Je mán wil televizier gala zien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:51 schreef happyme28 het volgende:
Man wil televisiergala zienniet dat popstars zo geweldig is, maar kan me zo heerlijk ergeren aan het non-talent. Morgen maar even terugkijken.
Scherp!!quote:
Ja, dat ziet er behoorlijk sneu uit iddquote:
Gaat ze weer huilen over hoe erg het is om moslim te zijn in dit racistische land?quote:
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
KANKERKANKER HELP ME IK GA REBECCA LEUK VINDEN
Ze is wel aan het klagen idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat ze weer huilen over hoe erg het is om moslim te zijn in dit racistische land?
ik aan een autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom moet ik bij Lotus de hele tijd aan een afhaal chinees denken?
Ik denk steeds aan wcpapier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom moet ik bij Lotus de hele tijd aan een afhaal chinees denken?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
ik moet kijken met een mini pip beeld
En typ dit stiekem op de phone
Tvp
Ja zag je het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef Svensational het volgende:
Die blikken van Rebecca tijdens Samya's speech!
stiekem ook nog, mag jouw man niet weten dat je kijkt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
Tvp
Dag truffeltje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
Tvp
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
stiekem ook nog, mag jouw man niet weten dat je kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |