Ja, ik moest vroeg op maar wat maakt dat dan uit het verpest de sfeer en ik wilde tot een uur of 2 blijvenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Je moest er toch vroeg uit vandaag? Mooi toch dat je ook vroeg naar huis moest
16quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
Wat vervelendhoe oud ben je zelf?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef Nobu het volgende:
Geen wonder dat jij aan twintig euro per avond genoeg hebt, die kinderfeestjes zijn niet zo duur natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Teunebeun het volgende:
Ik neem normaal altijd 10 euro mee ik ben daar voor het uit gaan en contacten toch niet voor te zuipen
Ja maar er gaat verandering in komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:44 schreef -SG- het volgende:
Je bent 16 en je moet om 12 uur naar huis van je ouders?
Lees jij nooit Teunke z'n topics?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:44 schreef -SG- het volgende:
Je bent 16 en je moet om 12 uur naar huis van je ouders?
Nou nee, het leven van een puber is dan ook totaal niet boeiendquote:
Mensen die denken dat er alleen breezers werden gedronkenquote:
Dit is toch boeiend genoeg. Een kut kneus of kneuzin die de avond verpestquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nee, het leven van een puber is dan ook totaal niet boeiend
En iedereen mocht een keer over d'r moeder heen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er alleen breezers werden gedronken![]()
Bier, verschillende mixdranken en sterke drank
Toe maar, grote vent hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je weet dat Malt geen echt bier is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En die "sterke drank" is? Safari?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat een kankerdomme feesten danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat een huilies... Hier is een feest pas een feest als er iemand naast de pot heeft gekotst...
We hebben amstel halve liter flessen gedronkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je weet dat Malt geen echt bier is?
Kut-opmerkingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:49 schreef gelly het volgende:
[..]
En iedereen mocht een keer over d'r moeder heen ?
Een doosje lego en je wordt met een vol buikje thuisgebrachtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef Nobu het volgende:
Geen wonder dat jij aan twintig euro per avond genoeg hebt, die kinderfeestjes zijn niet zo duur natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toe maar, grote vent hoor.
Twee shotjes whiskey, keihard kotsen en voor 12 uur thuis, klinkt geweldig
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gekotst man. Het kwam door iemand die dat niet durfde te zeggen anders was ik om 2 uur thuis
Je moest er gisteravond bij zijn dan piepte je wel andersquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef GasTurbine het volgende:
Al die 16jarigen die ook even komen opscheppen over 'hun' feesten
Vertel eens dan.... Alsjeblieft??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je moest er gisteravond bij zijn dan piepte je wel anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |