Ja dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef dndiek het volgende:
Zelfde 11 graag als tegen Marseille
quote:PSV moet het vanavond tegen Roda JC stellen zonder Ibrahim Afellay. De spelmaker stond op het wedstrijdformulier in het basiselftal van Huub Stevens, maar raakte op het laatste moment geblesseerd.
Zijn plek wordt ingenomen door Nordin Amrabat, die net als tegen Olympique Marseille in eerste instantie op de bank moest plaatsnemen. Stevens doet afgezien van Afellay een beroep op de overige tien spelers die afgelopen woensdag in de Champions League in actie kwamen.
tot nu toe is het de Nac mentaliteitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Marseille mentaliteit: 3-0
Nac mentaliteit: 0-3
mja dat idee had ik al weer.. onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
tot nu toe is het de Nac mentaliteit
En toen werd hij wakkerquote:
Die onder Aad de Mos was ook niet om over naar huis te schrijven. Ach, laten we die jongens nou niet nu al allemaal afschrijven, maar het is duidelijk minder dan de laatste jaren...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
Zou dit nou het slechtste PSV van de afgelopen 20 jaar?
Die van 98/99 had tenminste Nilis+Ruud.
Eric Addo dan maar erinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:49 schreef Pritt het volgende:
Maza liet zich weer een compleet verrassen bij de 1-3.
Vorige week ook al bij de 2-0, die jongen is duidelijk niet geschikt.
Ach het past bij hunquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En jij noemde net iemand simpel eerder op de avond?
Ik denk niet dat jij recht van spreken hebt.. Ik neem aan dat jij wel snapt waaromquote:
?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij recht van spreken hebt.. Ik neem aan dat jij wel snapt waarom
Bij de ingooi trok hij met zijn been, en greep naar zijn lies. Dus vermoedelijk een liesblessure.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat was er met Amrabat dat ie er af moest? Begrijp dat ie geblesseerd was, maar enig idee waaraan?
Hij is naast Affelay de enige die nog voor gevaar kon zorgen soms, zou een flinke aderlating zijn als ie een paar weken weg is.
Geblesseerd. Marokkanen hebben geen goed onderstel. Dat maakt hen heel fragiel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Amrabat geblesseerd of gepasseerd?²
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geblesseerd. Marokkanen hebben geen goed onderstel. Dat maakt hen heel fragiel!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.
Vandaar dat ze juist bij Roda wel luisteren dat er hard gewerkt moet worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij krijgt Huub er geen vat op, die is Duitsers gewend.
Limburgers zijn dan ook halve Duitsersquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ze juist bij Roda wel luisteren dat er hard gewerkt moet worden.
Soms is een beslissing in je voordeel, en soms in je nadeel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Was het nou een buitenspel doelpunt ?
Hoho.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook halve Duitsers
Uhuh bij Ajax gaat het namelijk wel ge-wel-dig!!11quote:
Jankerd. Volgens mij is het algemeen bekend dat als neven en nichten kinderen gaan produceren dat wel gevolgen heeft voor de fysieke gesteldheid van het kind.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met Marokkanen te maken. Een discriminerende opmerking.
Gepasseerd, maar stond toch in de basis omdat Ibi geblesseerd bleek....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Amrabat geblesseerd of gepasseerd?²
quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:06 schreef psv-gomes het volgende:
ach het komt wel goed.....
het gaat om het eind resultaat....
ze worden toch weer kampioen
Ik vraag me dat af. PSV maakt totaal geen indruk en ze hebben tot nu toe een redelijk eenvoudig programma achter de rug.quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:06 schreef psv-gomes het volgende:
ach het komt wel goed.....
het gaat om het eind resultaat....
ze worden toch weer kampioen
Affelay is een Gerard Cox-kloon.quote:
Hee, ik zit ook in vak ZZ. Zitten altijd wel een paar uit supporters daarquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:26 schreef ganzenherder het volgende:
Godverdegodver, vak ZZ is schijnbaar nog steeds een gemengd vak zonder dat ze het ergens vermelden![]()
Zaten we daar tussen de feestvierende roda supporters naar zon drama pot te kijken, en een zon roda oudje heeft letterlijk de hele wedstrijd opgenomen met zijn aldi-cammetje![]()
![]()
drama-avond dus
Oja weet iemand wat er steeds aan de hand was rond de oost-tribune?
De winter banden zijn zoek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:38 schreef Longmen het volgende:
Staat de kampioenskar al klaar?
dat zeg ik dan ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhuh bij Ajax gaat het namelijk wel ge-wel-dig!!11
Wat ik kon zien was dat het bier rijkelijk de verkeerde kant op vloeide.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:26 schreef ganzenherder het volgende:
Godverdegodver, vak ZZ is schijnbaar nog steeds een gemengd vak zonder dat ze het ergens vermelden![]()
Zaten we daar tussen de feestvierende roda supporters naar zon drama pot te kijken, en een zon roda oudje heeft letterlijk de hele wedstrijd opgenomen met zijn aldi-cammetje![]()
![]()
drama-avond dus
Oja weet iemand wat er steeds aan de hand was rond de oost-tribune?
Goede instellingquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:53 schreef Dylan Dog het volgende:
2007-2008:
Utrecht-PSV 3-1
PSV-VVV 3-1
PSV-Sparta 3-1
NAC-PSV 1-1
AZ-PSV 0-2
PSV-Roda JC 2-4
PSV-De Graafschap 4-1
Punten: 13
Doelsaldo: 16-11
2008-2009:
Utrecht-PSV 1-5
PSV-Volendam 1-0
PSV-Sparta 1-0
NAC-PSV 2-1
AZ-PSV 1-0
PSV-Roda JC 2-3
PSV-De Graafschap 3-0
Punten: 12
Doelsaldo: 13-7
Niks aan de hand dus
mja maar we hebben woensdag kunnen zien, dat ze er dan wel kunnen staan.. en Roda thuis is al vaker problematisch geweest.. dus ik maak me er nog niet zo heel erg druk om.. alhoewel de resultaten wel snel mogen komen.. anders wordt het alsnog problematisch..quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:12 schreef navigator het volgende:
Ik verwacht dat psv rond de winterstop al op een aardige achterstand staat. Tot nu toe redelijk makkelijk programma gehad maar de ware wedstrijden komen nog.
fijn dat je m'n opmerking moet uitleggen voordat iedereen em snaptquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan ook halve Duitsers
De meeste voetballers van PSV zijn gewoon middelmaat. Als dan de vorm er niet is kunnen we van iedereen verliezen, er is gewoon te weinig ingekocht op kwaliteitquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:57 schreef mcyodogg het volgende:
Naar Reker moeten we weer kijken wanneer de transferwindow opent.
Je gaat me niet vertellen dat Roda JC gisteren betere voetballers op het veld had staan dan PSV (en dan met name het verschil in spel in de eerste helft), dus wat dat betreft mogen Stevens en de spelers het eens managen.
Alhoewel ik toch regelmatig het idee heb dat PSV slechts 1 constante goede voetballer heeft.
Feitje op vi.nl:quote:
Als die club van jou nou ook nog eens de rest van het seizoen een beetje goed zou voetballen zou ik het niet zo erg vinden. Maar nee hoor, ze spelen 2 goede wedstrijden tegen PSV en de rest van het seizoen is het weer helemaal nietsquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Feitje op vi.nl:
De meeste punten in de laatste zes uitduels tegen PSV
Club Punten
Roda JC 12
AZ 8
Feyenoord 7
Ajax 5
Heracles Almelo 3
Angstgegner hè! Zo heeft Roda dat met RKC, gelukkig voetballen die 'n divisie lager
Tja, daar ben ik zelf ook niet zo gelukkig mee. Het was wel weer te voorspellen, typisch Roda. Baggerwedstrijden tegen de mindere teams en uitblinken tegen de toppers. Het gaat wennen met de jaren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als die club van jou nou ook nog eens de rest van het seizoen een beetje goed zou voetballen zou ik het niet zo erg vinden. Maar nee hoor, ze spelen 2 goede wedstrijden tegen PSV en de rest van het seizoen is het weer helemaal niets
Tsjah niemand bij PSV die dit wil zien. Doodzonde dat die man nog aan macht is. Samen met het RVC is het 1 grote baggerzooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het werd gisteren maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe slecht de selectie eigenlijk wel niet is en hoe hard het aankoopbeleid faalt.
Als je eens objectief naar het spel, het programma en de resultaten kijkt tot nu toe en je trekt die lijn door eindigen we dus ergens onderaan in de middenmoot. Alarmerend! Kijken hoe Reker dit gaat managen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |