Bestellen gaat niet via telefoon, alleen in de winkel of je moet Zakelijk lid zijnquote:Op maandag 8 september 2008 16:50 schreef Jippo het volgende:
[..]
Ahem... juist jaBedankt, wist ik niet! Moet je daarvoor naar Ikea of kan ik ook bellen? Scheelt weer een hoop gewaggel voor mij
Dat kan niet volgens mijquote:Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef Adelante het volgende:
KRAMFORS is nooit op voorraad, dat is een bank-op-bestellingEn als je dan toch gaat bestellen, laat dan je BESTA kast ineens meeleveren.
Oh, ik dacht dat KRAMFORS in stof COS was en in leer BOBquote:Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij
Omdat de bank een BOB bank is wordt die op een aparte manier besteld (postcode LSCDDS) en apart afgeleverd.
20119588 Dit is het artikelnummer, staat idd niet op de site los...quote:Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89839533
KRAMFORS hoekelement, ook in leer leverbaar.
quote:Op maandag 8 september 2008 23:59 schreef WebForce het volgende:
20119588 Dit is het artikelnummer, staat idd niet op de site los...
quote:Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89839533
KRAMFORS hoekelement, ook in leer leverbaar.
Wat lomp dat het in de catalogus staat, ik heb een mailtje terug gehad van de klanten service dat het niet mogelijk is.quote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die 'we doen het samen' bestaat al een tijdje niet meer, vreemd dat het in de nieuwe catalogus zit... Maar het moneteren van de keuken doe je dus helemaal alleen of je laat het helemaal doen...
Je kan zeuren wat je wilt, maar het gaat je niet lukken, valt onder een druk-/typfout.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat lomp dat het in de catalogus staat, ik heb een mailtje terug gehad van de klanten service dat het niet mogelijk is.
Maar ik ga er nog maar even over doorzeuren want het is een domme fout van IKEA en het zou mij wel goed uitkomen (qua budget).
Het is niet praktisch maar 60cm tussen je koken en spoelen te hebben, in de praktijk is dat namelijk je werkruimte en dat is niet veel... Over de oven: als deze in een hoge kast zit kan deze veel dichten op de muur, als deze in een onderkast zit is het handig daar veel ruimte tussen te houden, omdat daarboven je kookplaat komt en links en rechts daarvan moet je afzetruimte hebben. Vooral als het gaat om een gaskookplaat = open vuur = gevaarlijk als het te dicht op een hoge kast of muur komt. Makkelijker is als je je keuken even plaatst (screenshot maken en hier laten zien...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:
Weet iemand toevallig meer over keukens?
In de IKEA Home Planner zitten een aantal meldingen ingebouwd, bv dat er minimaal 80 cm tussen kookplaat en spoelbak moeten zitten en dat een oven minimaal 50 cm van de muur moet. Maar hoe hard zijn deze eisen?
Ik heb een opstelling bedacht waarin de oven 30 cm van de muur zit en de spoelbak en kookplaat 60cm van elkaar. Dit lijkt me toch geen onoverkomelijk probleem? In mijn huidige keuken is het ook ongeveer zo (ook IKEA, maar dan een jaar of 4 oud) en dit heeft nooit problemen opgeleverd...
Ziet er echt schattig uitquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef hansje1980 het volgende:
Ik kan het niet laten, maar ik ga volgende week uit huis (eindelijk) en na 6 maanden verbouwen en klussen was het eindelijk tijd om te gaan inrichten. Budget is laag, dus naar Ikea!
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een Ikea showroom![]()
Vind je iets mooi? Ik heb de naam erbij gezet voor je
Anyways, met weinig geld kun je wel degelijk een nette kamer maken
Uiteraard is die plant te groot, en moet er op de markt ff een kleine gehaald worden,
en er is nog geen tv, , en als vloerkleed gebruik ik nu nog een stuk karton![]()
Oja en andere decoratie komt later nog, zoals lijstjes aan de muur, plantjes enzo
(ik ben fan van orchideen)
groet
Het zijn geen verplichte maten, maar meer tips. Als jij het geen probleem vind kun je rustig 20 cm rechts van de wand koken. Aan te raden is het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef PiperMaru het volgende:
Weet iemand toevallig meer over keukens?
In de IKEA Home Planner zitten een aantal meldingen ingebouwd, bv dat er minimaal 80 cm tussen kookplaat en spoelbak moeten zitten en dat een oven minimaal 50 cm van de muur moet. Maar hoe hard zijn deze eisen?
Ik heb een opstelling bedacht waarin de oven 30 cm van de muur zit en de spoelbak en kookplaat 60cm van elkaar. Dit lijkt me toch geen onoverkomelijk probleem? In mijn huidige keuken is het ook ongeveer zo (ook IKEA, maar dan een jaar of 4 oud) en dit heeft nooit problemen opgeleverd...
Is dat een raam daar rechts naast het koken bij optie 1?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:01 schreef PiperMaru het volgende:
Dit is de keuken zoals ik hem nu in m'n hoofd heb. Dit zou het meest praktisch zijn, omdat alle aansluitingen dan al op de juiste plek zitten.
[ link | afbeelding ]
Het volgende plaatje is een andere optie. Misschien wat praktischer qua indeling, alleen moet dan dus leidingwerk verlegd worden:
[ link | afbeelding ]
Voor de volledigheid: de lange muur is 2.90, de korte muur is 2.40
Dat klopt ja. Dit is een foto van de huidige situatie:quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is dat een raam daar rechts naast het koken bij optie 1?
Ik heb ook een index, merete, jokkmokk, lenda en een lack tafeltje (dan wel kleiner).quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:08 schreef hansje1980 het volgende:
Ik kan het niet laten, maar ik ga volgende week uit huis (eindelijk) en na 6 maanden verbouwen en klussen was het eindelijk tijd om te gaan inrichten. Budget is laag, dus naar Ikea!
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een Ikea showroom![]()
Vind je iets mooi? Ik heb de naam erbij gezet voor je
Anyways, met weinig geld kun je wel degelijk een nette kamer maken
Uiteraard is die plant te groot, en moet er op de markt ff een kleine gehaald worden,
en er is nog geen tv, , en als vloerkleed gebruik ik nu nog een stuk karton![]()
Oja en andere decoratie komt later nog, zoals lijstjes aan de muur, plantjes enzo
(ik ben fan van orchideen)
groet
picsquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik heb ook een index, merete, jokkmokk, lenda en een lack tafeltje (dan wel kleiner).
Ziet er leuk uit allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |