quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef feelsgoodman het volgende:
Oh, leuk. Ik kom er net achter dat mijn tentamen is verschoven van donderdag naar aankomende maandag, en ik ben nog niet eens begonnen met leren. No way dat ik dat allemaal in twee dagen kan opnemen.
Welkom eerste onvoldoende.
Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:22 schreef mordradead het volgende:
Ik ga denk ik ook onvoldoende's scorenvan alle tentamenvakken pas 1 les gevolgd dus ik zie de bui al hangen... de stof die ik nu dus leer komt me ook totaal niet bekend voor
nou ja we zien wel
Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen.En natuurlijk heb ik geen enkele voorkennis (nouhja, minimaal) want mijn havo pakket bevatten dat niet.
/huilt
Jij ook succes trouwens.![]()
Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.
Maarja, 1e tentamenweek pas dus rustig aan alles is nog te herkansen
Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef mordradead het volgende:
HBO? Hier in Leeuwarden zit die studie ook, heb wel eens met wat lui gesproken die dat ook doen..... mijn tentamens zijn meerkeuze dus ga ik lekker gokken
Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speeldenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?![]()
Hier is het geloof ik ook iets van 80% meerkeuze, en 20% openvragen. Dus ik ga ook maar op de goktoer.
Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:05 schreef cyclechick het volgende:
Zelf Bapao maken, dat klinkt ecth lekker! volgens mij heb ik ook nog een stoommandje wat ik ooit 1x heb gebruikt
Mijn lijstje moet even bijgesteld:
O: weetabix
T:Peer
L: 4 crackers met philidephia, kipfilet, pindakaas en roomboter (elk 1, niet allemaal door elkaar;))
T: klein handje amandelen
Straks half 4, Maaltijdsalade(gerookte kip en ananas), soort van avondeten voor mn wedstrijd
Daarna misschien nog evergreen ofzo
Is dat suikerloos?
Mooi bed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond
Vik, welke 2-persoons bank heb je op het oog? En welk bed?
Ik ga waarschijnlijk deze kopen: (de Malm)
[ afbeelding ]
En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal nietAl zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt
)
Maar goed, ik moet dus ook nog een wasmachine regelen.
Thanks! Jij suikerloos gaat idd niet echt werken, maar iig zo min mogeljikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ik. De evergreen moet je dan wel laten liggen, koek uit pakjes zijn juist suikerbommetjes
.
Forensic science? Wordt je dan forensic detective?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:33 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè?)
Persoonlijk heb ik ook nogal wat hoorcolleges gemist. Maar wat daar vooral aan de orde kwam was toch specifieke ziektes/aandoeningen. De basics van Anatomie haast niet, en dat is gewoon stampen, waar ik nu dus geen tijd meer voor heb.![]()
Maar zoals je zelf al zegt, genoeg herkans opportunities.
Die is ook mooi. Ik wil er alleen één met een zo laag mogelijke achterkant, omdat ik mijn boekenkast er tegenaan ga zetten. En ik wil nog wel graag bij mijn boeken kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi bed.
Ik heb nu nog niks op het oog. Eerst maar zorgen dat ik werk krijg. Pas dan heb ik weer geld. Heb wel iets moois gezien. Ff plaatje zoeken
.
Dees lijkt me wel wat:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
Ik wil gewoon een stevig bed hebben met een stevige lattenbodem. Ik heb nu een bed met een lattenbodem waar ik constant doorheen zak. En nee, dat komt niet door m'n gewicht. Toen ik nog 40 kg woog zakte ik er ook al doorheen.
Haha, geweldige motivatie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speelden
Beetje andere benaming maar het komt op het zelfde naar, namelijk Technisch Rechercheur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Weer boezems
[..]
Forensic science? Wordt je dan forensic detective?
[TK] Bankstel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond
Vik, welke 2-persoons bank heb je op het oog? En welk bed?
Ik ga waarschijnlijk deze kopen: (de Malm)
[ afbeelding ]
En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal nietAl zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt
)
Oh, dat klinkt gaaf zeg!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:05 schreef feelsgoodman het volgende:
Beetje andere benaming maar het komt op het zelfde naar, namelijk Technisch Rechercheur.![]()
Alleen ben ik nog niet echt zeker of ik dat wel echt wil gaan doen. Eerst maar eens stage in de US lopen en misschien daar dan aan de slag.. *dromen dromen dromen*
Fijn dat je er wat van zegt. Ik wilde ook, maar kon de juiste woorden niet vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Zeg, lieve Feelszogoedmeneer: ik ben niet echt een on topic nazi, hell, de helft van mijn posts is ook d'r off. Maar jij hebt 't nog niet één keer ook maar in de verste verte over je gewicht gehad, of ik moet er overheen hebben gelezen en in dat geval mijn excuses.
Vond je me niet tactisch??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fijn dat je er wat van zegt. Ik wilde ook, maar kon de juiste woorden niet vinden
Excuus bij deze aanvaardt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
Zeg, lieve Feelszogoedmeneer: ik ben niet echt een on topic nazi, hell, de helft van mijn posts is ook d'r off. Maar jij hebt 't nog niet één keer ook maar in de verste verte over je gewicht gehad, of ik moet er overheen hebben gelezen en in dat geval mijn excuses.
Heb je wel eens een slankgerelateerde post geplaatst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:01 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Excuus bij deze aanvaardt.![]()
Ik zal er voortaan wat beter opletten, was even vergeten dat het geen SC was.
Jazeker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een slankgerelateerde post geplaatst?
Ik ben sinds kort ook weer begonnen. 5k/m in 22min.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:06 schreef mordradead het volgende:
Hij heeft wel eens gepost hoe lang hij is en wat z'n gewicht is, jullie moeten meer in dit topic rondhangen.
Ik heb net weer hardgelopenhet is gelukt les 8 is geslaagd
ik zal morgen wel spierpijn hebben want de eerste lessen heb ik zegmaar overgeslagen.
Mooi, maar hij past niet in mijn huis daar denk ik.quote:
nóg meer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:06 schreef mordradead het volgende:
jullie moeten meer in dit topic rondhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later vanavond uit, dansen en weinig drinken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
Mijn nieuw tuniekje, beetje weinig taille en morgen doe ik er een panty bij aan maar vind hem tochZo he! Lekker opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
Mijn nieuw tuniekje, beetje weinig taille en morgen doe ik er een panty bij aan maar vind hem tochNou ik vind het veel te schreeuwerig, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom heb je je hoofd zwart gemaakt?Niet meer actief op Fok!
Dat is echt snel!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik ben sinds kort ook weer begonnen. 5k/m in 22min.![]()
Oxo is een flesje vloeibare bouillon. Ik koop dat in Belgie en ik heb het hier idd nog nooit gezien. Maar goed, het kan ook zonder, dan kan je een (half) bouillonbloke verkruimelen, of gewoon wat extra zout....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
hm die saus klinkt goedMaar wat is oxo? Google leverde niet veel op en ik ben nieuwsgierig
Meer sporten is goed. Wat eet je de laatste tijd zoal??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp!
Ik ben de laatste 1-2 weken zo moe
en zonder kracht en energie
Moet ik weer gaan sporten, gezonder eten, meer vlees eten, meer naar buiten, meer slapen, is het de winter blues??
Iemand ervaringen?
Ja wel redelijk gezond, geen pakken koekjes meer, amandelen, gedroogde abrikozen, veel havermout etc..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Meer sporten is goed. Wat eet je de laatste tijd zoal??
Je kan ook dim sum kopen bij de AH XL dan zit er een stoommandje bijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Jij zoekt gewoon een excuus om te bakken
. Ik ga ze binnenkort ook maken. Zag toevallig een topic erover in CUL, en het klonk wel heel erg ideaal. Met kip of rund, zelf kruiden etc. From scratch dingen maken is leuk! En ik moet maar eens over mijn keukenklunserigheid heen komen.
Maar de toko, daar was ik zelf nooit op gekomen. Ik wilde naar de Hema ofzo gaan, of klooien met een vergiet. Trouwens, die mandjes, zet je die in de oven? Of in het water in de pan ofzo?Het zijn toch die 'rieten' dingen?
Misschien dat daar ook het probleem zit: je hebt gewoon ontwenningsverschijnselen wegens suikergebrek. Ik zou het nog even aanzien en doorzetten! (Neem anders sws een multivitaminetablet per dag, dat kan iig geen kwaad). Die cola zou ik dan ook mee ophouden. Als je persé frisdrank wilt kan je ook fantal ight (of zero) nemen, dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik probeer iig veel minder suiker te eten maar het maakt me zo moe
Denier is een bepaald gewicht, ik geloof het aantal gram per kilometer draad of iets in die richting.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Viking: denier is zoiets als aantal steken per cm of inch ofzo. Hoe meer steken, hoe dichter en dus hoe warmer.
Wat zijn dat en waar gebruik je ze voor en wat zit er in?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, als je toch stoommandjes koopt bij de toko: koop ook even een pakje diepvrieswontonvelletjes
In of op?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan ook dim sum kopen bij de AH XL dan zit er een stoommandje bij
en die kan je in een pasta/rijst/stoompan leggen
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen Atkins en South beach??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef marsterretje het volgende:
Vandaag is het voor mij dag 9 van mijn South Beach dieet (fase 1 duurt 14 dagen) en inmiddels viel ik me he-le-maal lekker zonder suiker en alcohol en koolhydraten, maar de eerste dagen (vooral dag 4) was tamelijk killing. Overal zag ik koekjes....
Maar nu weer gewone energielevel!
Van die deegvelletjes die je vult en stoomt. ik zal s voor je kijken wat erin zit. En stoommandjes moeten OP de pan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zijn dat en waar gebruik je ze voor en wat zit er in?
South Beach is veel gezonder en uitgebalanceerder. Mag je ook wat (hoogwaardige) carbs eten. Atkins is natuurlijk niet zo goed voor je vatenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies het verschil tussen Atkins en South beach??
O, ik heb er helemaal niet aan gedacht dat jij er ook zou zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond dames!
Viking, waarom ben je niet even hoi komen zeggen, als je toch naar de IKEA ging?.
.
Bij de LB in het oude IKEApand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik heb er helemaal niet aan gedacht dat jij er ook zou zijn. Waar werk je dan precies?
Dat wordt iets voor over een paar wekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die deegvelletjes die je vult en stoomt. ik zal s voor je kijken wat erin zit. En stoommandjes moeten OP de pan.
Edit: tarwebloem, water, ei, tapiocameel, tarwegluten, zout.
Dat vraag ik me dus af. Uit onderzoek is dat nl. niet echt gebleken. Toen ik vroeger Atkins deed voelde ik me prima. Energiek vooral! Ik ben er ooit mee opgehouden omdat ik het te saai voor woorden vond, al dat vlees en die eieren. Nu eet ik ook wel low carb achtig, maar veel minder strikt. Heb net bv. m'n tomatensausje met pasta gegeten. Dat werkt ook goed, maar eerlijk is eerlijk: als je echt strikt Atkins doet heb je nooit meer honger. En bij Atkins hóef je niet persé al dat vet te nemen hè. Je mag ook gewoon de meeste groenten. Ik vind het eigenlijk niet zo'n slecht dieet. Ik denk alleen dat maar weinig mensen het lang kunnen volhouden; een leven zonder brood, pasta, aardappelen en rijst.......quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
South Beach is veel gezonder en uitgebalanceerder. Mag je ook wat (hoogwaardige) carbs eten. Atkins is natuurlijk niet zo goed voor je vaten
Dat is ook precies verschil tussen Atkins en South Beach: de eerste twee weken mag je geen KH, maar daarna bouw je weer op met zilverliesrijst en bruinbrood en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ooit uit eten geweest met een fanatieke Atkinser, en ik zei zoiets van, ik zou niet zonder mijn brood en pasta kunnen, zegt zij heel nuffig: 'See? you're addicted to carbs'
Afijn, ik baseer me dus een beetje op wat zij at en dat was niet best: veel gefrituurd, veel vet vlees... Het mag allemaal. Natuurlijk, kipfiletjes en eieren zijn prima gezond, maar vette braadworsten niet, hoor
Cinnamon, ja, dat gebruik ik ook veel. Lekker veel E621
Maar wel heel weinig toch? Volgens mij hoorde/las ik ooit ergens dat het perfecte Atkins diner bestond uit 1 ons spinazie en daarnaast een erorme ribeye steakquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
En bij Atkins hóef je niet persé al dat vet te nemen hè. Je mag ook gewoon de meeste groenten.
Je hebt bij Atkins ook verschillende fases. De eerste 14 dagen eet je bijna helemaal geen koolhydraten, dus eigenlijk alleen wat sla, spinazie, komkommer en dat soort groenten. Dan komt er een periode waar je gewoon alle groenten mag eten behalve de zetmeelhoudende zoals bruine bonen en zo. En daar mag je ook echt gewoon normale porties van. En als je dan op het gewenste gewicht bent krijg je de handhavingsfase en dat bestaat eruit dat je langzaam steeds meer koolhydraten toevoegt, net zolang totdat je in de gaten krijgt: als ik ongeveer zoveel koolhydraten eet, blijf ik stabiel. Voor de één is dat dus anders dan bij de ander, maar over het algemeen kan je je dan gewoon weer een volkoren boterham permiteren. Suiker en andere snelle koolhydraten blijft wel "verboden"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar wel heel weinig toch? Volgens mij hoorde/las ik ooit ergens dat het perfecte Atkins diner bestond uit 1 ons spinazie en daarnaast een erorme ribeye steak
Zonder pasta kan ik wel, maar nooit meer een overheerlijke verse volkoren boterham met kaas![]()
Vroegger heb ik Montignac geprobeert, werd ik helemaal gek van want je mocht brood niet met vet combineren. Dus elke dag tomaat op brood
Koop een grotere maat Stay ups of nog beter die zonder siliconen en met jarretelgordeltje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klacht 1: panty's zijn kut en onsexy en mijne zijn op
Klacht 2: mijn benen zijn te lang voor stay ups/mijn rokje is te kort dus die zie je
Dat is ook al snel ik doe 5km in 28 a 29 min (10.76 km/u 5:34 m/km ).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is echt snel!!
Ik doe 5k in 25 zoveel minuten (gemiddeld 5:10 per km.)
En check je jurk nog even voor je de deur uitgaat, of ie toch niet stiekem doorschijntquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Koop een grotere maat Stay ups of nog beter die zonder siliconen en met jarretelgordeltje.
Klacht opgelost. TS leert er mee omgaan. Slotje.
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En check je jurk nog even voor je de deur uitgaat, of ie toch niet stiekem doorschijnt.
Maar Co is een ouwe cheaterd, ze heeft haar podje niet gecalibreerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat is ook al snel ik doe 5km in 28 a 29 min (10.76 km/u 5:34 m/km ).
Maar ik rook wel.
sjappoo voor jullie
mogguhquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:17 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Ssshht!! Ik moet trouwens een nieuwe: hij houdt er heel vaak halverwege mee op, onder de vermelding: "activity stopped" WTF!! Loop ik me daar een beetje uit te sloven, zegt zij doodleuk dat ik een niksnut ben!! Die nieuwe ga ik dan wel eerst calibreren. Ik denk dat het toch niet zo heel veel uitmaakt. Tenminste: dat hoop ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar Co is een ouwe cheaterd, ze heeft haar podje niet gecalibreerd
Cocktails zijn slecht voor de lijn, of niet?![]()
Dan kan je nu ook zo'n Nike+dingetje kopen en weer gaan hardlopen!! Je zal zien dat de kilo's er dan afvliegen!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Morgen
Ik heb een roze iPod nano 4g gekocht, dus ik ben de halve nacht bezig geweest met cd's rippen
. Het leeuwendeel is gedaan, dus vandaag alles even netjes in iTunes zetten en dan alles overzetten naar m'n iPod
.
Gisteravond feestje gehad van Mark, op de bowlingbaan. Was gezellig en ik heb gewonnenvan de dames iig
. We hadden een hele stomme baan. 1 keer gooide de zus van Mark te vroeg (ze stond te kleppen en gooide al toen de kegels nog niet neergezet waren
) en toen had ze ineens een strike gegooid volgens de computer
![]()
. En er belandden steeds kegels op de baan, maar dat was ook wel weer grappig
.
Sex makes you feel goodquote:
Haha, daar ging het niet alleen om hoorquote:
Ik keek even naar de tijd van je post, vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Haha, daar ging het niet alleen om hoor![]()
Ook om het feit dat ik me met een paar kilo eraf zoveel lekkerder in m'n lijf voel, en dat is zo fijn! Gewoon kunnen ronddartelen in m'n ondergoed zonder dat ik me dik voel, uitgaan in een superkort rokje zonder te denken dat ik stalpoten heb, ik voel me gewoon goedEr mogen nog best wat kilootjes af, maar dat ik me in minder dan één maand al zoveel beter voel is gewoon tof
Dat magquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik vind het veel te schreeuwerig, sorry.
Waarom heb je je hoofd zwart gemaakt?
Panty's zijn wel sexy zo lang je kleren aan hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klacht 2: mijn benen zijn te lang voor stay ups/mijn rokje is te kort dus die zie je
Die stay ups zijn echt zoveel fijner dan een panty die in je middel loopt te knellen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef vamperotica het volgende:
tvp.... Nu mét Wii balance board!
ik had eens stay-ups die niet up bleven. Probeer dan maar eens te lopen....quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die stay ups zijn echt zoveel fijner dan een panty die in je middel loopt te knellen!alleen jammer dat ze ze alleen van weinig denier hebben en het dus nu te koud is om ze te dragen.
![]()
Daarbij heb ik zelfs soms al dat je ze net onder mn jurkje vandaan ziet komen (een jurkje dat tot een handbreedte boven mn knie komt, das toch niet superkort??
En dan ben ik maar 1.62m... (en heb ook geen superlange benen)Dus ben het helemaal met je klacht eens.
Ja, die heb ik ook wel eens gehad. Loop je daar met die dingen op je enkels.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik had eens stay-ups die niet up bleven. Probeer dan maar eens te lopen....![]()
Problably het laatste...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik trek stay ups op tot onder m'n bil en dan nog zie een rand, dus of een kopen met een dunne rand of langere rokjes
Leuk toch.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaha, ik zit echt belachelijk blij naar mezelf in de spiegel te kijken vandaag.. M'n haar valt precies zoals het moet, ik heb veel tijd besteed aan m'n make-up (je moet toch wat, met dat extra uur) and it shows en ik heb een outfit aan waarvan ik weet dat m'n vriendje die sexy vindt.
. En ook nog een lekker muziekje erbij!
Zulke dagen zijn echt zeldzaam!quote:
Stay ups zijn echt damn sexyquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef Merel het volgende:
Je hebt ook van die stay-ups met een enórme kantrand, die zijn zooooo irritant! Wel mooi, maar je kunt inderdaad alleen lange rokjes aan. Al heb ik bij rokjes waarin ik niet kan bukken sowieso het liefst een ondoorzichtige legging aan, zodat ik wél kan bukkenBovendien heb ik een groot litteken op m'n been, dus doorzichtige panty's/kousen bij een kort rokje zijn sowieso niet mooi, daar zie je zo dat litteken doorheen
Goedzo! Foto maken en naar kijken op mindere dagen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaha, ik zit echt belachelijk blij naar mezelf in de spiegel te kijken vandaag.. M'n haar valt precies zoals het moet, ik heb veel tijd besteed aan m'n make-up (je moet toch wat, met dat extra uur) and it shows en ik heb een outfit aan waarvan ik weet dat m'n vriendje die sexy vindt.
. En ook nog een lekker muziekje erbij!
Bij mij komen ze bijna tot m'n knie... Somsquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Problably het laatste...
[ afbeelding ]
Om je nog ellendiger te voelen op mindere dagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:28 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Goedzo! Foto maken en naar kijken op mindere dagen!
Ik heb een ander rokje aan gedaan intussen, eentje die al jaren niet meer paste, maar tis wel erg kort. Weet niet of dat nog kan, als moeder, zeg maar.
Was grapje poppiequote:Op zondag 26 oktober 2008 13:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij mij komen ze bijna tot m'n knie... SomsIk maak wel een foto van mijn grijze jurkje binnenkort want die is leuk
Neehee om te weten waar je naar op weg bent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Om je nog ellendiger te voelen op mindere dagen [ afbeelding ]
Is de enige die halverwege mijn dijen komt. Heb verder van die plooirokjes, zwarte en een roodgeruite, maar die zijn nog korterder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee dat kan nooit want ik hou niet van lichtblauwe rokjesMaar buiten dat kan het prima, eigenlijk vrij netjes doordat je armen/benen bedekt zijn
Ietss langer en ietsss strakker zou nog beter zijn
!!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
'
En?bevalt het?
Ik ga het zo ook weer doen met mijn vriendje
Jarretels zitten echt kut.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Koop een grotere maat Stay ups of nog beter die zonder siliconen en met jarretelgordeltje.
Klacht opgelost. TS leert er mee omgaan. Slotje.
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 13:34 schreef Esse_est het volgende:
Kijk 's: kan dit op je 36e?
[afbeelding]
Ja hoor, zeker met zulke benen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Was grapje poppie![]()
[..]
Neehee om te weten waar je naar op weg bent!
Kijk 's: kan dit op je 36e?
[ afbeelding ]
spekkoekquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:29 schreef mordradead het volgende:
Komende week zal ik niet zoveel eieren eten want m'n moeder maakt nu spekkoekmaar daar mag ik niet teveel van eten
Breien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Figuurzagen? Punniken?
Dat wilde ik ook zeggen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Breien.
Schijnt erg kalmerend te zijn en je kan het eindresultaat ook dragen
Waar baseer je dat opquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen!
Maar ik heb het idee (misschien compleet ten onrechte, dan moet je het zeggen) dat PF niet beschikt over een enorme dosis geduld, dus of het dan nog zo geschikt is...
Eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee (misschien compleet ten onrechte, dan moet je het zeggen) dat PF niet beschikt over een enorme dosis geduld, dus of het dan nog zo geschikt is...
Van Alev!quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:35 schreef Merel het volgende:
Ik heb trouwens gisteren een patatje met gegetenMaar het was 23:30, ik had om 17:00 voor het laatst een appel gegeten en avondeten was erbij ingschoten. En alle plekken waar je gezond eten kan halen waren dicht
Ik weet niet hoeveel cal. er in een zelfgemaakte bapao zit, maar in die van de Appie zitten er maar liefst 300 in per broodje en aan 1 broodje heb je echt bij lange na niet genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van Alev!
Zo. Feestje gisteravond was medium zondig: paar borrelnootjes, een cocktail, sangria... Geen drama (mijn directe collega was tamelijk teut, ik heb me rot gelachen). Vandaag een bakje yoghurt als ontbijt, een eclair bij de koffie
Lunch was heel verantwoord: dikke volkorenboterhammen met hummus en tapenade en gegrillde paprika, aubergine en courgette en olijven
En twee bonbons toe
Hemel, het is zeker weer weekendVanavond lekkere zelfgemaakte bapao's
Ik schat dat de mijne 200 kcal/st zijn. Zeker in de rundvleesvariant, de kip bevat kokos en dus meer kcals. En ik eet er drie, dan. Met chilisaus of mushroom soy.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel cal. er in een zelfgemaakte bapao zit, maar in die van de Appie zitten er maar liefst 300 in per broodje en aan 1 broodje heb je echt bij lange na niet genoeg.
ik heb twee truien gebreid. Voor mezelf. Best hippe ook. Maar breien is Echt Saaiquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Breien lijkt me best een grappige hobby.
Ja schocking he? Twee happen en je hebt hem al opquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel cal. er in een zelfgemaakte bapao zit, maar in die van de Appie zitten er maar liefst 300 in per broodje en aan 1 broodje heb je echt bij lange na niet genoeg.
Ik wilde net vragen of er iets heerlijker is dan door de regen fietsen tot je nat bent tot op je ondergoed, dan thuis onder de douche duiken en opwarmen bij een kop thee. Ik vind het geweldig! Heb echt hardop zitten lachen op de fiets net. Miezerregen is irritant, maar je overgeven aan echte regen is heeeeeerlijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Even de vrolijkheid doorbreken.Vandaag is een rotdag. Naar huis moeten fietsen door de regen en mensen die zeggen dat het niet zo hard regent en ondertussen was ik tot op mn ondergoed nat toen ik thuis kwam
. En mn eetlust is helemaal weg
.
Lekker! Waar haal je die? Ik wilde gulyás maken, en daar hoort dit in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:24 schreef Esse_est het volgende:
Wij eten pastinakenpuree, een vergeten groente en zoooo lekker....
Zonde van je schoenenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of er iets heerlijker is dan door de regen fietsen tot je nat bent tot op je ondergoed, dan thuis onder de douche duiken en opwarmen bij een kop thee. Ik vind het geweldig! Heb echt hardop zitten lachen op de fiets net. Miezerregen is irritant, maar je overgeven aan echte regen is heeeeeerlijk!
De AH heeft ze. Ik heb er pas ook een gebruikt in een stoofschotel, maar daar kwam 'ie niet tot z'n recht.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lekker! Waar haal je die? Ik wilde gulyás maken, en daar hoort dit in.
In Hongarije en UK ligt het in elke supermarkt, maar hier niet. Ook niet bij de groenteboer!
Die liggen gewoon bij de c1000??quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
In Hongarije en UK ligt het in elke supermarkt, maar hier niet. Ook niet bij de groenteboer!
M'n oude afgetrapte All Stars hebben de wasmachien overleefd, dan kunnen ze een beetje regen ook wel hebbenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De AH heeft ze. Ik heb er pas ook een gebruikt in een stoofschotel, maar daar kwam 'ie niet tot z'n recht.
Weird, niet bij de AH en Jumbo en groenteboer in Voorburg, ook niet bij 2 AH's in Den Haag centrum. Zal eens kijken bij een AH XL!quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die liggen gewoon bij de c1000??
Zet gewoon ff 10 min de haardroger er inquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:05 schreef Merel het volgende:
[..]
M'n oude afgetrapte All Stars hebben de wasmachien overleefd, dan kunnen ze een beetje regen ook wel hebben
Viking was toch een blog begonnen?
Ze kunnen toch net zo goed aan de lucht drogenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zet gewoon ff 10 min de haardroger er indoe ik sinds ik die tip kreeg van m'n ploegleider
Ja maar ik fiets iedere dag in dat zeikweer 's winters en dan gaan ze ongelofelijk stinkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch net zo goed aan de lucht drogen
Bij de LIDL, biologische pastinaken, ik vind ze echt zo lekker... net als pompoen en meiknolletjes en raapstelen! Mjammie!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit was van die stomme miezerregen: heel veel miezer, waardoor ik na een paar meter al doorweekt was. En ik zag na een paar seconde al niets meer omdat mijn bril vol met druppeltjes zat. En douchen zat er ook al niet in, ik moest onverwacht mijn eigen eten klaarmaken en dat smaakte helemaal niet omdat er op tafel veel lekkerder eten stond. Regen is nog leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of er iets heerlijker is dan door de regen fietsen tot je nat bent tot op je ondergoed, dan thuis onder de douche duiken en opwarmen bij een kop thee. Ik vind het geweldig! Heb echt hardop zitten lachen op de fiets net. Miezerregen is irritant, maar je overgeven aan echte regen is heeeeeerlijk!
Ik heb t wel een tijdje gedaan ja, toen ik in het buitenland zat. Best leuk om te doen! Ga jij ook bloggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zonde van je schoenen
Schreef iemand hier blogs
Niet te dicht op de stof houden: als er plastic in verwerkt is kan het smelten, en je haardroger zou wel eens af kunnen slaan omdat ie te heet wordt ... ik dacht al de haardroger van mijn moeder gesloopt te hebben (ging uit en niet meer aan, geur van gesmolten plastic) maar volgende dag deed ie het weerquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zet gewoon ff 10 min de haardroger er indoe ik sinds ik die tip kreeg van m'n ploegleider
Ik weet iets leuksquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit was van die stomme miezerregen: heel veel miezer, waardoor ik na een paar meter al doorweekt was. En ik zag na een paar seconde al niets meer omdat mijn bril vol met druppeltjes zat. En douchen zat er ook al niet in, ik moest onverwacht mijn eigen eten klaarmaken en dat smaakte helemaal niet omdat er op tafel veel lekkerder eten stond. Regen is nog leuk.
Zo, nu maar eens wat leuks verzinnen om mezelf op te vrolijken .. iemand een idee? Het mag niet met eten te maken hebben. Eigenlijk ook niet met sporten, want ik voel me wat ziekig.
Jeetje, alweer een kloonquote:
Kent u mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:33 schreef shebyte het volgende:
Da's mijn enige kloon Kim!
Geen echte kloon natuurlijk, zie tag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zie nu pas dat het een kloon is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glucosequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet iets leuksAan mij vertellen hoe ik het eerste C atoom van een suiker vind
(Dus die cyclische verbindingen
)
Even goed koekeloeren want ik ben traag van begrip! En ik had nog een vraag maar die moest ik opzoekenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glucose
Astu. Rechts staan er plaatjes, waarbij het plaatsnummer is ingevuld. (als ik het zo zie, de C die aan de - O - in de cyclische verbinding zit, en dan níet waar nog een CH2OH-groep aan vast zit)
SHE heeft 2 nicks, 1 is mod en 1 is red frontpage?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Even goed koekeloeren want ik ben traag van begrip! En ik had nog een vraag maar die moest ik opzoekenHeeft ook met nummering te maken.
Thx!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je op google shebyte intoets krijg je een partyflock of zo iets account(Dat deed ik omdat je zei dat she veel minder goed te vinden was dan shebyte en dat klopte!!) Dus nu dacht ik shit ik ben vet opvallend
Noes!
Al bij Marqt geweest op de Overtoom? Hebben ze bijna alles!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Same here.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Ik wist het niet hoor. Ik hoor niet bij het topic
.
Op dit moment zou ik willen dat ik er ook niet bijhoordequote:Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Same here.
* cinnamongirl huilt mee.
Bedoel je dat nou sarcastisch?quote:
Ja maar ik moet ook nog solliciteren, m'n iPod up to date houden en Latijn lerenquote:
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, heb je de4e-generatieNano
?? Die wil ik ook. Maar ik heb nog een prima 3generatie
Pastinaal kun je op zo'n beetje elke markt vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Same here.
* cinnamongirl huilt mee.
Ok, ik snap er niks vanquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
Foto's van anderen, zonder toestemming, plaats je niet. Punt.
Ook eentje van SHE net.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, ik snap er niks van. Esse_Est heeft toch een foto van zichzelf geplaatst?
Ik vind de rooie mooi. En de grijze, en de zwartequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. De allernieuwste! En er zijn zulke mooie kleurtjes
![]()
![]()
. Ik heb zelf de roze (
), maar oranje of paars of lichtgroen had ik ook wel leuk gevonden.
En je wilt het niet weten, maar hij is zó snel! Ik heb in 5 minuten oid 1000 nrs overgezet naar m'n iPod.
Mark: "Dat gaat wel even duren, hoor"(hij heeft een 3G Classic)
En cover flow is ook erg gaaf. Gewoon even je iPod opzij houden en dan gewoon door de albumhoezen scrollen om een nieuwe cd te kiezen
. Is veel minder omslachtig dan het hele menu doorwerken.
Euh, het was zo ook wel duidelijk heurquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:47 schreef Esse_est het volgende:
* Esse_est schopt SHE. Dat jij mode-mogelijkheden hebt betekent niet dat je me dan moet ontmaskeren!
*zoekt nog meer leuke foto's*
Niet verkeerd bedoeld hoor: maar dan kun je toch gewoon je eigen account houden en het niet over je kutterige ex hebben? Dan is er niks aan de hand en hoef je ook niet moeilijk te doen met klonen enzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 18:04 schreef Esse_est het volgende:
Mischien maak ik die kloon niet voor jullie maar voor een kutterige ex?
Nee, jij bent de hetero-kloon van Viking, toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik wist van niets, maar misschien ben ik ook wel geen vaste poster.
Tel daarbij op dat zij de enige in dit topic is die posts -edit- en zelfs een homofiele mongool kan de was doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef SHE het volgende:
Het gaat niet om boos, het gaat erom dat het stijlloos is EN tegen de policy. Nogmaals, ik ben daar niet zo moeilijk in, maar ieder ander had je het niet bepaald in dank afgenomen.
En je kloonactie is natuurlijk hilarisch; je maakt een kloon aan voor je ex en gaat vervolgens onder die kloon een foto van jezelf plaatsen.
Alsjeblieft zeg
Daar dacht ik gister nog aan! Op zo'n stelletje worden de stoofpotten het best.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Pastinaal kun je op zo'n beetje elke markt vinden.
Is idd heerlijk in de gulash.
Heb je petroleumstelletje? Wordt ie fantastisch van. If not, op allerlaagste pitje minimaal 8 uur opzetten.
Heerlijk met dit weer.
Nee, ik ben stiekem een vriendin van jequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, jij bent de hetero-kloon van Viking, toch?
Ik heb haar gezien op de meet en wij zijn toch echt twee verschillende personenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De rooie kun je alleen bij de Appleshop kopen en dan steun je ook nog eens een goed doelquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de rooie mooi. En de grijze, en de zwarteIk wil een 16GB
Afijn, nog even wat werk gaan doen nu, en dan bapao's maken
Je bent jonger en kleiner dan de vriendin in kwestiequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben stiekem een vriendin van je
Viking: I luf u!!! Tonge???quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Aan iedereen die steeds een volle inbox heeft, maar geen zin heeft om alles pagina voor pagina te verwijderen. Bij de instellingen kun je alle pm's in één keer laten zien en dus ook in één keer selecteren en dus ook in één keer verwijderen. Dan hoeven de dames hier niet zo vaak te roepen: 'X, wil je je inbox even legen'?
En ik ben dan zeker jouw culinoob-kloonquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow! Ik voelde me al buitengesloten, zo na mijn enerverend dagje spoorwegmuseumquote:
Mhehehehequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent jonger en kleiner dan de vriendin in kwestie![]()
En ik zit me nou al weken af te vragen of ik je zou herkennen als ik je tegenkom...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent jonger en kleiner dan de vriendin in kwestieMaar ik heb loveli weleens ontmoet, laaaang voordat ik op fok! zat
![]()
Ja, dan kan ik lekker pimpen met mijn culi-kennisquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik ben dan zeker jouw culinoob-kloon.
Ik zie al gauw het positieve en het is echt een goed tip: ik ga 'm nu uitvoeren!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O dus het kwam niet zo kribbig over als ik had gedacht?.
No way. Maar ik wil je wel een foto PM'enquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik zit me nou al weken te bedenken of ik je zou herkennen als ik je tegenkom...
Waarom dacht je dat ik jou koos als mogelijke kloonquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik lekker pimpen met mijn culi-kennis
Toch ben jij wel een soort jongere versie van mij: een absolute beta-nerd
Alles kan kapotquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:09 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme SHE, je hebt alles stukgemaakt!.
Mini-Viev was vast erg gelukkig met de treintjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow! Ik voelde me al buitengesloten, zo na mijn enerverend dagje spoorwegmuseum.
Ik ben jouw scheikunden00bkloonquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik ben dan zeker jouw culinoob-kloon.
Ja, behalve toen we in het winkeltje weigerden de modelbouwtreintjes voor hem te kopen...drááámááá!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Mini-Viev was vast erg gelukkig met de treintjes!
Yes please!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way. Maar ik wil je wel een foto PM'en
Jaaa!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way. Maar ik wil je wel een foto PM'en
Over leven in een enge stadquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
CF waar gingen jouw blogs over?
Zou het leuk zijn om een foto sessie van mij te maken met eten in m'n haar en te kijken of het werkt? En dan een blog te schrijven of is dit weer een wazig PF idee.
Ik vind het een leuk ideequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zou het leuk zijn om een foto sessie van mij te maken met eten in m'n haar en te kijken of het werkt? En dan een blog te schrijven of is dit weer een wazig PF idee.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben jouw scheikunden00bkloonEn dan mag jij mijn culin00b kloon zijn
We kunnen misschien wel een keertje bij mij gaan koken als je dat leuk vind? Want grote keuken, veel keukenspulletjes, en dan haal ik wel alles in huis wat je wilOok al is het onzin of te duur of zo
!
Ja en dan zou ik een kapsalon nemenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kwam laatst een soortgelijk topic tegen van *kuch, een niet nader te benoemen persoon, in SEX, over erectieproblemen van haar vriendquote:
Benoem het persoon eens nader? Mag ook wel in een pm heur met link graagquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een soortgelijk topic tegen van *kuch, een niet nader te benoemen persoon, in SEX, over erectieproblemen van haar driend![]()
Nee joh. Ik wil een foto van je zien! Maar die post heb je blijkbaar gemistquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??? Heb ik weer wat onaardigs gezegd?
Maar ik ben een vriendin van CFquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef loveli het volgende:
Die was speciaal voor mij (omdat CF mij wel herkent, maar ik haar niet).
Zoek maar in dit topicquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Benoem het persoon eens nader? Mag ook wel in een pm heur met link graag
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek maar in dit topic
Vriend heeft klein probleempje tijdens de sex.
Zeker van die zweverige new-age muziekquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Kent iemand Gregorian trouwens? Een stelletje 'monniken' dat in Gregoriaanse stijl (maar dan met muziek) popnummers in een klassiek jasje steekt, bijvoorbeeld 'My immortal' en 'Losing my religion' (hoe ironisch, monniken die 'Losing my religion' zingen). Ik vind het erg toffe muziek
.
Hey, ik houd van New Age muziekquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeker van die zweverige new-age muziek
Die Garisson ook, LOLquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek maar in dit topic
quote:
quote:
Iddquote:
Ik sluit me hierbij aan. Niet mijn soort muziek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind dat van sferische nepzooi allemaal, soms zie je bij de ceedeetoko wel eens zo´n geitewollensokkenleipo met sandalen, bril, baard en snor naar een cd met panfluit en natuurgeluiden luisteren
tingel-tangelmuziek
Klankschalen FTWquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Niet mijn soort muziek.
Nope, maar ik vraag me nu wel af wie dit is. Ben ik heel dom als ik dat niet doorhebquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
Uberhaupt niet zo slim om zoveel persoonlijke details te posten onder een kloon, aan de OP herken je de dame in kwestie direct (en aan haar knullige schrijfstijl).
Oh, het staat verderop in het topic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nope, maar ik vraag me nu wel af wie dit is. Ben ik heel dom als ik dat niet doorheb?
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nope, maar ik vraag me nu wel af wie dit is. Ben ik heel dom als ik dat niet doorheb?
Even de posthistory gecheckt en wat schrijfstijl betreft heb je idd gelijk. Knullig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, het staat verderop in het topic.
Ja leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Over leven in een enge stadIk kan je wel een link sturen?
Eten in je haar? Als: je haar opgestoken met sperzieboontjes als pinnen? Of andijviestamppot in je haar?
Ik zie het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoek maar in dit topic
Het stinktquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja leuk!
Haha, nee met bier maskers voor je haar etc. Of het echt werkt of dat het onzin is
De nerd kant weet ik (nog) niet.. Maar dat vind ik zeker leuk om er bij te vermelden! Als jij goede ideeen hebt gaan de credits gewoon naar jou hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee. Allerlei haarmaskers ... vertel erbij wat je erin doet, hoe je het maakt, wat voor effect het zou moeten hebben, wat voor effect het bij jou had en waar je op moet letten (maskers met honing plakken etc). En dan een foto erbij
. En als je het wat wetenschappelijker wil: vertel er ook meteen bij waarom het goed zou zijn voor je haar, wetenschappelijk gezien (in avocado zit dit en dit stofje, en dat doet dit en dat voor je haar). Maar dat laatste is meer de nerdversie
.
Oh en koken lijkt me leuk ja. Maar dan wel als we wat meer keuze hebben qua ingredienten. Sowieso, ik mag nu ook de keuken thuis onveilig maken
. Dus dinsdag weer een taart bakken. Appelkruimel, zelfs voor mij geschikt.
Als ie zoekt op je oude nick kan hij ook die post van je vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef Esse_est het volgende:
Ik kan mijn kloon best weggooien maar als dan ex op mijn oude naam gaat zoeken vindt ie me weer, ik hoef me toch voor jullie niet te verstoppen? Heb ik dingen zo fout gedaan dan?
Het gaat erom dat je een foto van SHE hebt geplaatst zonder haar voorafgaand om toestemming te vragen, dit is een vrij grote zonde hier! 't is dus niet zozeer te doen om je kloon!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef Esse_est het volgende:
Ik kan mijn kloon best weggooien maar als dan ex op mijn oude naam gaat zoeken vindt ie me weer, ik hoef me toch voor jullie niet te verstoppen? Heb ik dingen zo fout gedaan dan?
klopt thnx SHEquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ie zoekt op je oude nick kan hij ook die post van je vinden.
Dat is zo op bijna alle internetfora.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een foto van SHE hebt geplaatst zonder haar voorafgaand om toestemming te vragen, dit is een vrij grote zonde hier! 't is dus niet zozeer te doen om je kloon!
Stalkers alert!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik op je oude nick zoek vind ik ook een foto van je
En eigenijk wel heel veel privé informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |