quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
Sommige metal is best okayquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:51 schreef Emimich het volgende:
Sackboy pwnage!![]()
[KLB-FB] Waar gezeurd en geklaagd wordt
Was jij niet van die regenton?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Behalve in opzichte van de TT, metal
Voeg jezelf toequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP faalhaas
Je moet eerst 100 topics meelopen en normaal posten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in de OP faalhaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Haha ja had ik al geprobeerd maar toen kreeg ik dezelfde troep als TS net heeft geproduceerd..ik durf niet meerquote:
Onder anderen. Ik ben niet zo kortzichtig als de gemiddelde metalhead.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was jij niet van die regenton?
Heb ik vannacht al gedaan met 4EBE (3) topics geloof ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
Kom we gaan dit topic vol spammen zodat er snel een nieuwe komt !
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je moet eerst 100 topics meelopen en normaal posten.Vreemd, ik hoefde er maar 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Van die metalheads met lang haarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Catch_me het volgende:
De grootste nerds zitten wel hier in de SC zeg
Ik ook niet, ik luister ook folk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Onder anderen. Ik ben niet zo kortzichtig als de gemiddelde metalhead.
Zegt de kankermongool met zn xbox live naam in zn signaturequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Catch_me het volgende:
Hoor 'mquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef Catch_me het volgende:
IK WILDE HET OOK TYPENquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zegt de kankermongool met zn xbox live naam in zn signature
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hehehe.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Van die metalheads met lang haar![]()
!
Auw, die zit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tja als vakkenvuller kun je dat natuurlijk niet betalen,hé, contactgestoorde nerdquote:
Nog zo enequote:
Die zien we niet meer terug! Wat een meesterlijke comebackquote:
Vakkenvuller is kankerchill, verdien er 200 euro mee in de maand, voor 5 uur in de week werken, 250 euro stufi, 120 stagevergoeding, falerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tja als vakkenvuller kun je dat natuurlijk niet betalen,hé, contactgestoorde nerd![]()
HAHAHA WAT EEN MOOIE OPMERKING AHAAHAHAHAHAHAHAHHA OEHHHHHHH.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tja als vakkenvuller kun je dat natuurlijk niet betalen,hé, contactgestoorde nerd![]()
Voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vakkenvuller is kankerchill, verdien er 200 euro mee in de maand, voor 5 uur in de week werken, 250 euro stufi, 120 stagevergoeding, falerd.
Contactgestoorde nerdZegt hij met z'n Xbox live username rotzooi. Bang om mensen in het echt te ontmoeten, kankerkneus
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:08 schreef KingOfPop het volgende:
Where is KIM IL SUNG when you need him?
quote:
quote:
Drie man en een hondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kleine conclusie tot nu toe: zeg wat negatiefs over Metal en je hebt half fok! boos
Klopt hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
Hey BK, het is nog geen 03.00 uur he, dat weet je?
kastequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
hij is nog niet eens een kaste 5 waardig
Check de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check de OPWeet ik. Wat is je punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef Sackboy het volgende:
Zo wat voorspelbaar, TS heeft mijn usericon uit de OP gehaald en de helft van de quotes verwijderd.
Anders blijf je er ff van af, kankernerd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check de OPDe king of POP, die klaagt over foute muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of filmpjes van lekkere wijven!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:14 schreef Florian_ het volgende:
Misschien moeten we overschakelen van filmpjes naar plaatjes van lekkere wijven
Zit je niet zo op te winden over iets op internetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef Sackboy het volgende:
Zo wat voorspelbaar, TS heeft mijn usericon uit de OP gehaald en de helft van de quotes verwijderd.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
De king of POP, die klaagt over foute muziek
TS faalt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef Sackboy het volgende:
Die andere filmpjes daarvan zijn ook geweldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
broodje friet curry
broodje friet oorlog zonder uitjes
broodje friet zigeunersaus
kipknots
twee bamiblokken
mexicano.. met curry
twee goulashkroketten
kaassouflé
gehaktstaaf
visstick
broodje bapao of zes
kipknots
een jos brinkie
frikandel met satésaus, een lul met poep
dat was het wel![]()
hehe kanker grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of filmpjes van lekkere wijven!
Little Big Planetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh wauw....![]()
ik vond het al raar dat ik weg was maar sackboy??????![]()
ik zou maar met 1 oog open slapen vannacht OP-hoer!!!!
[ afbeelding ]
Niet alleen hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Catch_me het volgende:
ik schold met kanker want dat vinden ze stoer in SC
Faler, doe is de normale OP posten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Catch_me het volgende:
Hihi, jij bent kankergrappig, deksels kereltje dat je bent!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Catch_me het volgende:
Boeeehoeeehoeeequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Faler, doe is de normale OP posten.
Hij is gewoon goed nu hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:20 schreef KingOfPop het volgende:
Die kankermongool heeft hem na een half uur nog steeds niet gefixed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed nu hoorIedereen die al een tijd op fok! zit staat er toch in?
Geregistreerd op: zaterdag 5 januari 2008 @ 21:20quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed nu hoorIedereen die al een tijd op fok! zit staat er toch in?
Sommige mongooltjes kunnen ook echt niks he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:22 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Je zit toch echt zelf steeds te huilenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zit je niet zo op te winden over iets op internet, loser
Ik ga het wel eventjes regelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
de wiki is hetzelfde als de OP als ik het ff zo snel zag!!
maar ben zelf heul druk op werk, kan iemand anders dan miss ff de op van 2 topics geleden in de wiki pleuren???
ga ik ff fijn met de us of a bellen....altijd fijn!!!!
Ik mag niet meer in de op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar ben zelf heul druk op werk, kan iemand anders dan miss ff de op van 2 topics geleden in de wiki pleuren???
Wat ga jij met de us of a besprechen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoeveel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:28 schreef KingOfPop het volgende:
De dagcijfers van vandaag worden té confronterend_!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:28 schreef KingOfPop het volgende:
De dagcijfers van vandaag worden té confronterend_!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat ga jij met de us of a besprechen?
En was doet ge nog op de werk am dezer uhr?
Ik mag daar niet meer naar binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben gister weer bij de McDonalds geweest om even snel wat te eten.![]()
Heb er nog last van.![]()
Vanwege dat wc incident?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer naar binnen._!
Nee, van 00.00 tot 08.30 met 4EBE en NB 4 topics volgespamdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde jij überhaupt je bed gister opgezocht?
Gast!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, van 00.00 tot 08.30 met 4EBE en NB 4 topics volgespamd
Idd, als ik weer eens in de buurt ben en weer moet zal ik die Turk weer eens gedag zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanwege dat wc incident?
Ik zou puur om ze te fucken naar binnen gaan. Ze herkennen je toch niet meer.
quote:
Tot dusver je ritme.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En toen heb ik tot 20.00 uur geslapen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef Devvie het volgende:
hihi jongenss... ik had net 4notes in een topic van 15posts..![]()
Ach, over een half uurtje ga ik weer naar bed, maar ik vrees dat ik de eerste drie uur niet slaap.quote:
Maar ik had dan ook nachtdienst in de SC, jullie hadden de dagdienst.quote:
Whehehe bij sommige metal heb ik nog wel zoiets van "hmm dit zou iemand goed kunnen vinden maar het is niks voor mij" maar dit is gewoon echt belachelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehaald..? Het is dat ik ging slapen anders had ik de duizend wel gehaald,
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Die smaak heb ik ook wel kahuna, maar dit is voor wanneer je beetje sjacho bent enzo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
Waarom doe je dat in godsnaamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En toen heb ik tot 20.00 uur geslapen.?
><(({°>![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Devvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
nee ook dan is het gewoon in geen enkel opzicht goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef jagga het volgende:
Die smaak heb ik ook wel kahuna, maar dit is voor wanneer je beetje sjacho bent enzo
Om over die maskers van ze maar niet te spreken
><(({°>![]()
Ik kwam van voetbal gister, er zat nog zoveel adrenaline in mijn bloed dat ik niet kon slapen en voor je het weet zit je hier de hele nacht te ouwehoeren.quote:
phil collinsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
AND I'VE BEEN WAITING FOR THIS MOMENT, FOR ALL MY LIFE?
><(({°>![]()
Snotlip !!quote:
Slipknot !
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
t begin klonk opzich nog wel redelijk goed, maar ik haat grunten zo ergquote:![]()
><(({°>![]()
jawel...het was scarstisch bedoeld denkik ksnap ut niet meerquote:
Kan er geen KLB-SC meet komen? In een leuk rockcafé ofzo! Wil wel eens zien of jullie echt zo bleek zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef jagga het volgende:
[..]
jawel...het was scarstisch bedoeld denkik ksnap ut niet meer
ik ook niet meer
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
ik geef bier de schuldquote:
die is ookquote:
Wij zijn gesponsord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan er geen KLB-SC meet komen? In een leuk rockcafé ofzo! Wil wel eens zien of jullie echt zo bleek zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij zijn gesponsord.beste grap ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB en meet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan er geen KLB-SC meet komen? In een leuk rockcafé ofzo! Wil wel eens zien of jullie echt zo bleek zijn![]()
"Wat een kankerbende"
"Saai hier"
"Bier? Welk merk?"
"eins"
etc..
0 topics op naam. 14.gif![]()
[..]
Wij zijn gesponsord.hahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wij zijn gesponsord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op elke fokker past een bril.![]()
Nee, ik slaap nog..quote:
Kwam om half 3 mn bed uit rollen
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hoi, ik ben niet bleek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan er geen KLB-SC meet komen? In een leuk rockcafé ofzo! Wil wel eens zien of jullie echt zo bleek zijn
jagga dinges, wat vind je van dit?
><(({°>![]()
Hoi ik ben Broekpaling.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLB en meet.![]()
"Wat een kankerbende"
"Saai hier"
"Bier? Welk merk?"
"eins"
etc..
Wat een epic fail!!2!@!!!112@!!@!@
Royal Sadness!
geloof ik nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoi, ik ben niet bleek.
jagga dinges, wat vind je van dit?![]()
![]()
Ik om acht uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik slaap nog..
Kwam om half 3 mn bed uit rollen
Mark my words:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLB en meet.![]()
"Wat een kankerbende"
"Saai hier"
"Bier? Welk merk?"
"eins"
etc..
een klb-meet gaat toch nooit door.
We zijn daar nu al 281 delen over aan het praten.
je maakt een grap hoop ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoi, ik ben niet bleek.
jagga dinges, wat vind je van dit?
Jeee, nog meer slipknot liefhebbersquote:
Heul niet, pas vanaf #63.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mark my words:
een klb-meet gaat toch nooit door.
We zijn daar nu al 281 delen over aan het praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
weet niet of jullie dit ook onder metal scharen (denk het niet hoor) maar ik draai momenteel death magnetic helemaal grijs....
ben niet zo van de metal en hardrock maar dit vind ik dan wel heel erg lekker!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:![]()
Ik heb buurjongetjes die met een bal een stapel blikken omgooien.
Daar werd ik rond die tijd wakker van
nee serieus
jij vraagt een iemand die slipknot/ devil driver goed vind wat hij vindt van Real Brothaz(!)
wat heb jij geslikt?mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
weet niet of jullie dit ook onder metal scharen (denk het niet hoor) maar ik draai momenteel death magnetic helemaal grijs....
ben niet zo van de metal en hardrock maar dit vind ik dan wel heel erg lekker!!
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik werd wakker van de radio die nog aan stondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb buurjongetjes die met een bal een stapel blikken omgooien.
Daar werd ik rond die tijd wakker van
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoi ik ben Broekpaling.
Royal Sadness!
link!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
Bij dit concert was ik (ik sta achter de camera)
Maar ik heb weinig van het concert meegekregen, omdat we tegen het hek aangedrukt werden door HIM-fans
brb bier halen
jos josselt wel wat chicks ter vreugde ende vermaeckquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoi ik ben Broekpaling.
Royal Sadness!
![]()
![]()
quote:
als je al niet weet waar ik het over hebt, ben je de link ook niet waard!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
nou die vraag kan ik ook aan jou stellen, ik post steeds al hiphop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef jagga het volgende:
nee serieus
jij vraagt een iemand die slipknot/ devil driver goed vind wat hij vindt van Real Brothaz(!)
wat heb jij geslikt?><(({°>![]()
* Heeft kleurtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan er geen KLB-SC meet komen? In een leuk rockcafé ofzo! Wil wel eens zien of jullie echt zo bleek zijnWe are living in a material world, and I am a material girl![]()
HIM is af en toe leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij dit concert was ik (ik sta achter de camera)
Maar ik heb weinig van het concert meegekregen, omdat we tegen het hek aangedrukt werden door HIM-fans
Luister meer dan 4 nummers achter elkaar en je bent opeens emo.
degene die de TT heeft verzonnen moet dood trouwensmensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
Ik zou midden oktober ze eigenlijk ontmoetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zie het Jordy en Jos zo doen, dan he!
Maar joey en ik gaan er wel een keer heen 14.gif
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
En dan is er niemand om met je te FOK!ken, en moet je wel aan het werkquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
bp, ik heb i used to love her geplaatst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10
Die tekst, die beat, perfect nummer van wat hiphop heet![]()
Common heeft wel iets goeds he
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je al niet weet waar ik het over hebt, ben je de link ook niet waard!!!
![]()
![]()
flauw hoormensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
Morgen half 3 voetballen tegen de toppers van Longa![]()
Derde wissel omdat ik net terugkom van blessureHele team wenst de trainer dood omdat ze mij in de basis willen hebben
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10
Die tekst, die beat, perfect nummer van wat hiphop heet![]()
Common heeft wel iets goeds he![]()
![]()
Wat vind je van
ik vind hem een beetje jammer .
><(({°>![]()
Mwah ben geen grote fan van him eigenlijk. maar sommige nrs zijn wel leuk ...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HIM is af en toe leuk.
Luister meer dan 4 nummers achter elkaar en je bent opeens emo.
Net zoiets als my chemical romance?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zeg ehm, jij bent hier nog geen 50 topics. Dus geen kritiek op BK jaquote:
Je bent van tevoren al derde wissel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
Derde wissel omdat ik net terugkom van blessureHele team wenst de trainer dood omdat ze mij in de basis willen hebben
![]()
![]()
![]()
Ik heb een top stage nu. Wou dat het m'n eind jaar was, bleef ik er werken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:04 schreef KingOfPop het volgende:
Stage, ben blij dat ik nog niet hoef te doen joh.
Heulemoal geen zin meer in school in januari.
Ja in het begin dat ik wel van ah die flow is wel leip maar hij viel echt tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat vind je van
ik vind hem een beetje jammer .
![]()
Die beat
my chemical romancequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah ben geen grote fan van him eigenlijk. maar sommige nrs zijn wel leuk ...
Net zoiets als my chemical romance?![]()
![]()
><(({°>![]()
Ik ga plassen als een draaideur vastgeroest in een verzonken piramide op Antarctica.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
heel hard wensen en dan lukt het vast, lukte in de sphere ook, dachten ze een hele fokking glazen bal weg!!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Nee voetbal 2e divisie. Dan moet alles professioneel en daar hoort het langzaam terug laten brengen van spelers ook bijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent van tevoren al derde wissel?
Als ik verdomme normaal kan trainen kan ik ook wedstrijden voetballen hoor
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
heel hard wensen en dan lukt het vast, lukte in de sphre ook, dachten ze een hele fokking glazen bal weg!!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Je vraagt erom:quote:
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
quote:dat vind je toch niet serieus goed he?
><(({°>![]()
Speel je ook tegen jeugd van profclubs of niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee voetbal 2e divisie. Dan moet alles professioneel en daar hoort het langzaam terug laten brengen van spelers ook bijAls ik verdomme normaal kan trainen kan ik ook wedstrijden voetballen hoor
Komt ie dan heh:quote:
BWHAHAHAHAHA!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nee, Slipknot en Soulfly vind ik leukerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]dat vind je toch niet serieus goed he?
Bwehe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan heh:
BWHAHAHAHAHA!0 topics op naam. 14.gif![]()
Mocht ook wel na 2,5 jaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan heh:
BWHAHAHAHAHA!Nu al weer bijna 2 jaar bij de Plus
![]()
![]()
Dan is hij morgen doodquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heel hard wensen en dan lukt het vast, lukte in de sphre ook, dachten ze een hele fokking glazen bal weg!!!!!
Ik was niet ingepland bij zoeen fabriek, maar ging gewoon inklokken en een beetje rondlopen voor 150 euro, en toen kwamen ze erachterquote:Maar ze hadden mij eerst geflikt en toen deed ik dit
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik was niet ingepland bij zoeen fabriek, maar ging gewoon inklokken en een beetje rondlopen voor 150 euro, en toen kwamen ze erachterMaar ze hadden mij eerst geflikt en toen deed ik dit
![]()
![]()
Ik heb die gast recht in zijn bek uitgelachen, maar toen wilde hij de politie bellen, voor het 'stelen' van geld, toen deed ik maar even kontenlikken bij die gast en toen was ik gesmeerd.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Dit jaar heereveen en veendam dacht ik. Heb ook tegen Graafschap, NEC, Vitesse, Twente, Zwolle, Go Ahead Eagles, Heracles, Emmen, Groningen, Cambuur Leeuwarden, AZ, Feyenoord, RKC en Top Oss gespeeld. Meer dan de helft ervan hebben we ook nog wel eens tegen gewonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Speel je ook tegen jeugd van profclubs of niet?
Nou, als je kanker kon ruiken was het daar wel, pfffff......Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
B1 zei je he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit jaar heereveen en veendam dacht ik. Heb ook tegen Graafschap, NEC, Vitesse, Twente, Zwolle, Go Ahead Eagles, Heracles, Emmen, Groningen, Cambuur Leeuwarden, AZ, Feyenoord, RKC en Top Oss gespeeld. Meer dan de helft ervan hebben we ook nog wel eens tegen gewonnen
Ja nu welquote:Oh Heereveen is amateurs dit seizoen
Maar in de d's hadden we 2x van ze gewonnen
In C1 nog gelijkgespeeld
Dat album heb ik 3/4 weken geleden gekregen van een leraar bij mij op schoolquote:Rock co. kane flow heerst keihard. Die beat
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Forum Opties Forumhop: Hop naar: