abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60464801
Hallo iedereen,

Ik had even een vraagje, om tips of herkenbaarheid.

Mijn vriend en ik hebben nu z'n 7 jaar een relatie. Na het eerste jaar is het zelfde probleem ook al eens voorgekomen, en later vanzelf weer over gegaan.

Het probleempje:

Tijdens het voorspel is er niets aan de hand, zijn piemel is gewoon lekker stijf enzo.
Maar als we dan aan penetreren beginnen is zijn eikel, na ongeveer enkele sec/tot enkele min, heel gevoel (hij zegt zelf, 't gevoel of hij dan al klaar gekomen is), of hij wordt vanzelf slap, en als ik hem dan weer aftrek wordt het wel weer hard, maar tijdens penetreren zwakt het af.

Hij is wel geil enzo.. En schaamt zich niet echt ervoor, maar vind het gewoon kut. Tja het is tenslotte een man en die willen graag presteren.

Ik zelf denk dat het tussen zijn oren zit. Nu zitten wij momenteel ook wel met een hoop stress. Vader overleden in januari. Verbouwingen, en we hebben besloten dat we kinderen willen. Dus tja al met al...

MIsschien iemand tips?

[ Bericht 3% gewijzigd door sexykloon op 31-07-2008 13:15:44 ]
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:54:28 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60464913
Stress kan een reden zijn.. rookt hij, eet hij wel gezond, is hij in goede lichamelijke conditie?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:56:20 #3
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_60464959
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:48 schreef sexykloon het volgende:
knip......... en we hebben besloten dat we kinderen willen. Dus tja al met al...

MIsschien iemand tips?
Is hij wel serieus klaar voor kinderen?
Misschien niet en dan is het een linke zaak om je stampertje zijn werk te laten doen.
Don't get shot....It hurts!!
pi_60465062
Daar is uitgebreidt over gesroken. HIj wilde het eerder als ik. Maar nu zijn we er beide klaar voor

Ja sorry voor de beroerde spelling
Hij rookt niet, eet sinds kort gezond (overgewicht en te hoog cholesterol).
We hebben beide wel wat overgewicht, maar hier wordt aan gewerkt, laat ik maar zeggen

Maar goed, dit was eerder nooit een probleem.
pi_60465083
Oh, ook drinkt hij bijna niet.

Eerder bijna elk weekend (lees, vrijdag/zaterdag en soms zondag), en nu misschien nog een avondje in de 2 weken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:08:44 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60465237
Even ginseng enzo kopen.
pi_60465412
Er zouden dus meerdere factoren van toepassing kunnen zijn
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:18:57 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60465455
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef sexykloon het volgende:
Er zouden dus meerdere factoren van toepassing kunnen zijn
Yep.. voor de hand ligt een combinatie van stress en conditie.. om 't zeker te weten: laat 'm langs de dokter gaan. Misschien een beetje ongemakkelijk voor je vriend, maar heel gewoon voor de dokter.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_60465512
Dat is voorals nog geen optie voor hem.

HIj wil eerst rust in zijn hoofd. We hebben besloten ons er nu niet druk over te maken, gezien de grote bezigheden met werk en huis op dit moment. Ook pijp ik hem, of trek ik hem af, zonder wat terug te verwachten. Gewoon spontaan, en waar dus geen prestatiedrang bij zit, voor hem
pi_60465568
Wat een volwassenheid hier, het straalt er vanaf.

Mijn tip is, praat er met elkaar over, en mocht het over een aantal weken nog zo zijn, even langs de ha.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:47:36 #11
200839 rooie-poes
ook me. ...is rood
pi_60502307
en als jullie het in het donker doen,ik bedoel als jij hem trekt lukt het wel,dus als hij je niet ziet?
Tís maar een idee.
niet kaal maar getrimt en net 21 geworden!
pi_60502358
Besloten dat jullie kinderen willen.. Als het MOET is sex ineens een stuk minder leuk. Je moet gewoon lekker neuken zonder voorbehoedsmiddelen, dan komen die kinderen vanzelf wel, of niet, daar moet je niet zo moeilijk over doen. Gewoon genieten en niet aan poepluiers en puberdochters denken tijdens de sex. Tenzij hij daar opgewonden van raakt uiteraard.
pi_60506575
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:54 schreef Perrin het volgende:
Stress kan een reden zijn.. rookt hij, eet hij wel gezond, is hij in goede lichamelijke conditie?
Ik las "... rookt hij wel gezond ..."

En verder, tja, lullig probleem, zeker als je kinderen wilt krijgen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_60513047
Hij heeft een ander
pi_60603356
Tijgerbalsem op zijn pik smeren.
pi_60712200
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Besloten dat jullie kinderen willen.. Als het MOET is sex ineens een stuk minder leuk. Je moet gewoon lekker neuken zonder voorbehoedsmiddelen, dan komen die kinderen vanzelf wel, of niet, daar moet je niet zo moeilijk over doen. Gewoon genieten en niet aan poepluiers en puberdochters denken tijdens de sex. Tenzij hij daar opgewonden van raakt uiteraard.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 19:32:03 #17
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60712731
Is een cockring ene optie ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_60810622
Het komt wel vaker voor dat mannen wel een stijve krijgen tijdens het voorspel, maar als ze moeten penetreren terwijl ze wel zeggen dat ze het willen, maar er diep van binnen iets nee zegt, dan wordt hij op dat moment slap
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:52:23 #19
177810 Evenveel
en niet minder
pi_60810922
Het kan ook zijn dat jij misschien te ruim bent! Als hij niet al te groot geschapen is, en/of jij wat ruimte over hebt zeg maar, dan kan het gevoel wat afnemen. Zijn eikel zal hierdoor niet genoeg worden gemasseerd waarschijnlijk. Zeg maar hetzelfde als je leuter in een warme beker melk hangen denk ik.
Doei.
pi_60817718
Dus hij wordt heel gevoelig tijdens de seks. Misschien ben je dan nog wat (te) droog; probeer eens wat glijmiddel (niet voor jou, maar voor hem,) zodat hij wat minder wrijving voelt.
En, uiteraard: niet pushen, het 'moet' niet! Als jij of hij toch een prestatie verwacht, dan lukt het zeker niet.
Neem er ook de tijd voor; langer voorspel (waarbij hij ook best weer slap mag worden) ed.
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:24:03 #21
211372 discipter
woothammer???
pi_60890653
ik weet nie hoe lang het al duurt maar het kan ook zijn dat hij gwoon de angst heeft dat het weer gebeurd tijdens de sex en dat het daardoor automatisch gaat, een soort plankenkoorts/faalangst. mischien gwoon een tijdje geen sex en dan een ker in et weekend iets gaan doen waar je goed relaxt van raakt (spa is altijd goed idee ) gwoon dat hij goed relaxt is en dan nog es prbere?

just suggestion ofc
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
pi_60915741
Gisteravond weer lekkere sex gehad. Ondanks dat er weer niet veel gepenetreed is, omdat hij dan weer het gevoel het dat hij net was klaar gekomen. Z'n eikel dus weer zo gevoelig.

Maar met handen en tong kun je ook veel. Gelukkig
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:55:29 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60919668
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:01 schreef sexykloon het volgende:
Gisteravond weer lekkere sex gehad. Ondanks dat er weer niet veel gepenetreed is, omdat hij dan weer het gevoel het dat hij net was klaar gekomen. Z'n eikel dus weer zo gevoelig.

Maar met handen en tong kun je ook veel. Gelukkig
Paar minuten wachten en weer verder?
pi_61169405
Mijn advies: haal bij de natuurwinkel Ostrin. Dit is een oesterpreparaat in tabletvorm. Gezond en beslist ongevaarlijk. Wel behoorlijk duur, maar het resultaat is er dan ook naar. Garanties zijn er niet in het leven, maar hiermee heb je na een paar dagen innemen een hele goede kans dat het probleem van je vriend voorbij is. Veel succes!
pi_61209031
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:23 schreef ymme het volgende:
Wat een volwassenheid hier, het straalt er vanaf.

Mijn tip is, praat er met elkaar over, en mocht het over een aantal weken nog zo zijn, even langs de ha.
Had je ff uitgelogd en ingelogd onder Ymme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')