pas je op jong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
maar iedereen een fijn weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga er vandoor , nou eigelijk niet ik moet wachten op madskillz die komt me ophalen .
maar iedereen een fijn weekend![]()
![]()
tralalalaikookniet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef DrMarten het volgende:
tralalalaikhebgeenzinmeer
nee hij komt met de autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas je op jong!dat je niet gaat fietsen ofzo?
haha nicequote:
Jeweetsch!quote:
en toch typ je dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon je aanwijzingen kunnen opvolgen
pootje geslooptquote:
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.quote:
dus je hebt nu een klapperboard!quote:
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastigerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Aanslag als in terroristisch of als in Harry Mulisch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega van me breekt gewoon de aanslag toetsen in 2en.
vraag me niet hoe
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus je hebt nu een klapperboard!![]()
ik sloop altijd mn cubicle op dat soort momentenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en ik heb net m'n toetsenbord gesloopt![]()
Kep helemaal geen geduld met slome klapjosti's die niet gewoon mijn aanwijzingen kunnen opvolgen
het was de CTRL toetsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
spatiebalk is nog wel een keer te doen, die kleine toetsen is al wat lastiger
10 minuten !!!quote:
FF DELL bellen en vragen om nieuwe pootjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
Nu heeft iemand anders dus een klapperboard
kwajong!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah gelukkig hebben wij hier meerdere toetsenborden, waar ik een goed pootje van gepakt heb.
Nu heeft iemand anders dus een klapperboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |