abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:30:31 #51
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62677998
Dat van dat gasfornuis is hier toch al eens vaker voorbij gekomen? Ik meende dat het vooral een advies was en als je echt wilt wel kan, of heb ik het mis? Ik weet niet meer wie dat toen was maar het was nog niet zo lang geleden.

EDIT:
hier dus: IKEA - Part XLI - Heb jij de gids al?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_62678129
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:26 schreef marlieske het volgende:

[..]

Hmmmz die wand loopt niet voorbij de kastdeur zeg maar dus voor het draaien hebben we de ruimte niet nodig, de kast loopt namelijk gelijk met de wand (geen uitsteek zeg maar)
En ons huidige gasfornuis zit nu ook krap 3cm van de muur af..... dus ga dit toch eens vragen bij de Ikea want moet gewoon kunnen toch?
Volgens mij is het ook niet echt een vereiste... wellicht zegt IKEA dat dit zo hoort maar ik ken ook keukenopstellingen met een gaskookplaat op zo'n 5-10 cm van de muur.... Technisch gezien is het zeker mogenlijk!

En als ik jou was zou ik dan zeker de keuken zelf in elkaar zetten hoor! Het scheelt je erg veel geld, als je het zelf kan. Ik kan je opstelling niet zo goed zien, weet niet wat voor onderkastjes je hebt, maar ik denk dat je toch al zo aan 1000 euro zit voor alleen monteren.
pi_62678237
Thnx het kan dus wel maar ga er dan echt wel voor naar de vestiging want krijg het niet getekend en ik wil toch echt wel dat het gaat passen allemaal
naja van de week gaat de deurstijl eruit en gaan we kijken wat er onder de eikenvloer zit aan antieke tegels want er moet eerst vloerverwarming in, dan pas ga ik de keuken bestellen.

Wat is trouwens de levertijd van keukens (gemiddeld dan hé)
Mama van Isa en Ties
pi_62678361
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:36 schreef Syytön het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook niet echt een vereiste... wellicht zegt IKEA dat dit zo hoort maar ik ken ook keukenopstellingen met een gaskookplaat op zo'n 5-10 cm van de muur.... Technisch gezien is het zeker mogenlijk!

En als ik jou was zou ik dan zeker de keuken zelf in elkaar zetten hoor! Het scheelt je erg veel geld, als je het zelf kan. Ik kan je opstelling niet zo goed zien, weet niet wat voor onderkastjes je hebt, maar ik denk dat je toch al zo aan 1000 euro zit voor alleen monteren.
Het is een advies. Net zoals dat elke andere keukenzaak je dit niet zou adviseren. Maar als jij het zo wilt hebben, kun je het zo krijgen hoor... Ook op 5cm vanuit de wand...

Maar als je de ruimte hebt, zou ik het niet doen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62678720
Alle onderkasten zijn lades, door het chronisch gebrek aan lades in de laatste 2 keukens (in 2 verschillende huizen) heb IK nu besloten dat bijna alles lades word op de hoge en boven kasten na
Moet nu namelijk eerst een lading pannen uit de kast trekken eer ik de ovenschalen aan kan.

Tja eerste huis dat we kochten had een nieuwe keuken van 6 weken oud maar helaas het was een showroom-model, deuren draaiden de verkeerde kant in, en wel geteld 1 lade!
De mensen waarvan we kochten hadden de keuken in 6 weken tijd zo smerig weten te krijgen dat ik de oven al niet meer schoon kreeg. En de koelkast stonk een uur tegen de wind in.
Verder was de meeste bruikbare ruimte op hoogtes waar ik niet bij kon met mijn 1.63 meter er stond dus altijd een opstapje in de keuken waarover ik regelmatig mijn nek bijna brak.
verder wel super apparatuur alles Miele, maar gewoon zonde van het geld om zo een nieuwe keuken te nemen, had liever een oude keuken gehad die sloop je namelijk zonder blikken of blozen eruit.

De keuken die in dit huis staat is denk ik bijna net zo oud als ik en ja hoor 2 lades! dat noemde ik meteen vooruitgang
Andere vooruitgang is dan ook meteen dat deze keuken zo lelijk is dat je wel MOET vervangen en dat was in het vorige huis dan weer zonde van het geld.

Ons huidige huis hebben we dus echt gekocht met de insteek van: de badkamer en keuken moeten zo oud en lelijk zijn dat het niet zonde of onnodig is om te vervangen.
zal om het duidelijk te maken eens een voor en na foto plaatsen van de aanbouw, dat illustreert een beetje beter wat de staat van het stukje keuken hier was
Erge is dan wel om in gedachten te houden dat de rest van het huis er redelijk goed uitziet, op wat afwerking na dan, we zijn nu 2 jaar aan het verbouwen en nu komt het einde redelijk in zicht van de grote klussen. Tijdgebrek is hier een groot probleem manlief is 's avonds pas laat thuis en we hebben een kleine van 1,5 rondkruipen en de 2de is onderweg dus tussen de baby's door klussen we ook stevig aan het huis door
Als dit gedaan is gaan we boven onze slaapkamer opnieuw veranderen en een andere kamer opknappen voor mijn dochter, we gaan dus vrolijk door tot we het hele huis gedaan hebben.
Als dat allemaal gedaan is dan is de tuin aan de beurt. En de kozijnen en het glaswerk willen we spoedig vervangen enkele ramen zijn namelijk nog geen dubbelglas we pakken nu dus alles voor de hand weg, en vervangen de rest straks in 1 keer als het huis geschilderd moet worden.

Oude aanbouw

Nieuwe aanbouw waar inmiddels de ramen en deuren water/elektra en buiten-led-verlichting inzit, ook een betonbandje onder de vensters enz moet alleen nog een vloer met vloerverwarming in.
heb alleen even geen betere foto voor handen.
Maar alles met manlief eigenhandig opgebouwd, behalve het dak dat hebben we een dakdekker dicht laten branden
Mama van Isa en Ties
pi_62682219
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wij kunnen tegenwoordig ook hout op maat bestellen! En daar dus ook een spoelbak in laten frezen
Oh dat is wel tof, alleen zitten we dan wel weer met een lange levertijd en ondertussen geen keuken omdat we dus die inmeetservice niet kunnen krijgen en dus geen tijdelijk blad. Dus ik denk dat dat hem niet gaat worden. We zijn nu aan het kijken of een vriend van ons de wasbak in het hout kan frezen. Die is meubelmaker.

Ik denk trouwens dat degene met de modeltekening veel meer kwijt gaat zijn dan 1000 euro voor de installatie door de monteur, onze keuken is namelijk veel kleiner dan die op de tekening. Wij hebben 5 onderkastjes, 3 bovenkastjes en een koelkast. Over de 2000 euro uiteindelijk qua installeren. Een heleboel dingen staan niet in de folder. OK je kan zelf bedenken ik wil de ovenkast laten monteren: ovenkast a 45 euro, oven er in zetten voor 45 euro, kookplaat er in zetten voor 45 euro. Zit je rond de 150, so far so good. Wat ze je in de winkel niet voorrekenen: 200 euro om de gasslang van de kookplaat aan te sluiten. Dat hoort namelijk niet bij het 'installeren van de kookplaat'. Lijers. 350 euro voor anderhalf uur werk
pi_62682683
TVP. Binnenkort verhuizen dus er zal wel weer het een en ander aangeschaft worden.

Heb nog kruidenrekjes nodig en onderzetters en een nieuw 2persoonsbed.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 11:41:07 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_62684124
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:15 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Binnenkort verhuizen dus er zal wel weer het een en ander aangeschaft worden.

Heb nog kruidenrekjes nodig en onderzetters en een nieuw 2persoonsbed.
daarom lees ik ook mee ik wil ook een nieuw tweepersoonsbed. ik wil heel graag de MALM, maar moet mn vriend nog even overtuigen. hij vindt m te laag volgens mij valt dat heul wel mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62684170
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

daarom lees ik ook mee ik wil ook een nieuw tweepersoonsbed. ik wil heel graag de MALM, maar moet mn vriend nog even overtuigen. hij vindt m te laag volgens mij valt dat heul wel mee
Haha, ik ga ook voor de Malm 180 x 200. Kleur zwartbruin

Ik wil mijn bed juist zo laag mogelijk, de Expedit komt tegen het uiteinde aan en daarachter weer een bank, en ik wil wel nog bij mijn boeken kunnen. Al kan ik niet meer bij de onderste laag, maar daar zet ik gewoon zooi in die ik toch nooit meer gebruik.
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 12:39:11 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_62685267
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, ik ga ook voor de Malm 180 x 200. Kleur zwartbruin

Ik wil mijn bed juist zo laag mogelijk, de Expedit komt tegen het uiteinde aan en daarachter weer een bank, en ik wil wel nog bij mijn boeken kunnen. Al kan ik niet meer bij de onderste laag, maar daar zet ik gewoon zooi in die ik toch nooit meer gebruik.
wij gaan voor de 160x200. hoewel ik wel groter zou willen, zouden we dan ook nieuwe matrassen moeten nemen, maar die dingen zijn nog LANG niet aan vervanging toe. dus das zonde. en 160 is ook mooi

wij willen ook de kleur zwartbruin, die is mooi. en ik wil er aan beide kanten nachtkastjes aan

wij, dat is dus eigenlijk ik, want vriendlief moet nog overtuigt worden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62685474
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

wij gaan voor de 160x200. hoewel ik wel groter zou willen, zouden we dan ook nieuwe matrassen moeten nemen, maar die dingen zijn nog LANG niet aan vervanging toe. dus das zonde. en 160 is ook mooi

wij willen ook de kleur zwartbruin, die is mooi. en ik wil er aan beide kanten nachtkastjes aan

wij, dat is dus eigenlijk ik, want vriendlief moet nog overtuigt worden
Ik moet sowieso een nieuw matras, of een 2e matras erbij kopen (ik heb nu een 1-persoons bed van 90 bij 200). Nachtkastjes komen er niet, dat past niet.
pi_62695701
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]
Ik denk trouwens dat degene met de modeltekening veel meer kwijt gaat zijn dan 1000 euro voor de installatie door de monteur, onze keuken is namelijk veel kleiner dan die op de tekening. Wij hebben 5 onderkastjes, 3 bovenkastjes en een koelkast. Over de 2000 euro uiteindelijk qua installeren. Een heleboel dingen staan niet in de folder. OK je kan zelf bedenken ik wil de ovenkast laten monteren: ovenkast a 45 euro, oven er in zetten voor 45 euro, kookplaat er in zetten voor 45 euro. Zit je rond de 150, so far so good. Wat ze je in de winkel niet voorrekenen: 200 euro om de gasslang van de kookplaat aan te sluiten. Dat hoort namelijk niet bij het 'installeren van de kookplaat'. Lijers. 350 euro voor anderhalf uur werk
Ik weet niet hoe je aan dat excessief hoge bedrag komt, maar voor mijn keuken betaalde ik 840 euro... Ik vraag me af waar bij jullie keuken dan dat verschil van meer dan 1000 euro in is gaan zitten? Het kost toch geen 1000 euro om een stenen blad te monteren? En bij mij rekende ze echt geen 200 euro om de gasslang van de kookplaat aan te sluiten. Verzint dat montagebedrijf van je offerte zelf allerlei dingen om extra te vangen?
Voor 840 euro werd het volgende bij mij gedaan:: 5 onderkastjes; 1 hoge kast welke op maat moest worden gemaakt voor de CV, 3 bovenkastjes, monteren van kraan, vaatwasmachine, oven, gaskookplaat en eigen afzuigkap. Tevens is het maatwerkblad op maat gezaagd. Zie tekening.
pi_62696622
dacht dat ik gepost had maar zie mijn post nergens. nog maar keer dan.

ik zag bij de ikea de hemnes bedbank staan. dit lijkt me ideaal als student zijnde. (1persoon, uitschuifbaar naar 2persoons, als bank te gebruiken en extra opbergruimte)
nu las ik in advertentie op marktplaats dat dit bed in november van 299 naar 199gaat. klopt dit? ik kan dit niet terug vinden op de site en boek ligt bij me ouders.

verder lijkt het bed me ideaal, maar vind hem niet mooi. is er misschien nog ergens(mag andere winkel) zelfde soort systeem alleen dan mooier?

groetjes,
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:03:59 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_62696710
van 24 tot 29 november, je kunt de gids ook online bekijken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62698612
kan dat? kon ik nergens vinden, maar zal wel aan mij liggen.
ty voor kijken iig

nog iemand die zo'n soort bed ergens anders heeft gezien?
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 20:05:57 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_62698686
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik moet sowieso een nieuw matras, of een 2e matras erbij kopen (ik heb nu een 1-persoons bed van 90 bij 200). Nachtkastjes komen er niet, dat past niet.
als je toch een nieuw matras moet, dan moet je je kans ook grijpen doe je goed
pi_62700832
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

als je toch een nieuw matras moet, dan moet je je kans ook grijpen doe je goed
Ja, als het dan toch moet, dan maar meteen goed

Ik vind matrassen wel duur trouwens (het wordt de 1e keer dat ik er eentje zelf koop ) dat valt me wel vies tegen
pi_62704580
matrassen zijn duur ja als je goede wil. daarom ga ik dus ook niet voor een 2persoons bed.
ik heb momenteel een tromso hoogslaper. maar deze bevalt niet zo super (te laag plafon) bureau eronder bevalt daarentegen erg goed. maarja je moet keuzes maken. dus ding staat te koop op marktplaats nu.

heb toen bij hoogslaper een nieuw matras van me ouders gekregen, en heb bij me ouders nog een matras liggen(was van logeerbed, maar mijn oude bed daar is nu logeerbed geworden). deze komt dan erbij als 2e matras voor loge ofzo. voor die paar keer dat daar iemand slaapt kan er ook wel een wat minder matras liggen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:47:49 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_62704706
Bedenk wel dat je vaak 10 jaar met een matras doet en dan vind ik 100 euro per jaar gemiddeld niet duur voor goed slaapcomfort en uitgerust wakker worden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62706603
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef Adelante het volgende:
Bedenk wel dat je vaak 10 jaar met een matras doet en dan vind ik 100 euro per jaar gemiddeld niet duur voor goed slaapcomfort en uitgerust wakker worden.
Nee, dat niet, maar het viel me wel enorm tegen.

Over IKEA gesproken, mijn toekomstige studio indeling:

Helaas konden de ladekast en de kledingkast niet omgewisseld ivm een telefoon die daar hangt. En die bedbank is gewoon een slaapbankje.

Indeling is gemaakt met de IKEA homeplanner
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 06:18:07 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_62708859
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, als het dan toch moet, dan maar meteen goed

Ik vind matrassen wel duur trouwens (het wordt de 1e keer dat ik er eentje zelf koop ) dat valt me wel vies tegen
het is inderdaad prijzig. maar goed, je slaapt een hoop uren per jaar, dus daar wil ik dan altijd best wel wat in investeren. ik kan het je in ieder geval alleen maar aanraden, om er wat meer aan uit te geven.
pi_62714460
Naar aanleiding van TT: ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor afdeling de IKEA-ers hier werken

ik eerst: ik ben begonnen op opbergen+verlichting, maar zit nu bij koken&eten.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62717137
Service

Nja voornamelijk karren pakken en transport/goederen uitgifte
bij hoge nood Kassa
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_62717480
ook service.

En doe alles:
klantenservicebalie, kinderparadijs, ingang, kassa, goederenuitgifte en ook de karrenbaan vullen
pi_62717551
heb je die hemnes bedbank al ewelina?
pi_62717775
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
heb je die hemnes bedbank al ewelina?
Nee, en die ga ik ook niet kopen, ik heb een exarby slaapbankje wat op die plek komt. Maar even voor het idee Banken staan niet in dat programma.
pi_62737148
Eerst service, toen banken & groot opbergen, toen kantoormeubelen met IKEA zakelijk nu keukens
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62738171
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, en die ga ik ook niet kopen, ik heb een exarby slaapbankje wat op die plek komt. Maar even voor het idee Banken staan niet in dat programma.
ah ok, ik wilde datding ook al afraden het zit namelijk voor geen meter het is echt meer een bed, en teringduur
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:06:49 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62740975
Tot 15 november op de afdeling Recovery (Koopjeshoek/Retourgoederen van Service verwerken/Zooi opruimen/Quality verantwoordelijke)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62743386
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef Syytön het volgende:
Ik weet niet hoe je aan dat excessief hoge bedrag komt, maar voor mijn keuken betaalde ik 840 euro... Ik vraag me af waar bij jullie keuken dan dat verschil van meer dan 1000 euro in is gaan zitten? Het kost toch geen 1000 euro om een stenen blad te monteren? En bij mij rekende ze echt geen 200 euro om de gasslang van de kookplaat aan te sluiten. Verzint dat montagebedrijf van je offerte zelf allerlei dingen om extra te vangen?
Voor 840 euro werd het volgende bij mij gedaan:: 5 onderkastjes; 1 hoge kast welke op maat moest worden gemaakt voor de CV, 3 bovenkastjes, monteren van kraan, vaatwasmachine, oven, gaskookplaat en eigen afzuigkap. Tevens is het maatwerkblad op maat gezaagd. Zie tekening.
Nou ja dat is eigenlijk precies wat bij ons werd gedaan alleen hebben wij dan ook nog zo'n koffie apparaat in een van de bovenkastjes en is bij ons het maatwerk niet voor een CV maar voor een passtuk tussen koelkast en kookplaat.

De service van het stenen blad kost 365 euro dus zo te zien was jouw monteur de helft goedkoper dan de onze... We hebben inmiddels van IKEA aangeboden gekregen dat het stenen blad wel gemonteert kan worden maar dan door een monteur die niet bij het IKEA montage huppeldepup hoort maar wel veel voor hun doet (?) toen ik vroeg wat dat voor de garantie betekende begon die mevrouw over dat die monteur heel integer was hoor.

Ja doei het wordt een houten blad, ik vertrouw dit niet.
pi_62749357
Is het mogelijk om kasten van BESTA in middenbruin te krijgen, zodat deze goed passen bij de billy en benno ?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:04:02 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62759427
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:27 schreef PimBorne het volgende:
Is het mogelijk om kasten van BESTA in middenbruin te krijgen, zodat deze goed passen bij de billy en benno ?
Niet in Nederland, je zou eens op www.ikea.be kunnen kijken, misschien bestaat het daar wel?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62762834
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103090

tot hoeveel inch past de tv in de daarvoor bestemde ruimte bij dit model?
pi_62762932
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef Janteh het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70103090

tot hoeveel inch past de tv in de daarvoor bestemde ruimte bij dit model?
In de titelbalk van die pagina staat "Tv-meubels voor flatscreen-tv's tot max. 37" "
Dus ik denk dat het maximaal 37 inch is
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_62764588
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef Allan24 het volgende:

[..]

In de titelbalk van die pagina staat "Tv-meubels voor flatscreen-tv's tot max. 37" "
Dus ik denk dat het maximaal 37 inch is
ah ik gebruik chrome en dan zie je de titel van pagina's niet helemaal, maar dan weet ik dat in ieder geval. bedankt!
pi_62792367
Zijn de faktum applad deuren van nu dezelfde als die van juli 2007? M.a.w. als ik zo'n extra deurtje haal is het dezelfde deur zoals ik die al in de keuken heb zitten. Of is deze in de afgelopen tijd aangepast?
pi_62798865
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef Onze_Zanie het volgende:
Zijn de faktum applad deuren van nu dezelfde als die van juli 2007? M.a.w. als ik zo'n extra deurtje haal is het dezelfde deur zoals ik die al in de keuken heb zitten. Of is deze in de afgelopen tijd aangepast?
FAKTUM APPLAD wit is afgelopen zomer vervangen voor een lichtere versie. Helaas...
pi_62799225
Het is echt heul wit geworden idd, best jammer vind ik. Het is nu eigenlijk de kleur van de kastelementen, maar dan gelakt ipv befolied zeg maar.
pi_62799865
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:42 schreef Dipkip het volgende:
Het is echt heul wit geworden idd, best jammer vind ik. Het is nu eigenlijk de kleur van de kastelementen, maar dan gelakt ipv befolied zeg maar.
Nou daar zit het nog wel een tint vanaf hoor...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:59:43 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62800696
Zijn er trappetjes die op een Billy gebruikt kunnen worden? We willen namelijk een soort bibliotheekkamer maken en het zou leuk bij mijn oude donkerbruine Billy passen om het plaatje compleet te maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 06:15:02 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_62801711

INREDA
Voor de boekenkasten BESTÅ en BILLY.

klik
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:37:36 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62807983
Ah, super, dank je!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62821510
Als Sinterklaas actie had ik bedacht twee van deze kastjes te kopen en te schilderen.

Dat kopen is gelukt.
Inmiddels zitten de laatjes allemaal in de verf, dus ik wilde ze in elkaar timmeren. Alleen van de 8 spijkertjes die er in het 1e laatje zitten, heb ik er twee recht ingekregen. Ik weet dat ik best onhandig ben, maar normaal gesproken kan ik wel een spijker in een plankje meppen. Daarnaast komen de spijkertjes die er wel inzitten, een stukje uit het hout. Dat vind ik niet mooi, dus ik had bedacht ze te gaan lijmen met houtlijm. Maar ja, voor 18 laatjes heb ik natuurlijk niet genoeg lijmklemmen. Het tweede laatje ligt nu dus in de schuur met een lading houtlijm en afplaktape eromheen.

Ben ik de enige met dit probleem of is het een vaker voorkomend iets?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:42:23 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62822782
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:51 schreef YPPY het volgende:
Als Sinterklaas actie
? Vertel
pi_62822839
Voor mijn dochter, niks bijzonders verder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:51:19 #96
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62822990
Zozo, da's een vroege voorbereiding! Leuk! Ik ben gek op sinterklaas
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:09:41 #97
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_62832671
Weet iemand hier toevallig het adres van de centrale klachtenafdeling van IKEA?

Ik heb een DIMMA vloerdimmer gekocht en die heeft mijn leeslamp gesloopt. IKEA Hengelo wilde mij niet tegemoet komen, dus wil ik nu per brief mijn beklag doen en IKEA aansprakelijk stellen. Alleen waar moet die brief heen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:17:30 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_62832907
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:09 schreef Krush het volgende:
Weet iemand hier toevallig het adres van de centrale klachtenafdeling van IKEA?

Ik heb een DIMMA vloerdimmer gekocht en die heeft mijn leeslamp gesloopt. IKEA Hengelo wilde mij niet tegemoet komen, dus wil ik nu per brief mijn beklag doen en IKEA aansprakelijk stellen. Alleen waar moet die brief heen
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html

scheelt je een postzegel
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:21:45 #99
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_62833046
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html

scheelt je een postzegel
Daar was ik mee begonnen, en die verwezen me naar de vestiging in Hengelo. Waar ik dus niet geholpen ben. Vandaar dat ik het nu gewoon formeel ga spelen, en dan is schriftelijke correspodentie het beste middel.
pi_62837457
Maar ik heb dus nog steeds een vraag. Krijgen jullie wel gewoon de spijkertjes in die laatjes en zitten de koppen er dan ook in?
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')