ik had vandaag ook al eentjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:02 schreef Runx het volgende:
Sepo
hahah fak jullie het me gelukt een fipo en een sepo yes
ja maar ik nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had vandaag ook al eentje
wat is jouw psn naam, voeg ik jou wel toe, jij zit toch alleen maar far cry te spelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zeg ik heb echt geen zin meer.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook niet , ik wil groene theequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
naisquote:
* -Madskillz28TH heeft de rode loper met benzine overgoten en steekt em nu in de fikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef DonGuido het volgende:
* DonGuido stapt via de rode loper het topic binnen
je wou toch Edit Friday ? zelfs dat moet ge-edit wordenquote:
hehe mede Enschedeërquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef DrMarten het volgende:
tvp
moet lukken denksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
naisik ben benieuwd moet je wel voor 16.30 klaar zijn anders zie ik hem thuis wel
mja ik denk ik ga het ff goed doen... 436 was dubbel.... dus maak ik er 438 van..... Draai ik de 3 en de 4 omquote:
dudequote:
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wou toch Edit Friday ? zelfs dat moet ge-edit worden
gaan jullie vanavond drinken ? in de stad ?quote:
tot zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
latur kinders
tenzij je weer een ban hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Olep het volgende:
ik kom hier pas maandag weerIk wil nog niet aan werken denken
hahahah die is leuk , zo wel netjesmijn hoofd zit er goed opquote:
alleen wat voor bijschrift zal ik neer zetten ? zoals die anderen ?quote:
Grove ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
SHOARMAAAA
Kwaliteitspost van Barraquote:
hahahahah naisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:20 schreef renedis het volgende:
RunX de Baas.. dat wou je toch graag?
[ afbeelding ]
Fijn weekend Olepquote:
weet je gelijk wat je gaat eten vanavondquote:
No offence, maar met de naam Ramtin moet ook wat te doen zijn toch?quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je gelijk wat je gaat eten vanavond
ik eet chinees natuurlijk
ram hem er in ? ramstein? rambo ? lam nummer 10 ? lamtin ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
No offence, maar met de naam Ramtin moet ook wat te doen zijn toch?
jewaitsquote:
ja weet je hoeveel je krijgt man , das niet normaal meer.quote:
godverdomme m'n waterquote:
Tering zeg, die is wel ernstigquote:
laturquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg mensen
fijn weekend
en een kusje voor sgele
goed weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ben weg mensen
fijn weekend
en een kusje voor sgele
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
nog 1tje om het af te leren!
[ afbeelding ]
tja zag het niet héquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
nog 1tje om het af te leren!
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook al.. maar het komt er toch niet meer vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef Runx het volgende:
Waar blijft die pic van crazyessie , sjonge sjonge , die dames altijd dingen beloven en niet na komen nu kan ik me weekend echt niet door komen hoar..........
En om die reactie lig ik nu helemaal blauw van het lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tering zeg, die is wel ernstig
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Ik hoop dat die gast echt een keer een SOA op zn muil krijgt
Fijn weekend Crazy!
ja die hond is niets vergeleken met dezequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
En om die reactie lig ik nu helemaal blauw van het lachen![]()
![]()
Fijn weekend menneke!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
maar iedereen een fijn weekend![]()
![]()
pas je op jong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
![]()
tralalalaikookniet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef DrMarten het volgende:
tralalalaikhebgeenzinmeer
nee hij komt met de autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas je op jong!dat je niet gaat fietsen ofzo?
haha nicequote:
Jeweetsch!quote:
en toch typ je dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon je aanwijzingen kunnen opvolgen
pootje geslooptquote:
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.quote:
dus je hebt nu een klapperboard!quote:
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastigerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Aanslag als in terroristisch of als in Harry Mulisch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt nu een klapperboard!![]()
ik sloop altijd mn cubicle op dat soort momentenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon mijn aanwijzingen kunnen opvolgen
het was de CTRL toetsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastiger
10 minuten !!!quote:
FF DELL bellen en vragen om nieuwe pootjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
Nu heeft iemand anders dus een klapperboard
kwajong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
en dan zie je maandag logi een topic openen in KLB dat haar toetsen bord verkracht isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan kan je mij wegdragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan zie je maandag logi een topic openen in KLB dat haar toetsen bord verkracht is
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:53 schreef renedis het volgende:
jongens.. ik ga jullie verlaten!
ff wat nuttigen en dan naar huis
tot vanavond/morgen/overmorgen/maandag!
Ja.....Houdoe hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaja ik ben echt een boefjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef renedis het volgende:
[..]
kwajong!
nu moet ik huilen
[ afbeelding ]
hehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan zie je maandag logi een topic openen in KLB dat haar toetsen bord verkracht is
klanten zijn niet kut die betalen je salaris ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:05 schreef Crazy-p het volgende:
tsss.. ik moet nog 26 minuten werken.. dan eindelijk weekend.. wat een week ook zeg.. allemaal kut klanten..
ja dan nog mogen ze wel iets slimmer zijn jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klanten zijn niet kut die betalen je salaris ja!
klanten betalen helemaal niet mijn salaris, dat doet mijn werkgeverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klanten zijn niet kut die betalen je salaris ja!
Das wel chill, want dat betekent dan dat je ook niks te doen hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:06 schreef Crazy-p het volgende:
en dan nog liever geen salaris..
Dan ben je lekker bezig dat je daar nog zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
cheers!mensen die eerder weg mogen?!
ik bepaal altijd zelf tot hoelaat ik moet zitten
en waar denk je dat hij het vandaan tovert?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
klanten betalen helemaal niet mijn salaris, dat doet mijn werkgever
dan moet je eenvoudig ontslag nemen!quote:
ik moet een goed signaal afgeven naar de rest he!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ben je lekker bezig dat je daar nog zit
Van zijn opdrachtgeversquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en waar denk je dat hij het vandaan tovert?
Ja ik had ze nog prettige avond gewenstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens vanavond is de ONZ meet in stairway
[ afbeelding ]
ze kunnen mijn pics denk ik niet waarderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had ze nog prettige avond gewenst
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze kunnen mijn pics denk ik niet waarderen
haha wie weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Ik hoop dat die gast echt een keer een SOA op zn muil krijgt
Fijn weekend Crazy!
awwwwquote:
Succes nog even!quote:
Vanwaar deze kloon ineens?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:40 schreef Logi het volgende:
Ik ben thuis!!!!!!!!! En nu naar de winkel
en dan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:55 schreef DrMarten het volgende:
Nog 5 minuten
Kan ik eindelijk deze duffe ellende achter me laten.quote:
lol dat je tot zo lang moet werken ,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk deze duffe ellende achter me laten.
Net een klant die vroeg waarom zijn gamepad het niet deed. ik vraag of ie het getest heeft in verschillende spellen...... "moet ik dat in een spel gebruiken dan?"
![]()
![]()
![]()
heheh jij naar haaksbergenstraat moetenquote:
ja jij ook hé , ik ben al aan het genietenquote:
Laat ik het anders zeggen dan..... vanwaar ineens deze account?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Logi het volgende:
Wat nou kloon, daar is deze veel te duidelijk voor
Lekker!quote:
quote:
Wat zijn we altijd heerlijk vertegenwoordigd in die lijstenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo Beller is back?
Top 100 van vrijdag 24 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 240 Bellerophon
010. 170 Dr.Droxz
012. 143 Sgele
013. 137 Sm0keZ
015. 136 debbie_19
017. 130 -Madskillz28TH
029. 107 motorbloempje
031. 106 WhiteLightning
033. 103 draculettetje
034. 099 Crazy-M
035. 098 Runx
052. 075 Moozzie
058. 070 Da_p00pb0x
081. 060 Logician
083. 059 renedis
083. 059 Olep <- heeft weer een ban van een maand
Zelfde als gisteren eigenlijk, vandaag moet het verband er af... kijk ik ook niet echt naar uit kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
[..]Wel al iets minder last?
[..]
Wat zijn we altijd heerlijk vertegenwoordigd in die lijsten![]()
Hulde voor Beller!![]()
Oi, verband eraf. Succes daarmee in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren eigenlijk, vandaag moet het verband er af... kijk ik ook niet echt naar uit kan ik je vertellen.
Er komen hier tegenwoordig ook weer een hoop mensen, dit waren even de mensen die ik herkende van hier...
Die kut kaktus staat er niet bij, anders had ik die moeten optellen bij zmokes
(het moet wel zmokes zijn, zmokes ging weg voor een "vergadering" kaktus poste door, zmokes en kaktus gingen ook gelijk weg..)
Mogguh!
Thz, denk dat ik het er maar een extra dag om laat zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oi, verband eraf. Succes daarmee in ieder geval.
Wat die cactus betreft, die is hier al eens binnen geweest toch toen Smokez hier ook postte?
Ik geloof niet dat het Smokez isMaar goed, later als we groot zijn zullen we het misschien weten
Sterkte met je pols Droxz! Probeer wel wat van je weekend te maken he!
Mogguh zmokesquote:
p.s ben bezig met die BT Nokia headset binnen windows aan de praat te krijgen,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Smokez heb jij al kaarten ?
ps goeiemorgne
welke is het?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s ben bezig met die BT Nokia headset binnen windows aan de praat te krijgen,
leek me wel handig...
Hij werkte, alleen een beta versie van die kut softwarequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
Snot.......check
Keelpijn..check
niezen....check
40.5 koorts....check
Het zal me een weekend worden zeg![]()
[..]
welke is het?
Ik heb deze van Nokia (geen echte headset..maar toch)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij werkte, alleen een beta versie van die kut software
Standaard BT Nokia headset -> HS-58W.
40.5 graden, dat is niet normaal man!
Nou moet je wel via je mobi pimpen jeweetzzz
Ik kan zo ook beginnen met een nieuwe installatiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Weer problemen met Windows,
ben het nu zat... ben vista installeren![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan zo ook beginnen met een nieuwe installatie![]()
Na een uur draaien blauwe schermpies(ja...zelfs in Vista
)
Wil ik Ultimate "aanschaffen"... Eweka te laat betaald
![]()
Maar goed.. ik ben toch te beroerd om te gaan zuipenDan maar Vista installeren onder het genot van een kop thee
Sociaal van je Smokezquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, m'n account is ook net weer 2 dagen verlopen, anders had je die van mij wel ff mogen 'lenen'
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:48 schreef DrMarten het volgende:
Zal verdorie nog eens bij Logi op bezoek gaan. Kom kaal terug
sterktequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
alle klokken hier zetten zichzelf mooi goed..
en mn moeder is er net 10 minuten.. en ik word nu al gek van dr.. aaaaaaaaaaaargh
*edit* en straks met haar naar mn schoonouders.. 4 drukke mensen bij elkaar.. ik heb het nu al gehad.. *help*
Werken na het stappen... ook niet goed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
ROFl, fotos terug zien van het stappen ...... NOT GOOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |