Je mán wil televizier gala zien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Man wil televisiergala zienniet dat popstars zo geweldig is, maar kan me zo heerlijk ergeren aan het non-talent. Morgen maar even terugkijken.
Scherp!!quote:
Ja, dat ziet er behoorlijk sneu uit iddquote:
Gaat ze weer huilen over hoe erg het is om moslim te zijn in dit racistische land?quote:
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
KANKERKANKER HELP ME IK GA REBECCA LEUK VINDEN
Ze is wel aan het klagen idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat ze weer huilen over hoe erg het is om moslim te zijn in dit racistische land?
ik aan een autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom moet ik bij Lotus de hele tijd aan een afhaal chinees denken?
Ik denk steeds aan wcpapier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom moet ik bij Lotus de hele tijd aan een afhaal chinees denken?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
ik moet kijken met een mini pip beeld
En typ dit stiekem op de phone
Tvp
Ja zag je het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef Svensational het volgende:
Die blikken van Rebecca tijdens Samya's speech!
stiekem ook nog, mag jouw man niet weten dat je kijkt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
Tvp
Dag truffeltje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
Tvp
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
stiekem ook nog, mag jouw man niet weten dat je kijkt?
Ja precies. Het is een leuke deerne en ze heeft een fijne stem, maar het ziet er toch écht niet uit op een podium tussen een stel slanke sprieten straks in een popgroepje. Lullig, maar waar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef Dakota het volgende:
rebecca rockt helemaal niet
zij is dit jaar het goede doel van Idols
ze mikken haar er toch wel uit..asof ze suitable is vor een popgroep. Net als kelly en die andere Dries Roelvink.
zenuwachtige vinger?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef Fuente het volgende:
Ooh ik kan die Samya niet meer zien gewoon!
Maar Rebecca is leuk
zie nou welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Liqui's man ook liever Televizierring Gala kijkt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Liqui's man ook liever Televizierring Gala kijkt.
Het is de knuffelwalvis van dit jaar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. Het is een leuke deerne en ze heeft een fijne stem, maar het ziet er toch écht niet uit op een podium tussen een stel slanke sprieten straks in een popgroepje. Lullig, maar waar.
je zet aretha franklin ook niet tussen destiny's childquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de knuffelwalvis van dit jaar?
Nou ja, ze heeft een goede stem, maar de rest is al gezegd, ze gaat letterlijk en figuurlijk niet passen in een groep.
jawel, groep 2 valt af, groep 3 moet nog wat doenquote:
het had wel 10 uitzendingen gescheeldquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
jawel, groep 2 valt af, groep 3 moet nog wat doen
Ik nam het voor je op he, dat zag je wel toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
jullie dissen mij nu wel zo heerlijkmaar omdat ik slechts 1 woord per minuut kan typen zie ik het door de vingers
Diequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op he, dat zag je wel toch?
[/lik reet modus]
Theedoek eruit [ afbeelding ]
Hou eens op met die hoofdlettersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:25 schreef Huilie het volgende:
SAMYA, SANYA, WHATEVER...OPZOUTEN MET DIE HEKS
D'r tampon zat niet goed, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:29 schreef starla het volgende:
Wat de neuk is dat wijf aan het doen?
quote:
Zo te zien wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Patricia jankte toch ook in het voorstukje?
Of was dat niet bij Lotus?
Het gaat om HJ's uitzicht tijdens de live shows denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:30 schreef Dakota het volgende:
Omg dit is zo not fair!.. Kelly zong tenminste nog
brandy is goed inderdaad en het scheelt dat ze engels kanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Dit meiske vind ik leuk. Origineel. Niet dertien in een dozijn.
Hopelijk zingt ze het goed!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben Brandy fan!
*sluit aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben Brandy fan!
Vergeet niet dat hij later nog druk kan uitoefenen op de winnaars in het bandje. Lekker porren in zo'n mooi meisje die hoger op wilt komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om HJ's uitzicht tijdens de live shows denk ik.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ga het nummer van Listen to your heart singen![]()
Even de zenuwen er uit daarna, dat kan. Tof wijf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Lijkt me ook een sympathiek wijffie! Niet zo'n akelig sekreet als die Samya.
Als je deze op Pinkpop zou zetten zou ze niet eens afgaan.
Dan is het ineens over misschien. Actrice van de bovenste plank was het net volgens mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:37 schreef Adelante het volgende:
ik ben benieuwd hoe lotus voor al die mensen gaat staan
Hij heeft die laarsjes ook weer aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef Adelante het volgende:
elton john
wat typisch dat ruben dat nou kiest, greys
als je die moeite niet wilt nemen wil je ook niet echt. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Dakota het volgende:
maar ja het zijn nog wel zulke jonge deernties he
ze stond voor t eerst voor publiek.. dus wel schattig..allee jammer dat ze de moeite niet nemen om de songtekst door te nemen
Als dat een fatso is val ik op dikkerdsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
oen daar is die fatso met een elton song!
laarzen in de broek lijkt me niet zo prettigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef MissJ het volgende:
Ruben.... echt heel erg![]()
alleen die laarzen in zijn broek
Ik hoor net van wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niks. En wat een rare uitstraling heeft ze zo. Quasi agressief ofzo moet het voorstellen?
Girl on girl actie met rebeccaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat een fatso is val ik op dikkerds
had je 'm op een ander kanaal staan?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Dit vind ik dan weer niet slecht!
Ah nou getverredemme.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Girl on girl actie met rebecca![]()
You make me wild!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:47 schreef Svensational het volgende:
Hij wil niet in een band. Behalve als ie door is
!
Ligt vast aan UPCquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
had je 'm op een ander kanaal staan?
Gone, gone, gone.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
er zijn wel weinig mannen over en waar is dat leuke meisje met de muts op? De 19 jarige blondine met amandel vormige ogen?
Ze mogen toch zelf kiezen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Merel het volgende:
Dit is wel een gemeen nummer hoor, zo hoog
whehehehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
Werkt die moeder van haar bij de efteling, zo bij het huis van hans en grietje?
die is eruitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
er zijn wel weinig mannen over en waar is dat leuke meisje met de muts op? De 19 jarige blondine met amandel vormige ogen?
Dan heeft ie voor zichzelf een gemeen nummer gekozen, masochist dat ie is!quote:
Je hebt gelijk, ze worden toegewezenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan heeft ie voor zichzelf een gemeen nummer gekozen, masochist dat ie is!
ze krijgen toegewezenquote:
Oh die hier als coke snuiver te boek stond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:50 schreef Dakota het volgende:
ze hebben de besten er al uitgesmeten
remember dat donkere whitney houston moederzangeresding? geen idee waarom zij er uit moest
Oh...... Als ikwist hoe ik een letdown smiley moest maken dan stond het er nu hier achterquote:
Waar ben je dan?? Kan je niet meer op je buurvrouw internetten??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh...... Als ikwist hoe ik een letdown smiley moest maken dan stond het er nu hier achter
nee en daar is ie nu boos over in z'n speechquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Peter R ook genomineerd was?
Ik hoor het!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee en daar is ie nu boos over in z'n speech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Op miss's kamer met wifi maar zonder laptopquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ben je dan?? Kan je niet meer op je buurvrouw internetten??
Wwhehe dat was het dan weer tot volgend jaar' trouwens als paul de nederlandse tv moet representeren pfdff ::perquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee en daar is ie nu boos over in z'n speech
Floor is wel tof juistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:50 schreef Dakota het volgende:
ze krijgen dus een nummer.
o en Floor
overdreven bimbo
Dat is niet nieuw toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef Adelante het volgende:
ze staat er niet heel happy bij op het podium
Ze straalt niet echt iets uit van "goh, dit wil ik".quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Floor sucks. Met haar verveelde hoofd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Dit was meer wat voor Ruben geweest!
* Greys doet gay huppeltje op laarsjes
Hij kan nog altijd boer worden. Of schaatser.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef Adelante het volgende:
drie coupletten leren en dat lukt hem niet
Ik ben het ook met hem eens eigenlijk. Waarom sommigen piercings nemen, why?quote:
zijn die niet heel harig?quote:
Beter dan Lotusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef conleche het volgende:
Vals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |