was zoooooo goedIk verlang terug naar vroegah
Tot danquote:Na een overleg tussen de directies van Ajax en PSV is er besloten dat de Amsterdamse club tóch supporters mee mag nemen tijdens de onderlinge confrontatie tussen beide clubs op 19 april 2009. Eerder besloten de Eindhovenaren om geen fans van de Amsterdammers toe te laten uit angst voor ongeregeldheden. De regerend landskampioen nam het rigoureuze besluit naar aanleiding van de laatste ontmoeting tussen beide clubs in het Philips Stadion. Aanhangers van Ajax vernielden tijdens de wedstrijd een deel van de afscheidingswand rondom het bezoekersvak en gooiden voorwerpen richting PSV-supporters, stewards en medewerkers.
Op dat besluit is de Brabantse club na intensief overleg dus teruggekomen. Wel zullen de meereizende fans uit de hoofdstad zich aan strikte veiligheidsvoorschriften moeten houden, en blijft het aantal beschikbare plaatsen beperkt tot 800. In totaal kan het uitvak van het Philips Stadion 1600 personen herbergen.
Daarna begint het pas echt en zullen we zien hoe zwak psv dit seizoen werkelijk isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef ruud.nl het volgende:
Bij winst morgen doet PSV goede zaken voor de ranglijst, met Twente-Ajax, NAC-Groningen en Heerenveen-AZ op het programma.
Met deze niet al te geweldige vorm is dat niet zo erg lijkt mij...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wat heeft PSV tot de winterstop eigenlijk op papiers makkelijke thuiswedstrijden, is niet echt een relaxed vooruitzicht lijkt me
grapjas, op 3:20 omhelst een maat van me mij en nog iemand, ik sta met een rode pet opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ben jij dat op 4:09?
En inderdaad Reker moet zeiken. Door Hiddink willen er relatief goede spelers naar PSV (door die resultaten en door de naam Hiddink zelf). Bovendien zijn Farfan, Bouma, Ooijer, Gomes, Park, Lee, Vennegoor, Kezman, Kone etc. etc. toch allemaal voor flinke bedragen verkocht! Alleen qua jonge spelers heeft Hiddink wel wat flaters geslagen met die Carrizo, Pla en Nguyen enzo. Ok, ook een paar dure jongens (qua salaris) met Ferreyra (die argentijnse Rus oid.), Ball en Reiziger.
ja lekker, Schuitema laat het eerst een jaar verder uit de spuigaten lopen om vervolgens als voorzitter van de RvC Reker de opdracht te geven de boel op lossenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat geweldige transfers geweest, maar Lemic had totaal geen verantwoording af te leggen voor wat hij deed. Daarnaast werd zijn invloed binnen PSV steeds groter. Als hij op PSV zou zijn uitgekeken, had hij de club veel schade kunnen aanrichten. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij door degene die wél verantwoordelijk is aan de kant is geschoven.
Matige actie van het PSV-bestuur. Zeker aangezien die relschoppers nooit gepakt zijn, ookal hangen er 100 camera's in het stadion waarvan er vast wel een aantal op het uitvak gericht zijn.quote:
Jaaa, inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Staat die niet in zijn geheel op PSV.tv ?
Vind het echt belachelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Matige actie van het PSV-bestuur. Zeker aangezien die relschoppers nooit gepakt zijn, ookal hangen er 100 camera's in het stadion waarvan er vast wel een aantal op het uitvak gericht zijn.
Maargoed, laatste kans. Braaf zijn jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |