Ik vrees weer voor Herbertquote:
Ik vrees ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:32 schreef Steven184 het volgende:
In elk geval leuk om 2 Nederlandse ploegen te hebben, ondanks dat er best betere gegadigde voor deze plek waren.
De Kort reed een paar jaar terug de Giro.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:00 schreef Venga het volgende:
Van alle Nederlanders in de ploeg heeft enkel Eltink ooit een GT gereden, maar wel leuk voor mannen als De Kort, Veelers, Timmer etc dat ze nu een goede kans maken op Tour-deelname.
Ghans met z'n piepstemquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Als Hans De Clercq geen co-commentator is, kijk ik sowieso Sporza.
Heb ik nog nooit als probleem gezien. Gewoon om 3 uur naar de plaatselijke bar en kijken maar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Erg leuk voor skil!![]()
Ben ''gvd'' 1e week op vakantie vd Tour. Daarna gelukkig wel 2 weken aanwezig!
Inderdaad, afgelopen zomer in Frankrijk ook veel gedaan, best gezellig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit als probleem gezien. Gewoon om 3 uur naar de plaatselijke bar en kijken maar.
quote:Voorselectie Skil-Shimano Tour de France 2009: Fumiyuki Beppu (Jap), Simon Geschke (Dui), Floris Goesinnen (Ned), Jonathan Hivert (Fra), Kenny van Hummel (Ned), Thierry Hupond (Fra), Koen de Kort (Ned), Cyril Lemoine (Fra), Piet Rooijakkers (Ned), Albert Timmer (Ned), Tom Veelers (Ned) en Robert Wagner (Dui).
Nicequote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Wombcat het volgende:Ik ga de tour live zien in de bergen (op de Saissies) en de dag erna met de tijdrit in Annecy.
Hivert lijkt me een zekerheidje na zijn Parijs-Nice.quote:Voorselectie Skil-Shimano Tour de France 2009: Fumiyuki Beppu (Jap), Simon Geschke (Dui), Floris Goesinnen (Ned), Jonathan Hivert (Fra), Kenny van Hummel (Ned), Thierry Hupond (Fra), Koen de Kort (Ned), Cyril Lemoine (Fra), Piet Rooijakkers (Ned), Albert Timmer (Ned), Tom Veelers (Ned) en Robert Wagner (Dui).
Eigenlijk is dat triestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef Sautor het volgende:
Grappig, de Giro is nog niet eens begonnen, en er zijn nu al meer Tour dan Giro topics
Logisch is het zeker Tour leeft meer bij de mensen, meer commercie enzovoorts. Giro is wat parcoursen betreft ook veel mooier en het deelnemersveld hoeft vaak ook niet onder te doen op die Giro wat Cunego won na dan. Toen was het alleen Saeco (lees Cunego - Simoni) tegen de restquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat triestDe Giro is een veel mooiere koers, al zal daar het gros van de mensen nooit achter komen.
Maar goed, aan de andere kant is het logisch. Dat is bijna altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |