quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef Sextreme het volgende:
Moet je maar uit La Cave wegblijven!
Welcome to my world (oaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn alle tenten in Roermond kut.
Nee daar hebben we de marokaantjes op de veldstraat wel voor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is me een wonder dat er nog nooit iemand dood neer is gevallen van het slechte muziekaanbod ( Hoafke, Villa Fiesta
)
Ja dat had ik ook maar dacht dat ik dood ging kut snoepje ik hoef geen mentos meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:44 schreef Snuwerd het volgende:
bij mij ging mn keel laatst helemaal dicht na t eten van 2 van die kussenpepermuntjes. Maar na ff wachten gaat dat wel weer goed
Ja, en van cola krijg je godskolere smerige ziektes.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:04 schreef northernlight81 het volgende:
Zo zie je maar weer hoe ongezond die snoepjes zijn. Stop je ze in een fles cola, spuit die hele troep tegen het plafond omhoog. Alles is gewoon de schuld van mentos.
cool wil ik wel eens uit proberenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Check dit filmpje van cola en mentos. Die gasten zijn ziek maar briljant
http://eepybird.com/dcm1.html
Ik weet precies wat je bedoelt. Je hele strot lijkt samen te trekken en je begint als een bezetene te slikken waardoor je geen tijd meer hebt om adem te halen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook maar dacht dat ik dood ging kut snoepje ik hoef geen mentos meer![]()
Hoeveel fucking liter cola moet er daar wel niet doorheen gegaan zijn..quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Check dit filmpje van cola en mentos. Die gasten zijn ziek maar briljant
http://eepybird.com/dcm1.html
Morgen komt het nieuwe filmpje van die gasten. Dat is gewoon echt ziek.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Hoeveel fucking liter cola moet er daar wel niet doorheen gegaan zijn..
101 flessen 3 liter flessen en 523 methosdingen, staat aan het einde van het filmpjequote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Hoeveel fucking liter cola moet er daar wel niet doorheen gegaan zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |