zeker. Silva is al tijden één van de slechtsten op het veld. Die tweede tegengoal tegen Villa was ook zijn schuld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:03 schreef versteegrob het volgende:
Silva eruit, is dat logisch?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef denthemen het volgende:
ik neem aan dat mijn weddenschap niet door gaat nu leo niet in de basis staat?? Zit nu in de arena. Ron boszhard hier ook, roept net een mongool, een echte, "hey ron, jij bent toch homo"?:D
Ik vind Silva de laatste tijd maar matig, z'n geweldige voorzet van vorig seizoen is nergens te vinden. Van der Wiel oogt solide daarentegen, maakt wel wat foutjes door het gebrek aan ervaring maar hij groeit sowieso nog door. Vind het dan ook een begrijpelijke keuze van van Basten.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef denthemen het volgende:
ik neem aan dat mijn weddenschap niet door gaat nu leo niet in de basis staat?? Zit nu in de arena. Ron boszhard hier ook, roept net een mongool, een echte, "hey ron, jij bent toch homo"?:D
Ik neem aan van niet nee, maar als Leo invalt wel natuurlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef denthemen het volgende:
jammer genoeg wel....quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef Wooldoor het volgende:
4-3-3 dus gewoon op papier
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef VoreG het volgende:
"Cvitanich speelt vanaf links en we moeten kijken hoe dat gaat worden "
Lekkere argumentatie.
Lekkere argumentatie.
Lekkere argumentatie.
Waarom hou je dan vast aan je systeem??quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef Wooldoor het volgende:
tja hij heeft geen echte andere opties voor op links
Dat stelde ik ook al voor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
*zucht*
Als hij nou eens probeert Cvitanich en KJH beiden in de spits te zetten en Suarez vanaf het middenveld laat opkomen.
Dat is nog maar de vraag, dit seizoen waren er zo vaak 4-3-3 opstellingen op papier maar in het veld liepen ze gewoon in een 4-2-3-1 opstelling.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom hou je dan vast aan je systeem??
Hij heeft weer gelijk. Puike analist.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:18 schreef Wooldoor het volgende:
Van Halst analyseert maar weer eens hoe belangrijk Gabri is
Die waarom hij Van der Wiel opstelde ipv Silva was ook al zo briljant: Hij doet vaak goede dingen met de bal bla bla, dat heeft Bruno natuurlijk ook maar deze keer hebben we gekozen voor Gregory.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef VoreG het volgende:
Lekkere argumentatie.
Kan ook gewoon zijn praatje richting de pers zijn, hij hoeft toch niet uitgebreid zijn opstelling door te nemen met heel Nederland. Hij kon moeilijk zeggen dat Silva gewoon kut speelt de laatste weken en dat zijn logische vervanger van der Wiel is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die waarom hij Van der Wiel opstelde ipv Silva was ook al zo briljant: Hij doet vaak goede dingen met de bal bla bla, dat heeft Bruno natuurlijk ook maar deze keer hebben we gekozen voor Gregory.
Vraag Van Basten naar het waarom, en het eindigt altijd met dat ze goed gekeken en gekozen hebben. Je gaat je bijna afvragen of hij wel een reden zou kunnen geven als hij zou willen...
Nee Oleguer die liet het gat vallen waardoor die pass naar de buitenkant gegeven kon worden. Kijk de beelden maar terug. Dan zie je Oleguer naar het centrum rennen waardoor er een gapend gat ontstaat aan d ebinnenkant van Silva en een pass kinderlijk daar doorheen gegeven kan worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
zeker. Silva is al tijden één van de slechtsten op het veld. Die tweede tegengoal tegen Villa was ook zijn schuld.
Kijk eens hoe het gebeurtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Onbegrijpelijk. Hoe kunnen we nu fucking 10 geblesseerden hebben. En dan is Huntelaar ook nog uit vorm. Bagger zeg
Mijn virtuele stand nog niet gezien? Ajax heel waarschijnlijk 6e omdat twente wel van vitesse wint dus 5e staat..quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef Schanulleke het volgende:
Als Ajax wint kunnen ze vanmiddag 5de staan toch? (Er van uitgaande dat Heerenveen ook wint)
Failure iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Die commentator klinkt wel HEEL blij als hij roept "penalty!!!!"
En gewoon vol blijven houden ook
Ja wrijf het nog wat in joh.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:11 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd. Cvitanich en Gabri eraf met blessures.
Die gast speelt geweldig de laatste wedstrijdenquote:
Zou Marco dan de trainer zijn die eindelijk eens erop is gaan trainenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat mij nog het meeste opvalt aan deze wedstrijd is dat Urby zowaar goede corners en voorzetten geeft. Verder is het natuurlijk ontzettend kut van de blessures weer.Met onze medische staf vermoed ik dat we het nog wel een tijdje zonder de nieuw geblesseerden moeten doen.
quote:Cvitanich tiende blessuregeval bij Ajax
Dario Cvitanich heeft zondag naar het lijkt een hamstringblessure opgelopen. De Argentijnse aanvaller van Ajax moest zich in het duel met NEC al binnen het kwartier laten vervangen.
Na een duel met Lasse Schöne ging de aanwinst, die juist als vervanger van de geblesseerde Jeffrey Sarpong in de basis stond, naar de grond. Leonardo moest de Argentijn aflossen.
De kwetsuur van Cvitanich is een nieuwe tegenvaller voor coach Marco van Basten. Cvitanich, die volgens de eerste berichten last heeft van zijn hamstring, is al de tiende speler in de Amsterdamse ziekenboeg.
Daar kwamen we erg goed weg inderdaad. Niet dat ik het verdiend had gevonden als NEC op voorsprong was gekomen want ajax heeft daarvoor veel goede kansen gehad en dan in het bijzonder die kopbal die via de grond over ging.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 15:23 schreef marp0 het volgende:
Wel aan een penalty ontkomen...
Die zal gewoon uit voorzorg vervangen worden anders zou ik het niet begrijpen want Lindgren speelt voor de verandering weer als een drol.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja is Gabri niet geblesseerd dan?
Zo niet, dan begaat Marco hier weer een achterlijke fout.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:28 schreef Hendrik_ het volgende:
Anders word je even gerickrolled door Radio1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
voormalig kakkerlak. niet meer dan logisch.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef King_of_cubes het volgende:
Triest dat er gejuicht wordt als iemand zich zo stoot.
inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voormalig kakkerlak. niet meer dan logisch.
Maar wel een geniale bal voor de 1-0quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Leonardo speelt ook een belabberde wedstrijd zeg.
Goeie pass dan wel weer van Leonardo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Leonardo speelt ook een belabberde wedstrijd zeg.
Mijn stream loopt achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |