abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 16:53:42 #226
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61476580
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef Jippo het volgende:

[..]

Ahem... juist ja Bedankt, wist ik niet! Moet je daarvoor naar Ikea of kan ik ook bellen? Scheelt weer een hoop gewaggel voor mij
Bestellen gaat niet via telefoon, alleen in de winkel of je moet Zakelijk lid zijn
pi_61476683
Jammer, bedankt i.i.g.
pi_61478854
Ik zag een leuke fulltime vacature bij de Ikea die bij m'n studierichting past, maar ik vroeg me af of Ikea een goede werkgever is qua loon, vakantiedagen, arbeidsvoorwaarden etc? .
Tap tap tap
pi_61479692
Als je het mij vraagt is Ikea een hele leuke werkgever. Ik heb het als bijbaantje, en weet niet genoeg van lonen voor fulltimers om te weten of het goed betaald, maar ik ben er best blij mee. Voor de rest goeie secundaire arbeidsvoorwaarden (korting, toeslag op 's avonds/in het weekend werken)

En gewoon een leuke sfeer
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61480016
Voor een retailer betaalt IKEA zeker niet slecht.
Maar ook niet geweldig.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_61480058
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef Adelante het volgende:
KRAMFORS is nooit op voorraad, dat is een bank-op-bestelling En als je dan toch gaat bestellen, laat dan je BESTA kast ineens meeleveren.
Dat kan niet volgens mij

Omdat de bank een BOB bank is wordt die op een aparte manier besteld (postcode LSCDDS) en apart afgeleverd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 8 september 2008 @ 21:06:34 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_61483499
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan niet volgens mij

Omdat de bank een BOB bank is wordt die op een aparte manier besteld (postcode LSCDDS) en apart afgeleverd.
Oh, ik dacht dat KRAMFORS in stof COS was en in leer BOB Maar dan moet de zwangere mevrouw maar twee orders laten maken en de leverdagen ongeveer op elkaar afstemmen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 september 2008 @ 21:54:56 #233
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61485317
Wij kwamen er van het weekend stomtoevallig achter, dat er van de Kramfors serie ook hoekstukken bestaan. In de koopjeshoek in Heerlen stond er eentje te koop. Normale prijs volgens de sticker -> 450 euro.
Maar die dingen staan helemaal niet in de gids. Kan ik die dan gewoon toch bestellen? Weet iemand dat?
Zonder die tweezitters er aan vast natuurlijk, ik wil er twee als losse elementen.

Het gaat om dat stuk hier in het midden:
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 8 september 2008 @ 22:08:04 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_61485847
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89839533

KRAMFORS hoekelement, ook in leer leverbaar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 september 2008 @ 23:59:47 #235
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61488570
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:

20119588 Dit is het artikelnummer, staat idd niet op de site los...
  dinsdag 9 september 2008 @ 03:20:52 #236
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61490237
Is de balk vloer van de ikea wat?

Duurzaamheid en moet er nog onderhoud aan de vloer gepleegd worden (olien?)

En is de Lakt ook een vloer met een echthouten toplaag?

En hoe zit het daar met de duurzaamheid en onderhoud?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:07:20 #237
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61490873
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:59 schreef WebForce het volgende:

20119588 Dit is het artikelnummer, staat idd niet op de site los...
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:

Goed nieuws, thanks!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61491299
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef WebForce het volgende:

[..]

Die 'we doen het samen' bestaat al een tijdje niet meer, vreemd dat het in de nieuwe catalogus zit... Maar het moneteren van de keuken doe je dus helemaal alleen of je laat het helemaal doen...
Wat lomp dat het in de catalogus staat, ik heb een mailtje terug gehad van de klanten service dat het niet mogelijk is.
Maar ik ga er nog maar even over doorzeuren want het is een domme fout van IKEA en het zou mij wel goed uitkomen (qua budget).
pi_61493165
Weet iemand toevallig meer over keukens?

In de IKEA Home Planner zitten een aantal meldingen ingebouwd, bv dat er minimaal 80 cm tussen kookplaat en spoelbak moeten zitten en dat een oven minimaal 50 cm van de muur moet. Maar hoe hard zijn deze eisen?

Ik heb een opstelling bedacht waarin de oven 30 cm van de muur zit en de spoelbak en kookplaat 60cm van elkaar. Dit lijkt me toch geen onoverkomelijk probleem? In mijn huidige keuken is het ook ongeveer zo (ook IKEA, maar dan een jaar of 4 oud) en dit heeft nooit problemen opgeleverd...
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:40:40 #240
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61494849
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:43 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat lomp dat het in de catalogus staat, ik heb een mailtje terug gehad van de klanten service dat het niet mogelijk is.
Maar ik ga er nog maar even over doorzeuren want het is een domme fout van IKEA en het zou mij wel goed uitkomen (qua budget).
Je kan zeuren wat je wilt, maar het gaat je niet lukken, valt onder een druk-/typfout.
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:

In de IKEA Home Planner zitten een aantal meldingen ingebouwd, bv dat er minimaal 80 cm tussen kookplaat en spoelbak moeten zitten en dat een oven minimaal 50 cm van de muur moet. Maar hoe hard zijn deze eisen?

Ik heb een opstelling bedacht waarin de oven 30 cm van de muur zit en de spoelbak en kookplaat 60cm van elkaar. Dit lijkt me toch geen onoverkomelijk probleem? In mijn huidige keuken is het ook ongeveer zo (ook IKEA, maar dan een jaar of 4 oud) en dit heeft nooit problemen opgeleverd...
Het is niet praktisch maar 60cm tussen je koken en spoelen te hebben, in de praktijk is dat namelijk je werkruimte en dat is niet veel... Over de oven: als deze in een hoge kast zit kan deze veel dichten op de muur, als deze in een onderkast zit is het handig daar veel ruimte tussen te houden, omdat daarboven je kookplaat komt en links en rechts daarvan moet je afzetruimte hebben. Vooral als het gaat om een gaskookplaat = open vuur = gevaarlijk als het te dicht op een hoge kast of muur komt. Makkelijker is als je je keuken even plaatst (screenshot maken en hier laten zien...
pi_61495325
Dit is de keuken zoals ik hem nu in m'n hoofd heb. Dit zou het meest praktisch zijn, omdat alle aansluitingen dan al op de juiste plek zitten.

Het volgende plaatje is een andere optie. Misschien wat praktischer qua indeling, alleen moet dan dus leidingwerk verlegd worden:

Voor de volledigheid: de lange muur is 2.90, de korte muur is 2.40
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:08:12 #242
216317 hansje1980
ondertitel ruimte te koop!
pi_61495455
Ik kan het niet laten, maar ik ga volgende week uit huis (eindelijk) en na 6 maanden verbouwen en klussen was het eindelijk tijd om te gaan inrichten. Budget is laag, dus naar Ikea!

Het lijkt wel een Ikea showroom
Vind je iets mooi? Ik heb de naam erbij gezet voor je

Anyways, met weinig geld kun je wel degelijk een nette kamer maken
Uiteraard is die plant te groot, en moet er op de markt ff een kleine gehaald worden,
en er is nog geen tv, , en als vloerkleed gebruik ik nu nog een stuk karton

Oja en andere decoratie komt later nog, zoals lijstjes aan de muur, plantjes enzo
(ik ben fan van orchideen )

groet
pi_61495551
Ziet er goed uit! Ik vind de plant niet te groot
En mooi glas-in-lood!
pi_61495680
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef hansje1980 het volgende:
Ik kan het niet laten, maar ik ga volgende week uit huis (eindelijk) en na 6 maanden verbouwen en klussen was het eindelijk tijd om te gaan inrichten. Budget is laag, dus naar Ikea!
[ afbeelding ]

Uiteraard is die plant te groot, en moet er op de markt ff een kleine gehaald worden,

Oja en andere decoratie komt later nog, zoals lijstjes aan de muur, plantjes enzo

groet
Ziet er echt schattig uit Ik vind die plant helemaal niet te groot trouwens, lekker fris

Mijn eigen huis is ook een IKEA showroom (alles komt er vandaan muv de krabpaal)

Raad u maar
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61495777
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:

Het zijn geen verplichte maten, maar meer tips. Als jij het geen probleem vind kun je rustig 20 cm rechts van de wand koken. Aan te raden is het niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:38:23 #246
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_61496098
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:01 schreef PiperMaru het volgende:
Dit is de keuken zoals ik hem nu in m'n hoofd heb. Dit zou het meest praktisch zijn, omdat alle aansluitingen dan al op de juiste plek zitten.

[ link | afbeelding ]

Het volgende plaatje is een andere optie. Misschien wat praktischer qua indeling, alleen moet dan dus leidingwerk verlegd worden:

[ link | afbeelding ]

Voor de volledigheid: de lange muur is 2.90, de korte muur is 2.40
Is dat een raam daar rechts naast het koken bij optie 1?
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:42:49 #247
216317 hansje1980
pi_61496191
thx PiperManu en Ewelina voor de complimentjes
Maar de plant gaat toch weer weg, sterker nog, is al weg, hij is opzich wel mooi hoor, maar er komt gewoon een zelfde plant voor terug, die iets minder vol is gewoon (minder vol, wel zelfde hoogte), nu kan me kingsize tv er niet staan en das ook heeeel belangrijk, sorry ik blijf een jongen
pi_61496933
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef WebForce het volgende:

[..]

Is dat een raam daar rechts naast het koken bij optie 1?
Dat klopt ja. Dit is een foto van de huidige situatie:

pi_61496959
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef hansje1980 het volgende:
[ afbeelding ]

groet
Ik heb ook een index, merete, jokkmokk, lenda en een lack tafeltje (dan wel kleiner).

Ziet er leuk uit allemaal.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:20:37 #250
216317 hansje1980
pi_61497079
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik heb ook een index, merete, jokkmokk, lenda en een lack tafeltje (dan wel kleiner).

Ziet er leuk uit allemaal.
pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')